Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Aan Bob en Viv...
Bob omdat hij overal als suikerzoete pater komt opduiken en niet eens moeite lijkt te doen om een beetje te verbergen dat er een dubbele lading zit achter alles wat hij doet en zegt. Dat zoetgevooisde toontje en zijn uitgestreken gezicht komen echt mijn neus uit... :sick:

Viv omdat ze véél en véél te ver gaat in haar hatelijkheid tegenover Tamara en Lowie. Dit is niet meer gewoon slecht in je vel zitten en je rot voelen over de beslissingen die je in je leven genomen hebt. :nope:
Ze verbaast me echt met haar - kennelijk - slecht karakter, om het over de rug van Polly te spelen. Een klacht bij het kinderdagverblijf indienen kan zo'n verstrekkende gevolgen hebben, dat moet ze zelf toch ook beseffen... :sick:

En ook aan Dries...
Het kan heel goed aan mij liggen, maar hij geeft mij nog steeds de indruk dat hij maar niet inziet dat het geen standaard gedrag is om niet af te haken als je per ongeluk een familielid tegenkomt op sites als OnlyFans.
Ik vind dat echt een afwijking, om willens en wetens naar de dochter van je vriendin te gaan zitten kijken.
De manier waarop hij daarover praat alsof meer mensen dat zouden doen, ergert mij eerlijk gezegd mateloos. Het haalde zijn "sorry" voor mij ook volledig naar beneden...
5 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik erger me niet aan één personage, maar hoe langer hoe meer aan de snelle gedaantewisseling die personages kunnen ondergaan. Ik kan me moeilijk vinden in de herkenbaarheid van karakter van de personages. Neem nu Viv= meest weke hart, natuurfanaat, behulpzaam mensje en ineens= hatelijke bitch<.< Christine: punctueler dan m'n horloge en ze verandert bij klaarlichte dag in een ietwat lesbische drankorgel dat geen raad meer weet met zichzelfWe vergeten ook Karin niet: bitch van het grootste gehalte, komt later over als schappelijk mens en ineens= terug hatelijk karaktertje. Dries: ernstige advocaat=, nu sex belust en onbetrouwbaar tot en met. Bob= dansleraar, oprichter van z'n firma met Lowie, voorbeeldige huisvader wordt een egoistische gluiperd. En ga zo maar door. Zo moeilijk om je niet te ergeren aan zoveel personages die draaien als de wind.
5 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Nancy :roll:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Vicky, desondanks dat zij niet meer in de serie zit: met welk recht gaat zij Febe verbieden om nog contact te zoeken met haar vader? :mad:
Gelukkig zal Vince zich niet meer laten doen en gaat hij er alles aan doen om toch nog contact te hebben met zijn dochter.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

apestaart schreef: za 03 feb 2024, 09:35 Vicky, desondanks dat zij niet meer in de serie zit:
had hier ook geen zo'n goed gevoel bij. Het enige wat Vicky hiermee zal bekomen is dat haar dochter uit haar leven zal verdwijnen in plaats van uit het zijn. Zou ze niet beter eens luisteren naar hetgeen hij over die podcast wil vertellen. Zou net iets beter zijn om de situatie te veranderen ook in haar voordeel.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Febe is 12 of 13 en wellicht heeft Vicky het volledig hoederecht, gezien Vince 10 jaar in de gevangenis zat. Juridisch gezien heeft hij geen enkel recht, hij zal het dus via een advocaat moeten regelen, alleen zal het pro deo moeten. Daarnaast is het natuurlijk niet aan Febe om - zoals deze week - op haar eentje het halve land af te reizen om de papa te zien - hij moet zélf naar de Oostkantons reizen...

Ik heb het wel wat moeilijk met de nieuwe Vince die alweer klaar is om "te vechten" tegen onrecht. Hopelijk doet hij het dit keer op de juiste manier (via het gerecht), maar ik denk eerder dat het - hem kennende - weer op de niet legale manier zal zijn.

