Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Tiboko schreef: do 25 jan 2024, 11:30 Ik weet niet of Tamara dat zomaar eenzijdig kan, zonder dat er eerst een duidelijke vereffening is opgemaakt van schulden, aflossingen lening, waarde van de overgebleven stock, uitbetaalde lonen (ook aan Cédric), of er nog facturen open staan bij leveranciers, wat er met al die schoonheidsproducten (die nog niet teruggestuurd werden) moet gebeuren enz.

Het lijkt inderdaad wel iets té simpel, dat "ik laat me bij de notaris schrappen als vennoot en dan ben ik er vanaf".
Klopt, lijkt me ook wel straf ! Ik denk dat ze vooral de schulden wil ontlopen...
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: vr 26 jan 2024, 10:22 Net zoals bij Bob hoop ik op een boomerang en verdwijnt ze eind dit seizoen
Inderdaad, als zij zo voortdoet dan mag zij inderdaad uit de serie verdwijnen liever gisteren dan vandaag want ik kan haar niet meer rieken, zien en horen. :mad:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Zo akelig en zielig, dit gedrag van Viv. Een paar testpotjes crème terug laten betalen, gewoon om je gram te halen. :crazy:
Heel naar om te zien dat iemand die zogezegd maatschappelijk betrokken is bij alles en iedereen, zo immens jaloers kan zijn.
Het staat haar echt heel lelijk. :thumbdown:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Net toen ik dacht dat Lowie de euro had doen vallen werd ze dankzij Bob weer het valse jaloerse kreng dat alle schuld op een ander schuift. AFVOEREN AUB!
Laatst gewijzigd door heidiw op ma 29 jan 2024, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Volgens mij is Viv dat pad al een tijdje helemaal kwijt, wat mensen ook tegen haar zeggen. Ik zag haar reactie op Lowie en haar huilen eerlijk gezegd eerder als frustratie dan als schuldbesef, hoe "raak" Lowies opmerkingen ook waren.
Het feit dat Bob vat op haar lijkt te hebben komt voor mij gewoon doordat hij precies zegt wat ze zelf al dacht en dus wil horen.
De manier waarop ze steun zoeken bij elkaar, vind ik echt te zielig voor woorden.

Het is goed wanneer iemand van zich afbijt, maar dat wordt wel jammerlijk onderuit gehaald als je ziet dat diegene volledig voorbij gaat aan de dingen die hij/zij zelf gedaan en gelaten heeft de afgelopen jaren.
Ik vind ze alleen maar heel jaloers en emotioneel arm overkomen zo, en kan haar manier van denken op geen enkele manier meer begrijpen.

Voor mij is ze in rap tempo van een van mijn toch wel favoriete personages, naar een personage wat ik niet meer kan rieken of zien veranderd...
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Bah, wat een rotkreng is dit toch geworden.
Trouwens, nu ze ViTa alleen voor zich heeft, waar zijn al die klanten :denk:
Ik heb er nog niet één gezien. Maar toch wel verder doen met haar brol die ze net als haar veel te dure producten aan de straatstenen niet kwijtraakt.
Zelfs Feniks is ze voor de helft kwijt wegens veel te duur.
Goed gedaan Vivianneke. Volgende halte: handelsrechtbank om het faillissement aan te vragen.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ja, en dan Bob die de boekhouding mag doen en schijnbaar een hele hoop geld over heeft om zijn ex nog wat verder de afgrond in te helpen, want hij moet aan de boeken toch ook zien dat zijn investering zo'n beetje in rook (en hatelijkheid) op aan het gaan is?

