Dan zijn we op z'n minst al met 2 die Luc wilsbekwaam achten.satine schreef:Volgens de psychiater is hij wel degelijk wilsbekwaam.Tiboko schreef:De vraag is natuurlijk hoe wilsbekwaam deze patiënt nog is?

Dan zijn we op z'n minst al met 2 die Luc wilsbekwaam achten.satine schreef:Volgens de psychiater is hij wel degelijk wilsbekwaam.Tiboko schreef:De vraag is natuurlijk hoe wilsbekwaam deze patiënt nog is?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Euthanasiecatherine schreef:In real life dacht ik dat er voor euthanasie meer dan 1 arts bij betrokken moet worden.
Inderdaad.Trouwe kijker schreef:Ik erger me vreselijk aan die brulboei die Luc geworden is. Echt een kleuter die constant zijn zin wil hebben
Misschien kunnen ze Rosa meenemen om Luc te verzorgen, nu ze toch geschorst isTiboko schreef:Inderdaad.Trouwe kijker schreef:Ik erger me vreselijk aan die brulboei die Luc geworden is. Echt een kleuter die constant zijn zin wil hebben
Hij wil naar Valencia, maar het mag niet met het vliegtuig hoor. Dat zijn zoon (die zware studies met een job combineert) dan maar even zijn leven on hold moet zetten, vind hij maar normaal. En wat met Lowieke's examens? Dan maar in september?
Zoals ik elders al zei, ook heel benieuwd hoe dat in zijn werk zal gaan. Luc die constant begeleid wordt in het centrum (om naar het toilet te gaan, om te eten, om zich (te laten) wassen enz) gaat nu al die ongemakken even vergeten om met een auto of mobilhome 1700 km heen (en later terug) naar Spanje te rijden?
Hoe gaat dat dan in zijn werk? Met of zonder rolstoel? Welke verpleeghulp(en) gaat hij hiervoor inschakelen? En mag dat zomaar van zijn dokters? En wie gaat in heavens name zijn tiramisu maken? Of moet Kobe ook mee? En hoe zit dat met Rosa, gaat hij haar zolang kunnen missen? En zijn medicijnen? En het eten onderweg, gewoon maar tijdelijk broodjes en frieten?
Echt een idiote verhaallijn
Jaja, goed idee, Rosa mee, Rosa mee, ik wil Rosa mee!Duimelijntje schreef:
Hoe gaat dat dan in zijn werk? Met of zonder rolstoel? Welke verpleeghulp(en) gaat hij hiervoor inschakelen? En mag dat zomaar van zijn dokters? En wie gaat in heavens name zijn tiramisu maken? Of moet Kobe ook mee? En hoe zit dat met Rosa, gaat hij haar zolang kunnen missen? En zijn medicijnen? En het eten onderweg, gewoon maar tijdelijk broodjes en frieten?