Spannend in ieder geval.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Dries, veel arrogantie, veel zelfmedelijden, maar geen inlevingsvermogen , niks zelfinzicht.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Thom schreef: di 06 feb 2024, 11:24 Dries, veel arrogantie, veel zelfmedelijden, maar geen inlevingsvermogen , niks zelfinzicht.
Ook Dries hier... Zijn manier van doen tegenover Lowie, alsof die zich aangesteld had met zijn boosheid over hetgeen Dries met Judith en Emma uitgevreten heeft, vond ik gewoon verbijsterend. Héél veel arrogantie inderdaad, en zo compleet onterecht! Hij ziet kennelijk totaal het probleem niet... :sick: :thumbdown:
4 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind dat Lowie wel gelijk had wat Emma en Judith betreft.
Of hij meteen dan ook maar moest doen alsof Dries een pedofiel is en op geen enkel vlak nog kan vertrouwd worden, is iets anders.
Maar Dries geeft wel de indruk dat hij nog altijd niet door heeft hoe de vork nu precies aan de steel zit in het Wanderlust-verhaal.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Ik erger mij toch wel een beetje aan de snelheid waarin thuis van partner gewisseld wordt. Neem nu Judith en Tom. Vorige maand nog dik met Dries en Tom met Karin en zie, nu alweer samen in bed duiken. Hebben die mensen helemaal geen hart, gevoelens, heimwee, of wat dan ook wat ook maar in de richting van iets langdurige gevoelens voor iemand kan doorgaan. Natuurlijk voelen ze zich beiden bedrogen maar om nu direct goesting te hebben om met een ander in bed te duiken...weet niet hoor. Hun vertrouwen in een frisse partner komt vlug aan bod.
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Inderdaad, dat geldt ook voor andere koppels. Rosa die sinds Dirk weg is haar interesse in Waldek weglacht tegenover Simonne, maar tegelijk niet bij hem weg te slaan lijkt. De smachtende blikken toen hij met Katy (Sofia) aanpapte waren overduidelijk.

Een week of vijf geleden maakte Vince op een bijzonder onvriendelijke manier Femke duidelijk dat zij voor hem maar tijdverdrijf was. Nooit heb ik sindsdien van Vince een sorry gehoord hiervoor, maar sinds zijn zelfmoordpoging loopt ze als een verliefd hondje achter hem aan. Ze stelde de andere partners zelfs voor hem weer in dienst te nemen, terwijl Waldek weer op de wijngaard werkt en ook Niels beschikbaar is na zijn examens.

Tom en Judith doen precies alsof het doodnormaal is dat ze weer samen iets beginnen, terwijl ze buiten over Emma praten geen één van de twee ook maar een deftig gesprek had over én met met hun ex-partners Karin en Dries.

Christine en Bob - intussen moet heel de school toch wel gezien hebben dat ze voortdurend samen optrekken en dan liefst ergens apart in een hoekje - niet en public in bijvoorbeeld de leraarskamer. Straf dat Adil het zomaar okee vindt dat Bob haast tussen hen in in bed ligt :lol:

Dan heb je ook nog Viv, hoewel ze zélf de stekker uit haar relatie met Lowie trok, reageert ze extreem jaloers op zijn éénmalig slippertje met Tamara, alsof hij nog steeds aan haar verantwoording moet afleggen...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Silke...haar onbeschofte, luidruchtige, uitdagende houding en taal en als ik al dacht: het kan niet negatiever laat Frank nog z'n potje lekkere pompoengroentjes, waar hij gans de dag aan gewerkt heeft, vallen. Ik dacht nog toen ik hem zag sukkelen: ze gaan hem toch wel gunnen dat hij dat tot een goed einde brengt. Maar neeje! Dus ook een ergernis voor diegene die dat nog net even in het scenario verwerkt heeft! ,
1 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Silke inderdaad, altijd klaar om te oordelen en te veroordelen met een air van hier tot in.... En ook Nancy, zo vermoeiend, en die wordt precies alleen maar infantieler met de dag :crazy:
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Thom schreef: wo 07 feb 2024, 08:52En ook Nancy,
krijgt van mij ook een hoge ergernisquotatie! Hoe die actrice nog die rol wil spelen is mij een raadsel. Wordt ze weer kinds misschien of denkt ze dat ze up to date is met een groep hersenloze jeugd. Die kledij en die houding! Als ik haar zie verschijnen krijg ik al dikke miseriebubbels. Laat staan dat ik het dansje met de podcast zou doen! Ze draaien mij hier binnen!
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat Britt zich dood schaamt hoe haar moeder zich online uitleeft.
2 x
Plaats reactie