Ik vraag me af waarom die naam : blauwe spoeling ? Als er toch een kleur moet genoemd worden zou ik eerder "gele of gouden "spoeling zeggenChristel schreef:Grappig, blauwe spoeling / blauwe jurk - die link had ik niet eens gelegd!ikke schreef:Dat zal inderdaad een "inside" joke zijn. Dat kleur en zelfs die jurk staan haar goed.Lazylady schreef:Ik vond dat Marianne er wel mooi uitzag in die blauwe jurk.
(Schiet mij nu te binnen: blauwe spoeling, blauwe jurk?Kan natuurlijk toeval zijn...)
En eens te meer verschillen smaken.![]()
Ik vond het haar in elk geval ook heel goed staan...
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

is tijdje geleden hier ter sprake gekomen, er zijn twee pistes... :nounake schreef:Ik vraag me af waarom die naam : blauwe spoeling ? Als er toch een kleur moet genoemd worden zou ik eerder "gele of gouden "spoeling zeggenChristel schreef:Grappig, blauwe spoeling / blauwe jurk - die link had ik niet eens gelegd!ikke schreef:Dat zal inderdaad een "inside" joke zijn. Dat kleur en zelfs die jurk staan haar goed.Lazylady schreef:Ik vond dat Marianne er wel mooi uitzag in die blauwe jurk.
(Schiet mij nu te binnen: blauwe spoeling, blauwe jurk?Kan natuurlijk toeval zijn...)
En eens te meer verschillen smaken.![]()
Ik vond het haar in elk geval ook heel goed staan...
ofwel heeft het te maken met haar afkomst uit hogere kringen (blauw bloed)
ofwel grijs haar heeft de neiging om gelig te worden, daarom werd er vroeger blauwe 'plix' op gedaan, om het mooi wit te houden.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik vraag mij af waarom we het eigenlijk huwelijk nu niet mochten zien.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Besparingen misschien? dit seizoen waren er 4 huwelijken,(Zijn er ooit eerder zoveel geweest?) en we hebben er slechts eentje gezien, nl dat van Julia en Luc... zowel Waldek en Rosa, als Hélène en Geert zijn volledig buiten beeld getrouwd , en van Marianne/William hebben we dus voorbereidingen en feest gezien!tvx1 schreef:Ik vraag mij af waarom we het eigenlijk huwelijk nu niet mochten zien.
0 x
-
tvx1
- x 435
Besparingen, besparingen,... Er begint een beetje sleet op dat excuus te komen.annekeHU schreef:Besparingen misschien? dit seizoen waren er 4 huwelijken,(Zijn er ooit eerder zoveel geweest?) en we hebben er slechts eentje gezien, nl dat van Julia en Luc... zowel Waldek en Rosa, als Hélène en Geert zijn volledig buiten beeld getrouwd , en van Marianne/William hebben we dus voorbereidingen en feest gezien!tvx1 schreef:Ik vraag mij af waarom we het eigenlijk huwelijk nu niet mochten zien.
0 x
-
ikke
- x 435
Wij geven dat als excuus. Ze kunnen toch niet ALLES tonen? 't Is nu al vaak genoeg wat langdradig...tvx1 schreef:Besparingen, besparingen,... Er begint een beetje sleet op dat excuus te komen.annekeHU schreef:Besparingen misschien? dit seizoen waren er 4 huwelijken,(Zijn er ooit eerder zoveel geweest?) en we hebben er slechts eentje gezien, nl dat van Julia en Luc... zowel Waldek en Rosa, als Hélène en Geert zijn volledig buiten beeld getrouwd , en van Marianne/William hebben we dus voorbereidingen en feest gezien!tvx1 schreef:Ik vraag mij af waarom we het eigenlijk huwelijk nu niet mochten zien.
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat is toch niet ALLES. Dit is toch geen alledaagse gebeurtenis. Ze wijdden verdorie twee aflevering aan het hele huwelijksgebeuren (de laatste voorbereidingen en het feest achteraf, inclusief een reeks gastacteurs), maar het huwelijk zelf tonen ze dan niet. Heel vreemd. Bij Waldek&Rosa en Geert&Hélène stoorde dat niet zo omdat er sowieso niet zoveel aandacht aan werd geschonken aan het feit dat die huwden. Bij Julia en Luc werd echter wel evenveel aandacht aan geschonken als bij Marianne en dan hebben ze het huwelijk zelf wel getoond.ikke schreef:Wij geven dat als excuus. Ze kunnen toch niet ALLES tonen? 't Is nu al vaak genoeg wat langdradig...tvx1 schreef:Besparingen, besparingen,... Er begint een beetje sleet op dat excuus te komen.annekeHU schreef:Besparingen misschien? dit seizoen waren er 4 huwelijken,(Zijn er ooit eerder zoveel geweest?) en we hebben er slechts eentje gezien, nl dat van Julia en Luc... zowel Waldek en Rosa, als Hélène en Geert zijn volledig buiten beeld getrouwd , en van Marianne/William hebben we dus voorbereidingen en feest gezien!tvx1 schreef:Ik vraag mij af waarom we het eigenlijk huwelijk nu niet mochten zien.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Inderdaad, tenzij het grondig fout loopt is een huwelijk in een serie redelijk saai om te zien. 
edit : en die idd slaat dus op het bericht van ikke.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Nochtans zou het wel eens de realiteit kunnen zijn.tvx1 schreef:Besparingen, besparingen,... Er begint een beetje sleet op dat excuus te komen.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Vind ik dus niet.lord F. schreef:Inderdaad, tenzij het grondig fout loopt is een huwelijk in een serie redelijk saai om te zien.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Al de papieren van Marianne liggen bij Peter...Het huwelijkscontract en zo veronderstel ik. 
0 x
Potentia Principatum
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Het gaat plotsmtoch wel allemaal heel snel.
Nog maar net verloofd en al getrouwd.
Nog maar net getrouwd of al aan het verhuizen naar het buitenland...
Zo niet Marianne
Nog maar net verloofd en al getrouwd.
Nog maar net getrouwd of al aan het verhuizen naar het buitenland...
Zo niet Marianne
0 x
-
tvx1
- x 435
Heel eerlijk is Marianne haar verdeling toch niet echt. Tom heeft verdorie aan de overkant van de straat en huis gratis en voor niks en Ann moet tot aan Marianne haar dood huur betalen. En als beide een helft van de dokterswoning erven, zal Tom dus dubbel zoveel gekregen hebben van zijn moeder dan zijn zus.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Dat is inderdaad niet eerlijk Tvx1. Tom zal wel haar favoriete kind zijn? Ik geloof er trouwens niets van dat ze naar Toscane verhuisd. Daar zal wel iets mislopen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
flodderke
- Poster rang 2

misschien blijft ze wel thuis om Tom te troosten als Judith iets begint met Toon.
0 x