Hoe Viv daar gisteren ook weer tot aan haar tanden gefrustreerd met dat meubelstuk stond te worstelen, terwijl je er inderdaad geen kat binnen ziet. Het lijkt hoe langer hoe meer een uit de hand gelopen hobby, waar ze tegenwoordig niet bepaald veel plezier meer uit lijkt te halen op de koop toe... :crazy: :nope:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: wo 31 jan 2024, 16:08 Hoe Viv daar gisteren ook weer tot aan haar tanden gefrustreerd met dat meubelstuk stond te worstelen,
Dat is daar nog eens wat je noemt, een bloeiend en uit de hand aan het lopen bedrijf! Geen klant over de vloer, en de eigenares druk bezig met een stuk oud hout aan het vermoorden.Geen mens die dit nog van het groot vuil zal halen, maar zij steekt daar uren werk in . In opnieuw dozen te zien met stock en voorraad.Voor wie?? Het was toch ookTamara die de website deed en de bijhorende verkoop.Als dat ook stil ligt, onbegrijpbaar, maar waar komen de inkomsten dan vandaan?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Wat heeft die nu bereikt met die onnozele klacht? Dat Polly, maar ook tientallen andere kindjes nu zonder opvang zitten.
En nog niet eens omdat er iets niet in de haak was met die crèche, maar gewoon uit wrok tegen iemand die met die opvang niets te maken heeft behalve dat zijn baby er gaat.
Jaloers op een baby die ze zelf absoluut niet wou, man man man.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Haar doel ? Dat Lowie nu gaat twijfelen of hij Polly niet beter naar een andere crèche brengt = extra stress voor Lowie en meer rompslomp. De andere baby's die nu thuis zitten is gewoon collateral damage in haar ogen.

Viv is gewoon een rancuneuze ex-lover die wraak neemt omdat hij zijn kinderwens boven haar koos...
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: do 01 feb 2024, 00:14 Wat heeft die nu bereikt met die onnozele klacht? Dat Polly, maar ook tientallen andere kindjes nu zonder opvang zitten.
Plus dat het personeel nu technisch werkloos is en dat die mensen met een verminderde inkomen zitten maar madam denkt daar niet aan want zij zit zo vol met wraakzuchtige gevoelens dat zij dat niet inziet, echt schaamteloos. :mad: :mad:
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: do 01 feb 2024, 09:06 Viv is gewoon een rancuneuze ex-lover die wraak neemt omdat hij zijn kinderwens boven haar koos...
Nou...wel en niet eigenlijk, want aanvankelijk had ze geen problemen met Polly, ging ze verder met haar leven en begon ze monter met Tamara aan ViTa. Ze leek Lowie niet eens echt te missen...

Waar die plotselinge omslag vandaan is gekomen, is me toch niet helemaal duidelijk om heel eerlijk te zijn.

Ineens was alles de schuld van Tamara, en nu blijkt dat Lowie haar daar niet blindelings in volgt en hij Tamara steunt (met een extra sausje van Bobs gestook uiteraard), heeft ze ook hem in het vizier en lijkt ze inderdaad op een rancuneuze jaloerse ex.

Of het moet zijn dat ze nu pas na is gaan denken en ineens spijt heeft van letterlijk al haar beslissingen van de afgelopen 2 jaar, of zoiets. Maar ook dan begrijp ik niet goed waar dat ineens vandaan komt. :-?
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: do 01 feb 2024, 10:57 Maar ook dan begrijp ik niet goed waar dat ineens vandaan komt.
kan het ook nite goed plaatsen. Kan die zeemzoeterige, roddelende Bob dit allemaal veroorzaakt hebben. Maar de ontevredenheid was toch al begonnen tijdens de samenwerking met Tamara? Hoe iemand van sociaal plots zo'n bitch kan worden lijkt met toch heel moeilijk aanvaardbaar.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

daffy duck schreef: do 01 feb 2024, 11:38 Maar de ontevredenheid was toch al begonnen tijdens de samenwerking met Tamara?
Dat klopt, ViTaPuur was nog niet goed en wel bekomen van de openingsreceptie en Viv was Tamara al aan het vertellen dat die haar problemen moest thuis laten. Terwijl ze voor verwend Silke wel tijd en begrip had.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Nu wordt pijnlijk duidelijk dat Viv haar producten niet kent nu Tamara weg is ... De zaak zal niet lang blijven bestaan ! Als Viv het van die opgelapte oude brol moet hebben ???
0 x
Gesloten