Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door jessie V. »

Ik vind het feit dat Marianne plotsklaps radicaal van gedachte veranderd schijnt te zijn, tamelijk absurd. Je kan nou wel overstuur en weet-ik-nog-allemaal-wat zijn, maar dit is wel heel raar.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Haar twijfels rond wie er gestoken heeft, kan ik door haar nachtmerries, gemoedstoestand, de verdenkingen van iedereen en de snelheid waarmee alles gebeurd is, prima plaatsen.
Maar dat ze niet meer spreekt over Henri en de oplichterijpraktijken en sms'jes van Hélène, gaat er bij mij ook niet in. Ze voelde zich pas zelfs schuldig toen Tom zei dat Hélène helemaal overstuur was, terwijl ze toch al tijden weet dat Hélène alleen voor het geld met Geert getrouwd was. Dat bewijs heeft ze zelfs zwart op wit in die sms'jes kunnen lezen.
Tamelijk absurd inderdaad dat ze alles wel vergeten lijkt te zijn... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, geheugenverlies hebben we al enkele keren in Thuis meegemaakt te pas en ten onpas. Dat, denk ik, is om het nog een beetje te rekken. Maar dat Marianne aan geheugenverlies zou lijden is voor mij toch moeilijk verteerbaar.
Ze heeft verdorie al die berichten zelf gezien, en nu weet ze het niet meer? :crazy:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze was ook heel erg achterdochtig wat William betreft en ze was er zeker van dat William Henri was. Dat was toen nog niet duidelijk, maar zij was er van overtuigd. Daar is ook niks meer van over. :crazy:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Misschien de shock dat Geert op die manier gestorven is ?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Linne schreef:Misschien de shock dat Geert op die manier gestorven is ?
Larie en apekool. Dat Marianne niet meer weet wat ze gezien heeft, dat kan gewoon niet.
Maar goed, ik denk wel dat het zal terugkomen en liefst voor ze naar Toscane vertrekt.
0 x
Potentia Principatum
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Een andere verklaring kan ik zo rap niet vinden. Zij had een sterke band met Geert en dan zoiets meemaken.
Marianne kan ook crashen, tijdelijk he, samen met haar vechtlust vind ze de juiste toedracht terug.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wat er bij mij niet ingaat is dat ze het eerst tegen Tom of Peter zei: William=Henri. En dat vergeten? Vind ik toch wel raar.
Nu kan ze uiteraard wel denken dat ze zich toen vergist heeft, daar kan ik nog inkomen maar het gewoon vergeten? En dan de heilige William gaan aanbidden?
0 x
Potentia Principatum
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Marianne is beginnen twijfelen na die droom waarin ze Geert doodsteekt. Ik kan me wel voorstellen als iedereen zegt dat jij de dader bent, je begint te twijfelen en als je onderbewustzijn je dan nog eens zo'n dromen laat dromen, raak je helemaal in de war. Volgens mij denkt Marianne dat ze de waarheid heeft gedroomd en denkt ze daarom niet meer aan de sms'jes van Hélène en Henri en de hele complottheorie... Ik vind het wel mooi dat Tom haar altijd is blijven steunen, ipv haar dweil van een dochter die liever een vreemde gelooft dan haar bloedeigen moeder, maar deze discussie is al gevoerd.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Marianne weet dat zij dus gelijk had: Hélène heeft Geert neer gestoken. Waarom deed Hélène dat? Om te beletten dat William de inhoud van de gsm zou zien. Waarom mocht Geert die gsm niet zien? Juist. Nu alleen wachten tot zij de puzzelstukjes samen legt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Marianne weet nu dat het Helène was, eigelijk wist ze dat al 4 weken geleden.
Als ze haar periode zen nu eens eventjes opzij schuift moet ze toch ook wel weten dat het was omdat Geert anders iets te weten zou komen over Henri, de lieve minnaar. Maar wie is de lieve minnaar? Hij stond idd in haar tf onder Henri met het nummer van onze dierbare, maar ja too late.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Vroeg of laat zal haar eerste theorie Marianne wel te binnen schieten. Vraag is of William het in de gaten zal hebben, en zij dus vanaf dat ogenblik op haar beurt een gevaar voor hem zal vormen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

En dus wordt hij een gevaar voor haar.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is hij sowieso, als hij alsnog gaat proberen haar geld te incasseren via een erfenis. Vraag is alleen of- en zo ja, hoe lang hij Marianne nodig heeft voor zijn mysterieuze plannen met de Zus&Zo, en hoe lang hij zich gedeisd wil houden om niet door de mand te vallen bij Tom en Peter.

Voor Marianne was het heel wat veiliger geweest als ze nog een tijdje in de gevangenis had gezeten terwijl e.e.a. uitgezocht werd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik zie het onze William al tegen Marianne zeggen: wij gaan voor een paar weken naar Toscane om wat te bekomen...
Maat hij zijn plannen met de zus&zo wel even op hold zetten.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie