Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: za 12 nov 2022, 18:29 In principe wil dat dan zeggen dat Alexander nog terug kan komen als de storm is gaan liggen?
Of kan dat niet meer?
Volgens mij wel, omdat hij het hele conflict nu in de kiem gesmoord heeft en er dus geen officiële gevolgen aanhangen voor hem... :denk:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: di 14 feb 2023, 10:03 Maar in tegenstelling tot wat ik hier lees zie ik ook weinig chemie tussen Judith en hem. Afspraakjes moeten altijd "geboekt" worden (ik zal eens in mijn agenda kijken) en worden regelmatig vergeten vanwege "te druk" (eerst kregen voor hem de examens van Silke voorrang, nu is het de zaak Bolders). Hij vergeet ondertussen dat ook Judith een druk (nacht)schema heeft en daarbij ook nog quasi op haar eentje de bouw opvolgt, want alle gesprekken met de bouwfirma lopen via haar, vanwege "geen tijd"...
Even uit het topic van Silke gekopieerd.
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens.
Dries en Judith vind ik een leuk koppel als ze bij elkaar zijn, maar ik moet wel zeggen dat dat inderdaad allemaal best wel "vrijblijvend" overkomt tussen die 2.
Hun relatie is eigenlijk ook zo begonnen, hè? Een soort van "voor de fun", zonder dat er allerlei verplichtingen aan zouden hangen. En dat is dan langzaam uitgegroeid tot een volwaardige relatie. Maar hoewel dat "volwaardig" nu zou moeten blijken uit het feit dat ze samen een huis aan het bouwen zijn, zie ik dat ook niet echt terug in de manier waarop ze met elkaar omgaan.
Zelfs van Judith's kant niet, ook al wordt er nu op gezinspeeld dat zij alles regelt rond het huis en een soort van achter Dries aanhobbelt.
Een tijdje terug was dat nog andersom toen Judith die klacht op haar werk had en ze ook niet bepaald fijn op Dries reageerde.
Ook toen al zag ik niet echt een diepe verbinding tussen die 2 :nope:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dries deed mij wel even lachen met 'De trouw van C&A' in zijn berichtje.
Aan de andere kant verdient hij flink wat lappen.
Silke gaat naar Italië deels om hem uit haar hoofd te zetten, maar hij houdt het vuur met plezier brandend.
En dat allemaal terwijl hij de hele heisa rond de bouw op de schouders van Judith laat rusten en geen tijd voor haar kan vrij maken.

Niet goed, Dries!
Gevoelens kan je niet altijd sturen, maar wees dan op zijn minst eerlijk.
2 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dries is eigenlijk een zielig manneke , zonder veel ruggegraat , als ge zijn "leifdesleven " even overloopt ..
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: za 18 mar 2023, 09:29 Gevoelens kan je niet altijd sturen, maar wees dan op zijn minst eerlijk.
Inderdaad...
En door dat stiekem ge-app naar Silke, wat hij totaal niet deed toen ze nog in de buurt was en ze elkaar elke dag zagen, lijkt het eerder alsof hij die gevoelens bewust de "verkeerde kant" op stuurt, in plaat van met Judith en hun toekomst bezig te zijn.
Ik vind hem compleet onbegrijpelijk bezig, eerlijk gezegd. :-?
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: ma 20 mar 2023, 11:36 Ik vind hem compleet onbegrijpelijk bezig, eerlijk gezegd.
KInderlijk, onvolwassen, bespottelijk, heel die houding van mijnheer de advocaat! Hij zal toch wel meesterlijk op z'n bek gaan als dat uitkomt en Juju voor de zoveelste keer haar relatie zal zien de mist ingaan. Zoveel op het spel zetten voor een bevlieging of is het meer dan dat??
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: ma 20 mar 2023, 17:05 Zoveel op het spel zetten voor een bevlieging of is het meer dan dat??
Mja, ik kan het eerlijk gezegd niet meer anders zien dan een bevlieging, gewoon omdat "het" er vanuit de kant van Dries voorheen helemaal niet was. Hij had niet eens in de gaten dat Silke gevoelens voor hem had, zelfs niet na die kus en haar ongemakkelijk en zenuwachtig gedrentel als hij in de buurt kwam.
En nu zit ze in het buitenland om haar moeder te herdenken en ineens zou hij het licht hebben gezien? Gewoon omdat ze dat verlies als overeenkomst hebben? :-?
Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in. :nope:
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Volgens mij is het gewoon de laatste confersatie tussen Dries en Silke die hem tot nadenken gezet heeft, dat hij terug aan zijn moeder dacht, en wat die vrouw allemaal meegemaakt heeft, daardoor heeft hij een connectie met Silke, of er een andere klik is, denk ik eerder gezegd niet. Je kunt nu ook niet zeggen dat Judith echt iets met Dries zijn verleden inzit, hij integendeel, heeft onlangs nog een uitstap geregeld met Judith haar kinderen zelfs.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat zou inderdaad zo kunnen zijn, maar Dries moet ondertussen toch al doorhebben dat hij Silke niet koud laat?
Om dan dat vuurtje brandende te houden op deze manier, is niet netjes - zeker niet nu ze in het buitenland is om haar moeder te gedenken, maar OOK om hem uit haar hoofd te zetten.
Dat laatste weet hij misschien niet, maar hij is toch ook niet van gisteren?

