Bob omdat hij overal als suikerzoete pater komt opduiken en niet eens moeite lijkt te doen om een beetje te verbergen dat er een dubbele lading zit achter alles wat hij doet en zegt. Dat zoetgevooisde toontje en zijn uitgestreken gezicht komen echt mijn neus uit...

Viv omdat ze véél en véél te ver gaat in haar hatelijkheid tegenover Tamara en Lowie. Dit is niet meer gewoon slecht in je vel zitten en je rot voelen over de beslissingen die je in je leven genomen hebt.

Ze verbaast me echt met haar - kennelijk - slecht karakter, om het over de rug van Polly te spelen. Een klacht bij het kinderdagverblijf indienen kan zo'n verstrekkende gevolgen hebben, dat moet ze zelf toch ook beseffen...

En ook aan Dries...
Het kan heel goed aan mij liggen, maar hij geeft mij nog steeds de indruk dat hij maar niet inziet dat het geen standaard gedrag is om niet af te haken als je per ongeluk een familielid tegenkomt op sites als OnlyFans.
Ik vind dat echt een afwijking, om willens en wetens naar de dochter van je vriendin te gaan zitten kijken.
De manier waarop hij daarover praat alsof meer mensen dat zouden doen, ergert mij eerlijk gezegd mateloos. Het haalde zijn "sorry" voor mij ook volledig naar beneden...