Tom De Decker (Wim Stevens)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Tom
Zo'n stunt zie ik hem ook nog wel uithalen, zeker na alles wat Ann tegen hem gezegd heeft.
Het zal van de houding van Peggy en van zijn familie afhangen denk ik zo, maar als Ann en Marianne niet snel bijdraaien, en Peggy wil Sandrine vervolgens ook nog eens terug, dan zal die adoptie terugdraaien zijn volgende stap zijn waarschijnlijk...
Het zal van de houding van Peggy en van zijn familie afhangen denk ik zo, maar als Ann en Marianne niet snel bijdraaien, en Peggy wil Sandrine vervolgens ook nog eens terug, dan zal die adoptie terugdraaien zijn volgende stap zijn waarschijnlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Zou anders wel leuk zijn natuurlijk.Christel schreef:Zo'n stunt zie ik hem ook nog wel uithalen, zeker na alles wat Ann tegen hem gezegd heeft.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 4
iddlord F. schreef:Zou anders wel leuk zijn natuurlijk.Christel schreef:Zo'n stunt zie ik hem ook nog wel uithalen, zeker na alles wat Ann tegen hem gezegd heeft.

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wat mij betreft ligt het er een beetje aan hoe ze het gaan brengen...Mieke schreef:iddlord F. schreef:Zou anders wel leuk zijn natuurlijk.Christel schreef:Zo'n stunt zie ik hem ook nog wel uithalen, zeker na alles wat Ann tegen hem gezegd heeft.
Het zal van de houding van Peggy en van zijn familie afhangen denk ik zo, maar als Ann en Marianne niet snel bijdraaien, en Peggy wil Sandrine vervolgens ook nog eens terug, dan zal die adoptie terugdraaien zijn volgende stap zijn waarschijnlijk...Ann gaat flippen!!
Als het dadelijk gaat botsen tussen Ann en Tom, dan lijkt het mij ook wel leuk! Zoals pas, toen Ann eens goed haar gedacht zei tegen Tom... Ik vind het soms jammer dat ze Ann zo weinig naar voren brengen. Die heeft maar zelden een sterke mening, en veel dingen worden op de spits gedreven rond andere personages. Het zou wat mij betreft veel interessanter zijn als bijvoorbeeld Marianne dadelijk min of meer neutraal tussen haar kinderen zou staan, terwijl Ann zélf eens een keer ruzie krijgt met Tom en Peggy om de een of andere reden... Ik hoop dan ook niet dat Toms afwezigheid op dat huwelijk voor die adoptieproblemen gaat zorgen. Dat zou nogal voorspelbaar zijn vind ik.
Maar ik ben sowieso wel erg benieuwd hoe Ann gaat reageren.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
zagen we daar een tikkeltje menselijkheid t.a.v. zijn mama !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het leek wel een tikkeltje menselijkheid inderdaad, al moet ik Johan toch ook gelijk geven. Het had volgens mij ook vooral met schuldgevoel te maken. Maar goed, wat het ook geweest is, Marianne heeft dat weer vakkundig om zeep geholpen vrees ik.. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad
"Tommeke" kon echt niks meer goed doen gisteren...
Het is maar te hopen dat Marianne in elk geval heeft onthouden dat Peggy hem overtuigd heeft, want iets zegt mij dat zij weer de schuld gaat krijgen van alles..

"Tommeke" kon echt niks meer goed doen gisteren...

Het is maar te hopen dat Marianne in elk geval heeft onthouden dat Peggy hem overtuigd heeft, want iets zegt mij dat zij weer de schuld gaat krijgen van alles..

Laatst gewijzigd door Christel op di 30 mar 2010, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 5
Als gans de familie hem verstoten heeft wordt het toch eens tijd dat hij werk gaat maken van die adoptie-annulatie. 
Wel een beetje vreemd vrijdag trouwens dat z'n naam nog niet gewijzigd was als getuige en dat Ann ermee moest afkomen dat hij weggeroepen was. Stel dat hij wel aanwezig was stonden Marianne en Geert daar wel voor schut.

Wel een beetje vreemd vrijdag trouwens dat z'n naam nog niet gewijzigd was als getuige en dat Ann ermee moest afkomen dat hij weggeroepen was. Stel dat hij wel aanwezig was stonden Marianne en Geert daar wel voor schut.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vond ik ook een beetje vreemd. Ze waren wel zijn plaats in het restaurant af gaan zeggen, maar hebben niet even het gemeentehuis ingelicht.lord F. schreef:Als gans de familie hem verstoten heeft wordt het toch eens tijd dat hij werk gaat maken van die adoptie-annulatie.
En of hij nu wel of niet op was komen dagen, Geert had toch al gezegd dat hij Ann gevraagd had om hem te vervangen..

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276