Tiboko schreef: di 14 feb 2023, 10:03
Maar in tegenstelling tot wat ik hier lees zie ik ook weinig chemie tussen Judith en hem. Afspraakjes moeten altijd "geboekt" worden (ik zal eens in mijn agenda kijken) en worden regelmatig vergeten vanwege "te druk" (eerst kregen voor hem de examens van Silke voorrang, nu is het de zaak Bolders). Hij vergeet ondertussen dat ook Judith een druk (nacht)schema heeft en daarbij ook nog quasi op haar eentje de bouw opvolgt, want alle gesprekken met de bouwfirma lopen via haar, vanwege "geen tijd"...
Even uit het topic van Silke gekopieerd.
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens.
Dries en Judith vind ik een leuk koppel als ze bij elkaar zijn, maar ik moet wel zeggen dat dat inderdaad allemaal best wel "vrijblijvend" overkomt tussen die 2.
Hun relatie is eigenlijk ook zo begonnen, hè? Een soort van "voor de fun", zonder dat er allerlei verplichtingen aan zouden hangen. En dat is dan langzaam uitgegroeid tot een volwaardige relatie. Maar hoewel dat "volwaardig" nu zou moeten blijken uit het feit dat ze samen een huis aan het bouwen zijn, zie ik dat ook niet echt terug in de manier waarop ze met elkaar omgaan.
Zelfs van Judith's kant niet, ook al wordt er nu op gezinspeeld dat zij alles regelt rond het huis en een soort van achter Dries aanhobbelt.
Een tijdje terug was dat nog andersom toen Judith die klacht op haar werk had en ze ook niet bepaald fijn op Dries reageerde.
Ook toen al zag ik niet echt een diepe verbinding tussen die 2