Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door nounake »

Christel schreef:
ikke schreef:
Lazylady schreef:Ik vond dat Marianne er wel mooi uitzag in die blauwe jurk. :)

(Schiet mij nu te binnen: blauwe spoeling, blauwe jurk? :P Kan natuurlijk toeval zijn...)
Dat zal inderdaad een "inside" joke zijn. Dat kleur en zelfs die jurk staan haar goed.
En eens te meer verschillen smaken.
Grappig, blauwe spoeling / blauwe jurk - die link had ik niet eens gelegd! :lol:
Ik vond het haar in elk geval ook heel goed staan... ;)
Ik vraag me af waarom die naam : blauwe spoeling ? Als er toch een kleur moet genoemd worden zou ik eerder "gele of gouden "spoeling zeggen
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

nounake schreef:
Christel schreef:
ikke schreef:
Lazylady schreef:Ik vond dat Marianne er wel mooi uitzag in die blauwe jurk. :)

(Schiet mij nu te binnen: blauwe spoeling, blauwe jurk? :P Kan natuurlijk toeval zijn...)
Dat zal inderdaad een "inside" joke zijn. Dat kleur en zelfs die jurk staan haar goed.
En eens te meer verschillen smaken.
Grappig, blauwe spoeling / blauwe jurk - die link had ik niet eens gelegd! :lol:
Ik vond het haar in elk geval ook heel goed staan... ;)
Ik vraag me af waarom die naam : blauwe spoeling ? Als er toch een kleur moet genoemd worden zou ik eerder "gele of gouden "spoeling zeggen
is tijdje geleden hier ter sprake gekomen, er zijn twee pistes... :
ofwel heeft het te maken met haar afkomst uit hogere kringen (blauw bloed)
ofwel grijs haar heeft de neiging om gelig te worden, daarom werd er vroeger blauwe 'plix' op gedaan, om het mooi wit te houden.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vraag mij af waarom we het eigenlijk huwelijk nu niet mochten zien.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

tvx1 schreef:Ik vraag mij af waarom we het eigenlijk huwelijk nu niet mochten zien.
Besparingen misschien? dit seizoen waren er 4 huwelijken,(Zijn er ooit eerder zoveel geweest?) en we hebben er slechts eentje gezien, nl dat van Julia en Luc... zowel Waldek en Rosa, als Hélène en Geert zijn volledig buiten beeld getrouwd , en van Marianne/William hebben we dus voorbereidingen en feest gezien!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:
tvx1 schreef:Ik vraag mij af waarom we het eigenlijk huwelijk nu niet mochten zien.
Besparingen misschien? dit seizoen waren er 4 huwelijken,(Zijn er ooit eerder zoveel geweest?) en we hebben er slechts eentje gezien, nl dat van Julia en Luc... zowel Waldek en Rosa, als Hélène en Geert zijn volledig buiten beeld getrouwd , en van Marianne/William hebben we dus voorbereidingen en feest gezien!
Besparingen, besparingen,... Er begint een beetje sleet op dat excuus te komen. :mad:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
annekeHU schreef:
Besparingen, besparingen,... Er begint een beetje sleet op dat excuus te komen. :mad:
Wij geven dat als excuus. Ze kunnen toch niet ALLES tonen? 't Is nu al vaak genoeg wat langdradig...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:
tvx1 schreef:
annekeHU schreef:
Wij geven dat als excuus. Ze kunnen toch niet ALLES tonen? 't Is nu al vaak genoeg wat langdradig...
Dat is toch niet ALLES. Dit is toch geen alledaagse gebeurtenis. Ze wijdden verdorie twee aflevering aan het hele huwelijksgebeuren (de laatste voorbereidingen en het feest achteraf, inclusief een reeks gastacteurs), maar het huwelijk zelf tonen ze dan niet. Heel vreemd. Bij Waldek&Rosa en Geert&Hélène stoorde dat niet zo omdat er sowieso niet zoveel aandacht aan werd geschonken aan het feit dat die huwden. Bij Julia en Luc werd echter wel evenveel aandacht aan geschonken als bij Marianne en dan hebben ze het huwelijk zelf wel getoond.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Inderdaad, tenzij het grondig fout loopt is een huwelijk in een serie redelijk saai om te zien. :)

edit : en die idd slaat dus op het bericht van ikke.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Besparingen, besparingen,... Er begint een beetje sleet op dat excuus te komen. :mad:
Nochtans zou het wel eens de realiteit kunnen zijn.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:Inderdaad, tenzij het grondig fout loopt is een huwelijk in een serie redelijk saai om te zien. :)

edit : en die idd slaat dus op het bericht van ikke.
Vind ik dus niet.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Al de papieren van Marianne liggen bij Peter...Het huwelijkscontract en zo veronderstel ik. :angel:
0 x
Potentia Principatum
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Het gaat plotsmtoch wel allemaal heel snel.
Nog maar net verloofd en al getrouwd.
Nog maar net getrouwd of al aan het verhuizen naar het buitenland...

Zo niet Marianne
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Heel eerlijk is Marianne haar verdeling toch niet echt. Tom heeft verdorie aan de overkant van de straat en huis gratis en voor niks en Ann moet tot aan Marianne haar dood huur betalen. En als beide een helft van de dokterswoning erven, zal Tom dus dubbel zoveel gekregen hebben van zijn moeder dan zijn zus.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat is inderdaad niet eerlijk Tvx1. Tom zal wel haar favoriete kind zijn? Ik geloof er trouwens niets van dat ze naar Toscane verhuisd. Daar zal wel iets mislopen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

misschien blijft ze wel thuis om Tom te troosten als Judith iets begint met Toon.
0 x
Plaats reactie