Of Geert als Geert erachter komt waar die truttebol van hem op uit is.flodderke schreef:misschien blijft ze wel thuis om Tom te troosten als Judith iets begint met Toon.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Maar ...had ze dat huis al niet aan Ann gegeven ?tvx1 schreef:Heel eerlijk is Marianne haar verdeling toch niet echt. Tom heeft verdorie aan de overkant van de straat en huis gratis en voor niks en Ann moet tot aan Marianne haar dood huur betalen. En als beide een helft van de dokterswoning erven, zal Tom dus dubbel zoveel gekregen hebben van zijn moeder dan zijn zus.
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5

Moet ze wel even aan Nancy vragen hoe hij werkt want heel technisch is ze niet, toen met die tablet... afijn dit gaat nog een staartje krijgen
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is nu wel een heeeel zwaar kanon dat in stelling wordt gebracht! Zou Marianne op de afspraak komen?
Ik vond het wel leuk dat ze naast Geert haar centjes op de grond liet vallen!
Ze moet echt niet onderdoen voor de andere hoor.
Ik vond het wel leuk dat ze naast Geert haar centjes op de grond liet vallen!
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Misschien betaalt Tom ook wel huur, maar is dat niet gezegd? Ik kan me niet voorstellen dat Ann daar anders geen commentaar op gegeven had, zeker niet als je kijkt wat er vorig seizoen allemaal gezegd en gedaan is.tvx1 schreef:Heel eerlijk is Marianne haar verdeling toch niet echt. Tom heeft verdorie aan de overkant van de straat en huis gratis en voor niks en Ann moet tot aan Marianne haar dood huur betalen. En als beide een helft van de dokterswoning erven, zal Tom dus dubbel zoveel gekregen hebben van zijn moeder dan zijn zus.
En van de andere kant; we hebben het hele gesprek ook niet meegekregen, waarschijnlijk vooral omdat daar de focus momenteel niet echt op ligt (moet zeggen dat ik er zelf ook totaal geen acht op geslagen had, maar nu jij het hier opsomt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Marianne mag niet uit Thuis vertrekken 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Dat zijn toch echt geen manieren van Marianne. Zomaar iemand anders GSM lezen. En die dan nog stelen ook. 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Normaal niet, nee. Maar het is ook niet van Marianne's gewoonte eigenlijk, hè?
In dit geval is het maar goed dat er in elk geval iemand door heeft dat Hélène niet deugt, en zich misschien ook zodanig betrokken voelt bij Geert dat ze meer te weten wil komen?
Want het zijn natuurlijk ook geen manieren van Hélène om daar zo'n belachelijk en leugenachtig toneelstuk op te gaan staan voeren (het zoveelste, overigens), en zij had daar in principe géén reden voor, in tegenstelling tot de "diefstal" van Marianne. Niet zo vreemd dat Marianne haar niet vertrouwt..
In dit geval is het maar goed dat er in elk geval iemand door heeft dat Hélène niet deugt, en zich misschien ook zodanig betrokken voelt bij Geert dat ze meer te weten wil komen?
Want het zijn natuurlijk ook geen manieren van Hélène om daar zo'n belachelijk en leugenachtig toneelstuk op te gaan staan voeren (het zoveelste, overigens), en zij had daar in principe géén reden voor, in tegenstelling tot de "diefstal" van Marianne. Niet zo vreemd dat Marianne haar niet vertrouwt..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Nee natuurlijk niet, behalve dan dat ze ooit een detective inschakelde die voor haar op illegale wijze de SMS-en van Peggy naar Bianca moest ophalen ivm Robin. Ze is echt geen haar beter hoor als puntje bij paaltje komt.Christel schreef: Maar het is ook niet van Marianne's gewoonte eigenlijk, hè?![]()
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat ze geen haar beter is vind ik ook, maar in dit geval ben ik blij dat ze die gsm meegenomen heeft en alles wat er op en in staat gaat ontcijferen. Alle moraalridders ten spijt. 
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik vind het toch wel straf hoeveel van er hier van Marianne wordt goedgekeurd, gewoon omdat het "tegen Hélène" is. Als Hélène iemand van een brug duwt, mag Marianne dan ook ongestraft iemand van een brug duwen?
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vind jouw conclusie nogal straf!tvx1 schreef:Ik vind het toch wel straf hoeveel van er hier van Marianne wordt goedgekeurd, gewoon omdat het "tegen Hélène" is. Als Hélène iemand van een brug duwt, mag Marianne dan ook ongestraft iemand van een brug duwen?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

He :O Wat is daar gebeurd? Zo heeft Marianne Helene bij haar haren en in de andere hand de GSM en zo is Geert....DOOD :O
0 x
-
Omega
- x 435
Ik vind het jammer dat we het niet te zien kregen. Gaan ze dat dan later nog tonen met flashbacks?
0 x