Dat bezoek had wel degelijk een reden denk ik: goed staan bij de baas en tonen dat ze inzet en doorzetting heeft. Hopelijk laat hij zich daar niet aan vangen. En zie het niet zitten hoe ze zich dat zal kunnen permitteren: alleenstaande zonder woonplaats, die nu al over haar toeren gaat bij een brooddoos. Laat staan dat ze er alleen voorstaat en nog studies er moet bij nemen. Bij loopbaanonderbreking zal haar wedde toch ook terugvallen??Kiki_Dee schreef: vr 21 nov 2025, 06:38 Waarom langsgaan bij een dokter voor de opleiding to verpleegkundige compleet overbodige scène.
Selin Tekin (Idalie Samad)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1769
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2626
Ik zie Selin ook niet als verpleegkundige in opleiding - ze kan geen bijsturing verdragen, heeft een heel kort lontje en geen geduld.
Ik zie in haar niet direct een 'nieuwe slechterik', maar ik vind haar wel een vervelend personage - en dat heeft niks te maken met haar etniciteit of wat ze op haar hoofd draagt.
Ze lijkt me gewoon echt geen aangenaam mens - ik zou haar niet verder vertrouwen dan ik haar zie.
Ik zie in haar niet direct een 'nieuwe slechterik', maar ik vind haar wel een vervelend personage - en dat heeft niks te maken met haar etniciteit of wat ze op haar hoofd draagt.
Ze lijkt me gewoon echt geen aangenaam mens - ik zou haar niet verder vertrouwen dan ik haar zie.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
Waarschijnlijk omdat hij het als diensthoofd mee goed moet keuren.Kiki_Dee schreef: vr 21 nov 2025, 06:38 Waarom langsgaan bij een dokter voor de opleiding tot verpleegkundige
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2626
Selin is een echte opportuniste - zoals ze zichzelf in het slachtofferrolletje duwde, zodat het uiteindelijk zal lijken alsof het aan Anna ligt als het niet zou lukken.
Er zijn zoveel alleenstaande ouders die hier wel in slagen, vaak met meer dan 1 kind.
En Anna laat zich voor haar kar spannen 'We vinden wel een oplossing' - maar die moet van Selin komen, niet van haar.
Selin is ook degene het die 'niet aan wildvreemden wil vragen ', terwijl ze zichzelf en haar dochter wel heeft uitgenodigd om bij Anna te gaan 'logeren' en verwacht dat Anna nu de zorg voor Ayla gratis op zich neemt, terwijl ze die ook nog maar een paar maanden kent.
En Anna laat zich voor haar kar spannen 'We vinden wel een oplossing' - maar die moet van Selin komen, niet van haar.
Selin is ook degene het die 'niet aan wildvreemden wil vragen ', terwijl ze zichzelf en haar dochter wel heeft uitgenodigd om bij Anna te gaan 'logeren' en verwacht dat Anna nu de zorg voor Ayla gratis op zich neemt, terwijl ze die ook nog maar een paar maanden kent.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
Hoe langer ze er rondloopt, hoe groter mijn afkeer voor dit personage. Niets, maar dan ook totaal niets positiefs is er hier over te zeggen.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2626
Inderdaad, in het begin had ik er nog een beetje mee te doen. Als je moet samenwonen met iemand die totaal anders tegen opvoeden aankijkt dan jijzelf en altijd en eeuwig commentaar heeft, is dat wel heel moeilijk. Maar nu blijkt dat ze alleen maar aan zichzelf denkt en hoe ze bepaalde situaties het best naar haar eigen hand kan zetten.
Ik zou wel willen weten hoe het komt dat ze gescheiden is, en waarom er blijkbaar geen contact meer is met de vader van Ayla - toch niet dat wij weten.
En waarom zij bij haar moeder moest gaan wonen en bij geen enkele broer, zus of vriendin terecht kon.
Ik zou wel willen weten hoe het komt dat ze gescheiden is, en waarom er blijkbaar geen contact meer is met de vader van Ayla - toch niet dat wij weten.
