Dries Van Aken (Yemi Oduwale)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dries is wel niet correct bezig ... Eigl past Silke beter bij hem qua leeftijd en beroep. En als hij ooit nog kinderen wil, zal het niet met Judith zijn (die al 48 is in de serie ?).
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Is hetzelfde als Dieter...
Maar ik heb Dries nog nooit iets over "kinderen krijgen" horen zeggen. Voor hem hoeft dat niet.
Maar ik heb Dries nog nooit iets over "kinderen krijgen" horen zeggen. Voor hem hoeft dat niet.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ben toch benieuwd naar de uitleg die maandag zal volgen. Al vind ik het wel heel laag van Silke dat ze Ilias niet eens een berichtje stuurt en dat de telefoon van Dries er vol van staat. Ja Dries zal het kunnen uitleggen en het brengt Ilias wel in een heel lastige situatie. Waar zal hij nu slapen en z'n fietsherstellingen doen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Maar wie weet nu eigenlijk zeker of Dries de gevoelens van Silke beantwoordt? Niemand. Het is allemaal speculatie. Dat hij er tegenop ziet om tegels te kiezen? Zo ken ik er wel meer
En ze hebben iets gemeenschappelijk: verlies van ouders. Met een buitenstaander daarover praten gaat in veel gevallen makkelijker dan met een naaste.

En ze hebben iets gemeenschappelijk: verlies van ouders. Met een buitenstaander daarover praten gaat in veel gevallen makkelijker dan met een naaste.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het toch niet correct dat hij continu zit te chatten met Silke, niet tgo Judith noch tgo Ilias. Het is vooral pijnlijk omdat Ilias bijna geen berichtjes van Silke krijgt.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
vooral niet omdat hij continu aangeeft aan Judith dat hij in tijdsnood zit, dat hij iets moet afwerken en dan als een overactieve chatter aan het werk gaat en hiervoor toch tijd over heeft. Nog Silke, nog Dries spreken hierover met hun partners, het is precies hun geheimpje en dat maakt het zo verdacht.johan1969 schreef: ma 27 mar 2023, 13:56 Ik vind het toch niet correct dat hij continu zit te chatten met Silke,

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
En Dries heeft nooit tijd voor 'de bouw', da's allemaal voor Judith !
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dat Judith dat zo maar slikt ???? Dries is al langer hoe meer een zielig personnage aan 't worden .
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wat hebben ze nu weer aangevangen met dit personage?
Hij zou echt niet door gehad hebben dat Silke zot van hem was - zoals ze het zelf noemde?
Hij profiteert dan efkes van de situatie, heeft daar meteen daarna spijt van en vertelt haar dan doodleuk dat het een vergissing was.
En nu hoopt hij dat Silke gaat zwijgen tegen Judith, die onder hetzelfde dak woont als de afgewezen Silke, die nog steeds over haar oren verliefd is en er zeker van is dat dit nog maar het begin is???
En dan ook nog effe gaan biechten bij Tamara, heeft die niet al genoeg stress?
Echt, soms raakt Thuis kant nog wal...
Hij zou echt niet door gehad hebben dat Silke zot van hem was - zoals ze het zelf noemde?
Hij profiteert dan efkes van de situatie, heeft daar meteen daarna spijt van en vertelt haar dan doodleuk dat het een vergissing was.
En nu hoopt hij dat Silke gaat zwijgen tegen Judith, die onder hetzelfde dak woont als de afgewezen Silke, die nog steeds over haar oren verliefd is en er zeker van is dat dit nog maar het begin is???
En dan ook nog effe gaan biechten bij Tamara, heeft die niet al genoeg stress?
Echt, soms raakt Thuis kant nog wal...
4 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Silke zal wel zware wraak nemen en de bouw van het thuis zal wel gestaakt worden ...
Op het advocatenkantoor blijven werken zal ook wel geen optie zijn. Ms kan Silke in de wijnbar of Bar Madam gaan werken, daar is toch altijd volk tekort
Op het advocatenkantoor blijven werken zal ook wel geen optie zijn. Ms kan Silke in de wijnbar of Bar Madam gaan werken, daar is toch altijd volk tekort

0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Dat niet alleen, Tamara en zwijgen, dat is ook niet simpel, hoe ze al draaide met haar ogen als Silke zo goed geluimd was de morgen erna, Viv vroeg toch direct of er iets scheelde met Tamara.satine schreef: za 01 apr 2023, 10:48 En dan ook nog effe gaan biechten bij Tamara, heeft die niet al genoeg stress?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het wel heel smerig van Dries, als je dan ziet hoe lief Judith is de laatste tijd !
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Dat is het minste wat je ervan kunt zeggen! En hij doet het af als een spijtige vergissing die nooit mocht gebeuren. Goedkoop excuus en makkelijke oplossing om het af te schuiven. Ik voorzie daar nog moeilijkheden als Judith daar lucht van krijgt. En terecht. Nu kan meneer wel behulpzaam uit de hoek komen voor het huis. Had dat beter eerder gedaan i.p.v. z'n tijd door te brengen met puber smsjes!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Als hij zo verder doet met de vrouwen zorgt hij best voor versteviging van de deuren 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Is die nu serieus (pardon my language) naast de pot aan het pissen of heeft hij "gewoon" een account op een sekssite? Klant of koopwaar, maakt het verschil niet. Djeezes, kan er nu echt nooit eens iemand gewoon tevreden zijn met zijn partner?
1 x