Kevin zal weldra de plaats van Luc innemen ja... ik vond het ook spijtig dat Luc destijds verdween, hij komt helaas niet meer terug....martha schreef:Ik denk niet dat het gisteren het begin was van een nieuw seizoen (toch niet volgens mijn digicorder). Ja, ik vind het spijtig dat Luc plots weg is (zonder dat hij opzegtermijn moet uitdoen
) Ik had hem graag, met al zijn stommiteiten en eigenlijk had ik hem wel samen met vrolijke Nikki willen zien samenspelen. En wie wordt nu de kop van jut bij inspecteur Ollivier ? Kevin ?
En neen, ik had die Jos Dom helemaal niet herkend. Had wel gedacht : ik heb die stem ergens al gehoord.
En wat betreft Thibault en de vrouwen : ik moet denken aan Toon die eigenlijk maar één vrouw zou willen : Judith, een vrouw met klasse en intelligentie. Thibault is juist dezelfde : die wil Nathalie, klasse en intelligent. En ondertussen, zolang hun prooi niet binnen is, amuseren beide heren zich met het "gewonere" soort : respectievelijk Elke en Tamara/Wendy.
Wittekerke
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Glenny
- Poster rang 1

Re: Wittekerke
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 8
Ik herinner mij dat ik in het begin niets moest weten van Luc, maar nu ga ik hem toch wel hard missen...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Allez, weer iets typisch voor soaps >> Julia die plots de moeder van Raf blijkt te zijn. 
(wist ik eigenlijk al van vroeger, maar dacht nog even dat Cyriel z'n vader zou zijn)
(wist ik eigenlijk al van vroeger, maar dacht nog even dat Cyriel z'n vader zou zijn)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Glenny
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

Vanavond weer een rare kronkel in Wittekerke >> dat het al wat vergezocht is dat Els Frank ontvoert, tot daartoe, maar hoe heeft ze hem daar (terwijl hij buiten westen was) tot helemaal boven op die zolderkamer gekregen zonder dat er een kreukje te spotten valt in zijn kostuum?
Heeft ze Frank over haar schouder gezwierd en hem zo naar boven gedragen? Ik zou dat toch graag eens voor me zien. 
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

Dat geloof ik. Moest ze willen legt ze heel Wittekerke tss haar boterham.Glenny schreef:gemakkelijk, Veerle Baetens is een beest ! en ik bedoel het niet seksistisch !
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Dat eindigde spannend, al zag je van ver aankomen dat Nathalie ging vallen of zo
Ik zei nog tegen mijn man, de politie bellen das te simpel, vele makkelijker om te proberen uwe nek te breken...
Ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat aflopen
Ik zei nog tegen mijn man, de politie bellen das te simpel, vele makkelijker om te proberen uwe nek te breken...
Ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat aflopen
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Allez, mss de exit van Nathalie in Wittekerke?
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

misschien, maar misschien ook nietlord F. schreef:Allez, mss de exit van Nathalie in Wittekerke?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Is me al een tijdje opgevallen : zowel de Schorre als het politiebureel zitten in een volledig ander gebouw dan in de beginjaren (de schorre was m.i. vroeger op een hoek gevestigd en nu is het rijhuis; politiebureau had vroeger een soort erker om binnen te komen, nu ook een doodgewoon "plat" rijhuis). Maar wel opvallend dat het binnenskamers niets veranderd is
En ocharme Frank, dag en nacht geboeid : kan dus ook niet naar de WC.lord F. schreef:Vanavond weer een rare kronkel in Wittekerke >> dat het al wat vergezocht is dat Els Frank ontvoert, tot daartoe, maar hoe heeft ze hem daar (terwijl hij buiten westen was) tot helemaal boven op die zolderkamer gekregen zonder dat er een kreukje te spotten valt in zijn kostuum?Heeft ze Frank over haar schouder gezwierd en hem zo naar boven gedragen? Ik zou dat toch graag eens voor me zien.
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

een leuk weetje, wist je dat Sandrine André (Merel) & Hans Ligtvoet (Joop) al jaren een koppel zijn ? ik denk zelfs dat ze man en vrouw zijn 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

De Thuis-scenaristen worden hier soms wel eens baby-moordenaars genoemd, maar die van Wittekerke kennen er anders ook wat van (merendeel van de baby's daar zijn dan ook nog bastaards). 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Waar ik heel verwonderd over ben dat, alhoewel we toch al in het DNA tijdperk zijn, er geen testen gedaan worden om te bepalen of Raf inderdaad de zoon van Julia is en Jelle de bastaard zoon van Frank
Die komen maar aanwaaien met de mededeling "ah, ik ben je zoon/dochter/moeder/vader". Zouden de kijkers indertijd zich ook die bemerkingen hebben gemaakt ?
Ja, baby's : ik herinner me dat in de beginjaren van Thuis er wel baby's geboren werden maar die gingen nooit lang mee omdat de moeder of vader doodeenvoudig uit de serie werd geschreven (Harry, Eva, Valerie, Bianca en ik vergeet er waarschijnlijk nog). Sandrientje, Britney en hopelijk Hannah zijn (voorlopig) dit lot niet beschoren.
En volgens mijn digicorder en programma gids in de Humo is maandag de laatste aflevering van de huidige reeks en begint dinsdag een nieuwe jaargang.
Ja, baby's : ik herinner me dat in de beginjaren van Thuis er wel baby's geboren werden maar die gingen nooit lang mee omdat de moeder of vader doodeenvoudig uit de serie werd geschreven (Harry, Eva, Valerie, Bianca en ik vergeet er waarschijnlijk nog). Sandrientje, Britney en hopelijk Hannah zijn (voorlopig) dit lot niet beschoren.
En volgens mijn digicorder en programma gids in de Humo is maandag de laatste aflevering van de huidige reeks en begint dinsdag een nieuwe jaargang.
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

op die manier hebben ze nooit last van overbevolkinglord F. schreef:De Thuis-scenaristen worden hier soms wel eens baby-moordenaars genoemd, maar die van Wittekerke kennen er anders ook wat van (merendeel van de baby's daar zijn dan ook nog bastaards).
0 x