Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
tvx1
- x 435
Ik vraag mij nu toch echt nodig wat de bedoeling was van die hele verhuis-en-brand-verhaallijn. Waarom moesten Frank en Simonne absoluut dat huis uit?? De verkoopplannen was dus blijkbaar enkel als aanleiding voor de brand? En wat nu? Dan toch geen verkoop blijkbaar, dus dan maar dat huis heropbouwen??
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Olivia is terug maar wat de reden is daar hebben we voorlopig nog het raden naar, het is te hopen dat dat in de volgende afleveringen duidelijk wordt en dat we geen maanden moeten wachten.
Zij heeft wel aan Tamara gevraagd van nog niks tegen Lowie te zeggen, gaat zij dan zich ergens gaan verstoppen?
Iets zegt mij dat Lowie toch te weten zal komen dat Olivia terug is.
Zij heeft wel aan Tamara gevraagd van nog niks tegen Lowie te zeggen, gaat zij dan zich ergens gaan verstoppen?
Iets zegt mij dat Lowie toch te weten zal komen dat Olivia terug is.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
apestaart schreef: wo 23 dec 2020, 01:22 Iets zegt mij dat Lowie toch te weten zal komen dat Olivia terug is.
Tante kwebbel zal het hem zeker zeggen, ook al heeft Olivia nog zo gevraagd dat niet te doen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik zit toch met een paar vragen. Waar is Viv nou ineens gebleven? Dat heb ik toch gemist.
En weet Sam nou dat Angèle dat geld niet gestolen heeft? Of heb ik dat ook gemist?
En weet Sam nou dat Angèle dat geld niet gestolen heeft? Of heb ik dat ook gemist?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Had toch iets meer terugblikken verwacht voor die feestaflevering
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
tvx1
- x 435
Tuurlijk weet ze dat. Ze hebben de echte dieven toch al lang gevangen.jessie V. schreef: do 24 dec 2020, 16:01 En weet Sam nou dat Angèle dat geld niet gestolen heeft? Of heb ik dat ook gemist?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik dacht dat Chantal ondertussen werk gevonden had en dat zij en Viv naar een appartement verhuisd zijn.jessie V. schreef: do 24 dec 2020, 16:01 Ik zit toch met een paar vragen. Waar is Viv nou ineens gebleven? Dat heb ik toch gemist.
Viv is bij ACE weg gegaan omdat ze ging meewerken aan een vrijwilligersproject (iets met renovatie van een opvang, als ik het me goed herinner).
Dat Sam weet dat Angèle het geld niet gestolen heeft, lijkt me heel aannemelijk.
Ik weet niet of het expliciet gezegd is, maar na de arrestatie van Didier en co zal Tim haar dat wel verteld hebben, veronderstel ik.
0 x
-
tvx1
- x 435
Angèle heeft haar toch gewoon opgebiecht dat ze zich door diene Yves (zogezegd Didier) had laten verleiden en intussen de kassa werd leeggeroofd...satine schreef: do 24 dec 2020, 18:16 Dat Sam weet dat Angèle het geld niet gestolen heeft, lijkt me heel aannemelijk.
Ik weet niet of het expliciet gezegd is, maar na de arrestatie van Didier en co zal Tim haar dat wel verteld hebben, veronderstel ik.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Sam en Angèle hebben dat dan waarschijnlijk achter de schermen uitgepraat. Sorry Angèle, dat ik je zomaar vals beschuldigd heb en je de laan heb uitgestuurd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik denk dat Sam ondertussen heeft gemerkt dat Angèle wel degelijk een goed hart heeft - zoals ze ook haar best doet voor haar zus.
Verder vroegen de klanten naar Angèle en is er in het hele thuisdorp geen ander personeel te vinden dan de Van Santen-zusjes.
Verder vond ik het nogal een aparte aflevering voor kerstavond.
Verder vroegen de klanten naar Angèle en is er in het hele thuisdorp geen ander personeel te vinden dan de Van Santen-zusjes.
Verder vond ik het nogal een aparte aflevering voor kerstavond.
0 x
-
tvx1
- x 435
Het is dan ook een aparte kerstavond geweest voor iedereen dit jaar hé.satine schreef: vr 25 dec 2020, 08:50 Verder vond ik het nogal een aparte aflevering voor kerstavond.
0 x
-
tvx1
- x 435
Onder die vrienden die bij Robin waren meende ik de jongen te herkennen die destijds zo op Britney haar kap zat. De acteur is inderdaad dezelfde, maar de jongen die Britney het leven zuur maakte heette Jelle en de jongen van gisteren stond in de aftiteling als Cederic opgelijst.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Wie het ook is, de pesterijen gaan duidelijk verder...
want toen ze op Robins gsm de foto van Britney zagen, klonk het "ga jij om met dat marginaal geval?" waarna Robin snel ontkende en Britney dus niet naar de fuif kon, gelukkig maar - corona indachtig
want toen ze op Robins gsm de foto van Britney zagen, klonk het "ga jij om met dat marginaal geval?" waarna Robin snel ontkende en Britney dus niet naar de fuif kon, gelukkig maar - corona indachtig
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Zeg niet dat we een herhaling krijgen van braaf kind (Joren in de tijd) die op het slechte pad gebracht wordt door een niet zo'n koosjere bende!tvx1 schreef: vr 25 dec 2020, 15:32 Onder die vrienden die bij Robin waren meende ik de jongen te herkennen die destijds zo op Britney haar kap zat.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Iedereen heeft blijkbaar dezelfde laptop (hp)… Tom, Peter, Bob , Frank …
0 x