Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Nee, maar het komt hem maar al te graag goed uit. Als hij dan toch zo een toegewijde vader wilt zijn, kan hij ook eens weigeren , hij heeft er zelf voor gekozen, dan moet hij er zelf maar zorg voor zien te dragen
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Kinderachtige, hooghartige, harteloze Rosa en Waldek! Wat denken die 2 wel. Dat ze heiliger zijn dan de paus?? Hoe ze Karin en Dirk behandelen. Ze zouden moeten blij zijn met de hulp In tegenstelling behandelen die alwetende, ongevoelige twee hen als het vuil van de straat. Hoe hij verwijtend neerkijkt op Karen en haar precies verwijt dat het haar schuld was dat hij er niet was voor de pluk. Schandalig!!! En arme Dirk! Verspil toch geen tijd meer aan gevoelloze Rosa!!
5 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad. Zowel Rosa als Waldek hebben nog niet het fatsoen om te beseffen dat Stevensson er niet eens meer geweest was zonder Karin's inmenging, laat staan dat ze ook maar iets appreciëren. Waldek door zijn gigantisch ego, en Rosa omdat ze voor de zoveelste keer als een hondje achter haar onbetrouwbare ex aan dartelt. Misschien moeten die 2 toch maar weer bij elkaar komen, want in feite is het een uitstekende match.daffy duck schreef: di 26 sep 2023, 22:01 Hoe hij verwijtend neerkijkt op Karen en haar precies verwijt dat het haar schuld was dat hij er niet was voor de pluk. Schandalig!!!
4 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
De jongen die Oh zo graag papa wou worden, maar er nu niet veel van bakt.
Elke kleine baby is aanpassen en krampjes en/of reflux zijn de hel, niet alleen voor de baby, maar ook voor degenen die voor het ongelukkige kleintje moeten zorgen.
Maar in plaats van een dokter of Kind en Gezin te raadplegen, gaat Lowie verschillende soorten poeder halen 'om eens uit te proberen'.
Manmanman!
Elke kleine baby is aanpassen en krampjes en/of reflux zijn de hel, niet alleen voor de baby, maar ook voor degenen die voor het ongelukkige kleintje moeten zorgen.
Maar in plaats van een dokter of Kind en Gezin te raadplegen, gaat Lowie verschillende soorten poeder halen 'om eens uit te proberen'.
Manmanman!
2 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
De polly-pop
We hebben al veel "babiekes" meegemaakt in thuis maar meestal lagen die gewoon onzichtbaar in hun wieg te krijsen of ergens buiten beeld 

0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Hij heeft wel degelijk hulp ingeroepen, de vroedvrouw was langsgeweest, maar Polly is nu eenmaal een huilbaby, ik zie het verhaal nog draaien, dat er iets scheelt met Pollysatine schreef: do 28 sep 2023, 14:17 Maar in plaats van een dokter of Kind en Gezin te raadplegen, gaat Lowie verschillende soorten poeder halen 'om eens uit te proberen'.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Klopt, de vroedvrouw had gezegd dat Polly te weinig was aangekomen in gewicht.
En daarna is hij dan verschillende melkpoeders gaan kopen 'om uit te proberen'. Ik kan me niet voorstellen dat die vroedvrouw alleen iets over dat gewicht heeft gezegd en verder geen raad gegeven heeft.
Trouwens, bij mijn weten komt zo'n vroedvrouw sowieso langs, in de loop van de eerste weken na de geboorte.
Voor Lowie moet het nu toch al duidelijk zijn dat zijn ge-experimenteer niet veel uithaalt.
En daarna is hij dan verschillende melkpoeders gaan kopen 'om uit te proberen'. Ik kan me niet voorstellen dat die vroedvrouw alleen iets over dat gewicht heeft gezegd en verder geen raad gegeven heeft.
Trouwens, bij mijn weten komt zo'n vroedvrouw sowieso langs, in de loop van de eerste weken na de geboorte.
Voor Lowie moet het nu toch al duidelijk zijn dat zijn ge-experimenteer niet veel uithaalt.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat klopt (tenminste hier wel), en dan vooral voor het gewicht. Dat zo'n baby'tje iets afvalt in het begin is ook geen uitzondering, maar dat moet niet teveel zijn en niet blijven duren, en het is al helemaal niet de bedoeling dat je dan zelf maar wat aan gaat lopen klooien met melkpoeders. De meeste ouders roepen in zo'n geval echt wel hulp in van een deskundige, meestal eerder te vroeg dan te laat, want die zijn begrijpelijkerwijs (over) bezorgd.satine schreef: do 28 sep 2023, 15:38 Trouwens, bij mijn weten komt zo'n vroedvrouw sowieso langs, in de loop van de eerste weken na de geboorte.
Ook ik erger me dus aan heel de (in mijn ogen behoorlijk onverantwoordelijke) houding van Lowie.
Nog maar eens...
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat ik me erger aan Lowie schrijf ik niet meer op.
Deze keer is het Nancy met haar gedoe tegen Rosa en Dirk. Waar bemoeit die zich eigenlijk mee?
Deze keer is het Nancy met haar gedoe tegen Rosa en Dirk. Waar bemoeit die zich eigenlijk mee?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Nancy. Mens, hou je kwek en moei u niet. Of om het zoals in "Eigen Kweeks" te zeggen: you can not put your nose in andermans ménage!
Inderdaad. Afhankelijk van je ziekenfonds heb je recht op x aantal huisbezoeken. En die gaan echt geen 15 verschillende potten voeding laten kopen. Afhankelijk van gewicht en wat ze in de pamper zien gaan die heel gericht kunnen zeggen wat je best eerst probeert. Dat is immers de job waarvoor ze 3 of 4 jaar gestudeerd hebben.satine schreef: do 28 sep 2023, 15:38 Trouwens, bij mijn weten komt zo'n vroedvrouw sowieso langs, in de loop van de eerste weken na de geboorte.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
heidiw schreef: do 28 sep 2023, 18:27 Of om het zoals in "Eigen Kweeks" te zeggen: you can not put your nose in andermans ménage!

