Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: ma 27 dec 2021, 13:59 En als Tom maar een halve hersencel gebruikt zal hij toch heel goed beseffen dat het hele kantoor draait op het werk van Karin.
Daar vrees ik toch een beetje voor...
Karin heeft dat kantoor jarenlang overeind gehouden toen Tom en Peter om beurten niet in staat waren om te werken wegens privé-omstandigheden of toen Peter het helemaal aftrapte om in de Withoeve aan de slag te gaan.
Maar ik heb geen van de 2 heren dat ook maar ooit zien erkennen, laat staan waarderen :nope:
En vermits Tom en Peter tegenwoordig weer zo'n beetje 2 handen op 1 buik zijn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Allez, zijn samenwerking met Tom heeft lang geduurd :mrgreen: hij zal weer op zichzelf beginnen...
Eigenlijk hoop ik dat dit het begin van het einde van het personage inluidt want ik kan al lang zijn kop niet meer zien. Maar dat geldt enkel voor het personage want Geert is een bescheiden, zelfs eerder verlegen mens die tussen de gewone supporters zat tijdens de matchen van Club Brugge.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Je kunt er natuurlijk moeilijk een touw aan vastknopen. Wat had hij dan gedacht ? Hij verkoopt zijn deel van de Withoeve omdat hij het té pijnlijk vindt om elke dag Femke (en Kobe) te zien en gaat dan voltijds bij Tom werken, waar hij elke dag Karin moet zien. Dat wist hij toch op voorhand, want ze werkt daar al een eeuwigheid :think:

Denk dat het hoog tijd wordt dat Peter eens nadenkt over wat hij wil, want zoals het nu gaat zie ik hem nog in de goot belanden. Letterlijk :yup:
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tiboko schreef: wo 05 jan 2022, 12:14 gaat dan voltijds bij Tom werken, waar hij elke dag Karin moet zien. Dat wist hij toch op voorhand, want ze werkt daar al een eeuwigheid
Hij wist natuurlijk nog niet dat Karin Femke hielp toen hij dat contract tekende.

Zou Tom niet eerder Peter kiezen om in het kantoor te blijven en Karin buiten zetten? Heeft Karin aandelen in het advocatenkantoor?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Kiki_Dee schreef: wo 05 jan 2022, 13:03 Zou Tom niet eerder Peter kiezen om in het kantoor te blijven en Karin buiten zetten? Heeft Karin aandelen in het advocatenkantoor?
Karin heeft geen aandelen meer, die heeft ze verplicht (door Tom) moeten verkopen.

Nee, natuurlijk wist hij niet dat ze Femke ging helpen, maar hij had dat toch kunnen vermoeden, zeker toen bleek dat er ineens allemaal heel slimme tegenvoorstellen kwamen. Op zijn minst had hij iets discreter kunnen zijn tegen zijn vriendje in plaats van al voorhand victorie te kraaien. Wat dat betreft is hij wel een heel naïeve advocaat :smile:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: wo 05 jan 2022, 12:14 gaat dan voltijds bij Tom werken, waar hij elke dag Karin moet zien.
dat was een zekerheid dat dit niet ging goedkomen. Maar denkt hij nu waarlijk dat Karin haar plaats ging afstaan aan hem?? Zoals hij daar aan haar bureel zat was het precies al een uitgemaakte zaak dat zij niet meer ging komen en hij zich voltijds daar ging binnenwerken.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tiboko schreef: wo 05 jan 2022, 13:19 het advocatenkantoor?
Karin heeft geen aandelen meer, die heeft ze verplicht (door Tom) moeten verkopen
Dat was ik vergeten, bedankt om op te klaren!
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Klein kind!
Hij heeft gegokt en verloren.
Zelf draaide hij zijn hand er niet voor om, om het verleden van anderen erbij te sleuren.
En hij gunde Femke ook maar 1 dag in de week.
Als hij zijn zin had gekregen, dan had hij waarschijnlijk wekenlang getriomfeerd.
Nu het in zijn nadeel is uitgedraaid, is het groot drama.

En ja, het was een vertrouwenskwestie - maar sommige dingen bespreek je privé en niet waar iedereen je kan horen.
Dit had niets met een zaak van een client te maken, maar alles met zijn eigen wraakgevoelens tov Kobe , gewoon omdat hij jaloers was.
Dus had hij discreter moeten zijn, zeker in de buurt van Karin.
Of denkt hij dat hij de enige is die een zoon heeft?
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Johnny schreef: do 06 jan 2022, 09:14 Of denkt hij dat hij de enige is die een zoon heeft?
Volgens mij denkt Peter dat hij sowieso de enige is die ertoe doet, in wat voor omstandigheden dan ook.
Akelige narcist dat het is... :sick: :thumbdown:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Zoals hij daar binnenkwam in de Withoeve!! Jesusssss!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Blijkbaar kan of wil meneer niet met een psychiater praten over zijn onverwerkte trauma's. Dan zal hij toch een andere manier moeten bedenken om de familierechter te overtuigen dat hij die verwerkt heeft...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Wat een as-sociaal geval is me dat! Geen enkele psychiater voldoet, het advocatenkantoor was ook niet naar z'n wens, zolang Karin daar werkte. 't Moet nog allemaal een beetje in z'n hersenspinsel kraam passen!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, dat is Peter ten voeten uit vind ik. Het moet altijd op zijn manier, op zijn tempo en naar zijn zin. Met een ander houdt hij geen rekening.
Ik vind het zelfs vrij verbijsterend dat hij toch nog altijd mensen overhoudt die moeite voor hem willen doen, want de meesten hadden volgens mij al lang moederziel alleen gestaan met zo'n gedrag.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wat Peter moet vertellen is nu ook wel niets, hé. Er zijn heel veel mensen die het daar echt moeilijk mee hebben. Die niet zomaar bij de eerste de beste wildvreemde hun hart zouden kunnen luchten. Ik vind dat eigenlijk echt niet vreemd, maar heel menselijk.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: za 15 jan 2022, 21:46 Die niet zomaar bij de eerste de beste wildvreemde hun hart zouden kunnen luchten.
Dat hoefde ook niet. Toen Peter's moeder op de Withoeve kwam logeren, heeft Femke (die ontdekte dat er iets was) vaak genoeg gezegd "maar vertel het dan!" - maar telkens liep hij weg. Tot hij instortte. En toen die moeder eindelijk verhuisd was, had hij genoeg kansen om ook professionele hulp te zoeken, maar hij weigerde keer op keer. Dat hij dit nu wél doet is met de foute motivatie. Niet omdat hij denkt dat het hem kan helpen dit te verwerken, maar omdat hij denkt daarmee Vic terug te winnen. Zo werkt het niet hé.

Als dit het lappen-topic was, kreeg hij daarvoor een lap. Nu ontsnapt hij :smile:
1 x
Plaats reactie