Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Luc zal wel voor een alternatieve brief moeten zorgen want dat die brief plots verdwenen is ook moeilijk te verkopen.
ja maar het handschrift van Leontine kan hij toch niet zo perfect nadoen dat haar eigen zoon het niet zou zien !!!
ja maar het handschrift van Leontine kan hij toch niet zo perfect nadoen dat haar eigen zoon het niet zou zien !!!
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Moet Luc dat doen?
Frank heeft de de brief verkocht he, en blijf erbij Frank heeft nog copie in handen , zo is hij wel
Frank heeft de de brief verkocht he, en blijf erbij Frank heeft nog copie in handen , zo is hij wel
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar anderzijds komt Frank er ook niet goed uit als uitkomt dat hij die brief verkocht heeft voor aandelen. Hij zal mee iets moeten verzinnen voor die "alternatieve" brief.fresia schreef:Moet Luc dat doen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ziet ge wel !! Ik wist het wel ; Frank zou nooit die brief uit handen hebben gegeven . Echt niet goed te praten maar na wat Luc allemaal deed vroeger ( en nog zou doen) is het klein bier .nounake schreef:Ik kan me toch niet van het idee ontdoen dat Frank Luc liggen heeft en dat die brief ofwel een copie is ofwel een valse .want wat moet hij nu aan Louis vertellen binnen een jaartje ?
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Ha nee hij gaf hem wel uit handen voor aandelen en houd dan nog copie voor zen eigen
hoe achterbaks is dat niet
ik praat de daden van Luc ook niet goed
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Luc zou precies hetzelfde gedaan hebben indien hij in Frank zijn schoenen stondfresia schreef:Ha nee hij gaf hem wel uit handen voor aandelen en houd dan nog copie voor zen eigen
ik heb dan ook geen medelijden met Luc
vreemde "broederliefde" maar dat weten we toch al lang?
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Verbaasd mij niets dat Frank een kopie gemaakt heeft hij zou wel geweten hebben dat Luc die brief wel zou doen verdwijnen. En zoals Wallanderjunior zei andersom zou het zelfde gebeurd zijn
0 x
-
exsencon
- x 435
Goed gedaan van de Frank!Lukske nog eens goed laten zweten in de toekomst! 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Het laatste greintje respect dat ik nog kon opbrengen voor Frank Bomans (want hij leek me wat 'milder' de laatste tijd) is nu helemaal weg.
Wat een rot-karakter, allebei!

Wat een rot-karakter, allebei!
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
de een is inderdaad al niet beter dan de andersatine schreef:Het laatste greintje respect dat ik nog kon opbrengen voor Frank Bomans (want hij leek me wat 'milder' de laatste tijd) is nu helemaal weg.
Wat een rot-karakter, allebei!![]()
![]()
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

-
Wallanderjunior
- x 435
ik heb nu al medelijden met Joe-oe-lia en Simonnekefresia schreef:Ze mogen gaan samenwonen![]()
![]()
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Zal wat gaan geven ALS ze het allemaal gaan te weten komenWallanderjunior schreef:
ik heb nu al medelijden met Joe-oe-lia en Simonneke
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja sorry hoor, maar Luc moet boeten voor wat hij in de tijd gedaan heeft. En het maakt mij echt niet uit door wie. En nogmaals als ik tussen de twee zou moeten kiezen, zou ik nog altijd voor de Frank gaan.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
exsencon schreef:Ja sorry hoor, maar Luc moet boeten voor wat hij in de tijd gedaan heeft. En het maakt mij echt niet uit door wie. En nogmaals als ik tussen de twee zou moeten kiezen, zou ik nog altijd voor de Frank gaan.
0 x