Dat eerste vind ik een goed idee en ga ik ook doenjessie V. schreef: do 28 sep 2023, 16:40 Dat ik me erger aan Lowie schrijf ik niet meer op.

En dat tweede heb ik me ook afgevraagd, nog maar eens...
Nancy zou beter eens naar haar eigen besognes kijken en de rest eens lekker met rust laten. Gewoon storend hoe ze altijd alleen maar met anderen bezig is.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Vince en Vicky...ondankbaar stel! Zouden ze niet eens beginnen met Peter in te lichten van hun snode plannen om hem aan de kant te schuiven. Ondankbaar stel en dat nadat hij zoveel voor hen gedaan heeft. En dan Vicky die te laf is om hem in te lichten. Neen, Ilias moet beslissen, oh ja, want dan is het madam niet dat initiatief neemt.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Natuurlijk moet Ilias dit beslissen, hij is toch de meerderjarige beschuldigde?
Vince en Vicky kunnen hem alleen maar raad geven.
En als ik de keuze had tussen 85% om vrij te komen, of 50%, dan zou ik toch serieus nadenken over een switch. Vriendje van mama of niet.
Maar ik zou het ook niet abnormaal vinden als mijn huidige advocaat daar pas van op de hoogte gebracht wordt als ik voor een echte strafpleiter zou kiezen.
Want laten we eerlijk zijn: een echte strafpleiter is niemand bij het kantoor van Tom en co - en veel schot zit er niet in de zaak.
Dus wat Peter dan precies 'zoveel voor hen gedaan heeft', zie ik hier niet echt meteen.
Vince en Vicky kunnen hem alleen maar raad geven.
En als ik de keuze had tussen 85% om vrij te komen, of 50%, dan zou ik toch serieus nadenken over een switch. Vriendje van mama of niet.
Maar ik zou het ook niet abnormaal vinden als mijn huidige advocaat daar pas van op de hoogte gebracht wordt als ik voor een echte strafpleiter zou kiezen.
Want laten we eerlijk zijn: een echte strafpleiter is niemand bij het kantoor van Tom en co - en veel schot zit er niet in de zaak.
Dus wat Peter dan precies 'zoveel voor hen gedaan heeft', zie ik hier niet echt meteen.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
vind ik wel hoor! Hij stond vanaf het begin zowel Vicky als Ilias bij met raad, morele steun. En ik vermoed toch: gratis. Wie kan er daar van genieten als je een advocaat nodig hebt kost het stukken van mensen. Natuurlijk ligt het eindbesluit bij Ilias, maar toch, het is een beetje de manier waarop ik zag dat Vicky het aanbracht vond ik een beetje dubieus. En ik zou het ook maar eerlijk vinden dat Peter van het begin erbij betrokken was. Hij als beroeps zou als geen ander kunnen oordelen als dit een goed besluit zou zijn om een strafpleiter de kans te geven. Ik denk wel dat hij zo eerlijk zou zijn om dat toe te geven. Ik voel me er niet zo goed bij dat dit allemaal achter z'n rug gebeurt. Welke indruk zal dat nu geven als Ilias hem bij een bezoek om raad vraagt en hij helemaal niet van die plannen op de hoogte is.satine schreef: za 30 sep 2023, 09:19 Dus wat Peter dan precies 'zoveel voor hen gedaan heeft', zie ik hier niet echt meteen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Mja, We verschillen hierin dan van mening.
Het gaat hier wel om een leven achter tralies of vrijheid.
En goede raad en morele steun zijn geen argumenten tijdens een pleidooi, gratis of niet.
Die gaan Ilias niet vrij krijgen.
Bewijzen zijn er nodig en die zijn er niet.
Het gaat hier wel om een leven achter tralies of vrijheid.
En goede raad en morele steun zijn geen argumenten tijdens een pleidooi, gratis of niet.
Die gaan Ilias niet vrij krijgen.
Bewijzen zijn er nodig en die zijn er niet.
0 x