Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
zoals jammer genoeg zovelen. Mensen die kritisch en objectief redeneren zij zo zeldzaam. Dus dikke klappen voor diegenen die niet in beeld gekomen zijn, maar die toch de gevolgen voor Christine zwaar maken. En natuurlijk is Philippe hier hoofdzakelijk verantwoordelijk voor!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Van mij ook Robin. Stelen, zijn drankhandel in het ziekenhuis... Op die leeftijd weet je toch echt wel het verschil tussen goed en slecht. En volgende keer zal het wellicht niet meer de meegaande jeugdrechter zijn.
Rosa. Als ik vroeger na aantal weken terugkwam uit Azië ging ik ook liever frieten dan Chinees of Thai afhalen. Maar als iemand de moeite had gedaan om dat als welkomst in elkaar te flansen had ik dat nooit afgeslagen. Rosa is dan misschien wel terug, haar elementaire beleefdheid zeker niet.
En Sam wat denkt die nu eigenlijk??? Als je met familie breekt is daar een goede reden voor. Bemoeizucht van een partner gaat daar niets aan veranderen, integendeel.
Robin, om ondanks de vraag van Waldek steeds weer die belachelijke filmpjes te plaatsen.
Om drank binnen te brengen in het ziekenhuis.
rosa wegens haar weer eens opgewekte onbeschoftheid. Ziekte die ze blijkbaar opgedaan heeft na haar beroerte en niet meer te genezen valt.
1 x
Rosa. Eerst gaf ik haar gelijk, je kan niet blijven alles met de mantel der liefde bedekken en het leven is geen ponykamp.
Haar laatste uitval tegen Femke was er echter heel zwaar over. Nu is ze "bezorgd" om hun bedrijf, maar vanuit Portugal heeft ze niet 1 keer geïnformeerd hoe het ging. Makkelijk om te zeggen dat Femke haar had moeten bellen als ze liever daar bleef om Snuiteke, die het alleen aankon, te helpen.
Ik herinner mij nochtans een gesprek waarin Femke aan de telefoon zei tegen Rosa dat ze alles onder controle had en dat ze vooral moest genieten van haar tijd met haar dochter.
satine schreef: di 26 nov 2024, 19:51zei tegen Rosa dat ze alles onder controle had en dat ze vooral moest genieten van haar tijd met haar dochter
Akkoord Femke heeft dat gezegd en ik ben bijlage niet akkoord met al Femke haar acties. Maar een beetje gezond verstand van Rosa haar kant, moet haar toch doen beseffen dat Gemke dit niet alleen kon.
Vroeger deden ze dit werk met 3-4 mensen meer (Tamara, Rosa, Karin en Niels).
Rosa heeft uiteraard ook recht op haar vakantie, maar nu moet ze niet constant afgeven op Femke.
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen, want ik ben geen fan van Femke
Akkoord Femke heeft het zwaar, maar het was zo teleurstellend dat ze Brit, die duidelijk met haar wilde praten, misschien iets belangrijks delen, afwees.
0 x