En als je zijn brede glimlach ziet elke keer als zij iets stuurt, lijkt het me toch wel iets meer dan een pas ontdekte connectie.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Vandaag was het toch overduidelijk?

Geen tijd om even te kijken naar die (dure) tegels voor hun nieuw huis, want druk druk druk met dossiers... en tegelijk wel tijd voor een leuke chat met Silke (over zijn mama, met foto's) en daarbij klagen dat hij tegels moest kiezen, terwijl zijn mama in een caravan woonde...

De kans op een (eenmalig?) slippertje - eens ze terug is - zie ik met de dag stijgen.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: di 21 mar 2023, 23:40 De kans op een (eenmalig?) slippertje - eens ze terug is - zie ik met de dag stijgen.
0 x
Laat er ons een meermalig slippertje van maken!! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: di 21 mar 2023, 23:40 Vandaag was het toch overduidelijk?

Geen tijd om even te kijken naar die (dure) tegels voor hun nieuw huis, want druk druk druk met dossiers... en tegelijk wel tijd voor een leuke chat met Silke (over zijn mama, met foto's) en daarbij klagen dat hij tegels moest kiezen, terwijl zijn mama in een caravan woonde...
Overduidelijk langs 2 kanten, ja dat slippertje zit er in, maar het grootste wat hier toch naar voor komt, is dat hij meer een klik voelt ivm zijn mama die hij verloren is, en dat Silke ook haar mama kwijt is, en dat ze er samen over kunnen praten. Judith begon er gisteren wel over, maar dat was nu ook maar zo een vluchtige vraag van Judith, nooit er over gehad, want zij heeft nog maar 1 ding in haar hoofd , dat huis.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

vdbemdsa schreef: wo 22 mar 2023, 09:49 en dat Silke ook haar mama kwijt is, en dat ze er samen over kunnen praten. Judith begon er gisteren wel over, maar dat was nu ook maar zo een vluchtige vraag van Judith, nooit er over gehad, want zij heeft nog maar 1 ding in haar hoofd , dat huis.
Wat logisch is, want het is nogal wat, een huis bouwen.

Misschien als Dries wat duidelijker tegen Judith was in hoeverre hij bezig is met de dood van zijn moeder? Want ze zijn al jaren bij elkaar, en hij heeft het er zelf ook nooit eerder over gehad. Het is dat Silke begonnen is over haar moeder dat hij er nu ook heel erg over nadenkt.
Dries kiest zelf met wie hij wil praten, en dat is blijkbaar niet met zijn partner momenteel, daar kan Judith in mijn ogen ook niks aan doen... :nope:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dries laat heel dat huizengedoe maar al te graag aan Judith over, terwijl het ook wel zijn huis is/wordt - maar hij kiest hier de makkelijkste weg.

En hij kan nu onderhand toch wel raden dat Silke meer voor hem voelt dan een gewone toevallige vriendschap voor een huisgenoot.
Dat hij dat vuurtje blijkbaar maar al te graag brandend houdt en zelfs wat aanwakkert, vind ik niet netjes van hem, tenzij zelf gevoelens heeft voor Silke natuurlijk.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Heb altijd gevonden dat Judith en Dries niet bij elkaar passen, en waarschijnlijk ziet hij dat nu ook zelf in, hopelijk dat hij wel snel duidelijkheid schept
0 x
Gesloten