Goed dat ik dat miste!martha schreef: zo 05 sep 2021, 17:09 Weet je waar ik bijna van moest overgeven wat dat hij doodleuk verklaart dat het Femke haar schuld is dat ze uit elkaar zijn
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ikke
- x 435
0 x
-
tvx1
- x 435
-
tvx1
- x 435
Dat heeft hij toch helemaal niet verklaard? Hij speelt toch ook helemaal niet de onschuldige. Hij gaf gewoon te kennen dat hij geen uitweg meer zag afgezien van vertrekken.martha schreef: zo 05 sep 2021, 17:09 Weet je waar ik bijna van moest overgeven wat dat hij doodleuk verklaart dat het Femke haar schuld is dat ze uit elkaar zijn Meneerke gaat nu een beetje de vermoorde onschuld spelen, het groooooooooooooooote slachtoffer. Zo herkenbaar in het echte leven.
0 x
-
ikke
- x 435
Dat klopt, Femke heeft hem (net als haar ma) veel te lang de hemel ingeprezen, en nu gelooft hij zelf ook. Een grotere schijnheiligaard loopt er momenteel niet rond in "Thuis".
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
@ikke : de grote schijnheiligaard, heeft tegen Tom gezegd dat hij Femke betrapt heeft toen zij Kobe aan het kussen was en dat daardoor zijn huwelijk opgeblazen is. De exacte woorden weet ik niet meer (vooraleer hier iemand zijn rode stylo bovenhaalt) maar dat is zo uit het leven gegrepen, altijd moeten de mannen het grootste slachtoffer uithangen, het is nooit hun schuld. (Frank vroeger had ook dat syndroom). En ik ga hier verder geen woorden meer aan vuilmaken. Ben wel benieuwd welke gevolgen het gaat geven voor de withoeve. Niet alleen Femke, Nancy, Britney en Dieter wonen er maar er is nog de wijnshop en de samenwerking met Stevenson (die barrels).
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Daar hebben we een naam voor: een narcist! Z'on hoge dunk van zichzelf en ochottekes toch!ikke schreef: ma 06 sep 2021, 14:36 Femke heeft hem (net als haar ma) veel te lang de hemel ingeprezen, en nu gelooft hij zelf ook.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Precies...
Zijn hart breekt het hele gebeuren in elk geval niet, zoveel is inmiddels wel duidelijk.
Een stuk onmens, inderdaad...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Hij komt daar toch al aandraven met papieren zeker die moeten getekend worden. hij maakt maar afspraken die in z'n kraam passen en weet Femke aardig naar z'n hand te zetten. Ik vind dat ze er vreselijk kalm en volgzaam bijzat! Zou waarschijnlijk z'n ogen uit z'n kop gekrabd hebben!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
ikke
- x 435
Ik verwachte dat hij en Femke eerst zouden praten en dat daarna overeenkomsten op papier zouden worden gezet...daffy duck schreef: ma 06 sep 2021, 23:11 Hij komt daar toch al aandraven met papieren zeker die moeten getekend worden.
Toen Peter die documenten al bij de eerste "praatsessie" al aan Femke presenteerde had ik verwacht dat ze zou zeggen dat ze eerst die papieren op haar gemak zou lezen (en er op z'n minst een nachtje zou over slapen). Amai, zo braaf dat ons opstandige puber van indertijd is geworden. TRIEST!
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Zou het niet eerder zijn van "bol het af stuk ongeluk en kust mijn onderste regionen'?ikke schreef: di 07 sep 2021, 08:37 Amai, zo braaf dat ons opstandige puber van indertijd is geworden. TRIEST!
Ik heb het nooit meer zien goedkomen toen ze het ontdekte van Yasmine en ik denk dat ze blij is dat ze niet meer op dat ijskonijn moet zitten kijken.
3 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ondanks alles moet ik toch lachen om die man. Iedere keer als hij een weerwoord van Femke krijgt rent hij weer naar Tom
Hij schrok wel even van het laatste optreden van Femke. Had ie niet verwacht. Tom Help!
Hij schrok wel even van het laatste optreden van Femke. Had ie niet verwacht. Tom Help!
2 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Neen
Maar dan zijn reactie: " het is zo slim dat het bijna niet van haar kan komen". Euh, hallo zeg, iedere weldenkende mens kan daarop komen dat een jong kind stabiliteit en nodig heeft ipv om de zoveel dagen over en weer te verhuizen. Hij heeft nog zijn kantoor in de Withoeve en kan Vic elke dag zien, maar meneer is blijkbaar niet bereid om een half uurtje pauze in te lassen in zijn onzichtbare bezigheden om naar zijn zoontje om te zien
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Kan me vergissen, maar denk dat zijn beweegredenen om het af te trappen gewoon gekrenkte eer was, met name Femke die Kobe heeft gekust. Dat was net iets teveel voor zijn ego.
Dan mag je de vraag stellen (dit geldt ook voor Femke) waarom geen van beiden denkt aan relatietherapie en/of bemiddeling door een derde. Nee, in het belang van Vic (zeggen ze allebei) blijven ze ieder koppig aan hun kant van de lijn staan. Bizar.
Dan mag je de vraag stellen (dit geldt ook voor Femke) waarom geen van beiden denkt aan relatietherapie en/of bemiddeling door een derde. Nee, in het belang van Vic (zeggen ze allebei) blijven ze ieder koppig aan hun kant van de lijn staan. Bizar.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Het is meer dan de kus tussen Femke en Kobe.
Het is een behoorlijke breuk in het vertrouwen omdat Peter een tiental jaren zijn dochter verzwegen heeft.
En dat Femke zich afvroeg welke lijken er nog meer uit de kast zouden vallen.
Het is een behoorlijke breuk in het vertrouwen omdat Peter een tiental jaren zijn dochter verzwegen heeft.
En dat Femke zich afvroeg welke lijken er nog meer uit de kast zouden vallen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Die kus kwam voor Peter goed uit. Had ie gelijk een reden om verontwaardigd en "gekrenkt"het pand te verlaten.
Maar eigenlijk wordt hij van Tom ook niet veel wijzer. Iedere keer dezelfde zinnen.
Maar eigenlijk wordt hij van Tom ook niet veel wijzer. Iedere keer dezelfde zinnen.
0 x