En waarom zij bij haar moeder moest gaan wonen en bij geen enkele broer, zus of vriendin terecht kon.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1769
- Contacteer:
Het is voor mij als een potje vergif. Die haar pijlen richt naar iedereen waar ze voordeel uit kan halen, maar totaal niet te vertrouwen is. Wij zeggen: ze draait als de wind. Zolang die wind voor haar maar iets positiefs opbrengt is ze erbij om zeem te smeren!heidiw schreef: wo 03 dec 2025, 09:27 Hoe langer ze er rondloopt, hoe groter mijn afkeer voor dit personage. Niets, maar dan ook totaal niets positiefs is er hier over te zeggen.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1769
- Contacteer:
Ik krijg een beetje de zenuwen van dat haastige en zenuwachtig gedrag van haar. Geen tijd om deftig haar dochter te helpen bij het huiswerk, 's morgens dan inderhaast haar nog moeten helpen, opjagen. Dan Emma aan de schoolpoort lastigvallen, i.p.v. een deftig onderhoud en gesprek te hebben. En direct die conclusies, dan de link leggen naar Judith. En dan het zo vlug mogelijk gaan overbrieven bij Anna. Niks tact en discrete, alles op haar tempo en als het haar uitkomt.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
Hoe gaat die haar dochter opvoeden als ze ooit aan haar studie begint? Want zoals Emma zei, opvoeding begint thuis. Ook alweer anderen beschuldigingen van haar eigen falen, zoals Judith die hier niets mee te maken heeft...
En wat moest ze nu weer bij Cody gaan doen? Nog een beetje extra mouwfrotten
Van Katrien is nog duidelijk wat de agenda is, wat die van haar is...
En wat moest ze nu weer bij Cody gaan doen? Nog een beetje extra mouwfrotten
Van Katrien is nog duidelijk wat de agenda is, wat die van haar is...
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2626
Inderdaad, van een agenda nakijken en checken of alles in orde is vóór maandagochtend, is blijkbaar niet iets wat zij belangrijk vindt.
Ze wil dat haar dochter vooruit geraakt in het leven, maar ze gaat klagen dat Ayla stress krijgt van de hoeveelheid huiswerk, in de plaats van samen te bekijken wat voor haar dochter het beste werkt. De lat lager leggen is hier geen optie. Begeleiden wel.
En het kind is bang dat de juf kwaad zal worden, want haar moeder is dat nooit?
Alles is altijd de schuld van een ander. En ze wil zelf hogere studies gaan doen?
En haar gefleem bij Cody - dat is ook niet geheel belangeloos.
Maar wat wil ze bereiken?
Bepaalde voordelen in de periode dat haar studies en examens lopen?
Madam van den Doktoor worden?
Judith buiten?
Ze wil dat haar dochter vooruit geraakt in het leven, maar ze gaat klagen dat Ayla stress krijgt van de hoeveelheid huiswerk, in de plaats van samen te bekijken wat voor haar dochter het beste werkt. De lat lager leggen is hier geen optie. Begeleiden wel.
En het kind is bang dat de juf kwaad zal worden, want haar moeder is dat nooit?
Alles is altijd de schuld van een ander. En ze wil zelf hogere studies gaan doen?
En haar gefleem bij Cody - dat is ook niet geheel belangeloos.
Maar wat wil ze bereiken?
Judith buiten?
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1769
- Contacteer:
=goede inschatting van de mogelijkheden. Ik gok op het voorlaatste!satine schreef: di 09 dec 2025, 10:04 Maar wat wil ze bereiken?
Judith buiten?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
Qua Calimerogehalte zou ze een goede partij zijn voor Robin. Het is ook nooit zijn schuld. En leeftijdsverschil? Daar kijken ze toch niet naar in Thuis 
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 182
- x 561
Selin en haar voorbarige conclusies.
Het is niet omdat er een huiszoeking gedaan wordt op Cody zijn kantoor, dat hij schuldig is
Het is niet omdat er een huiszoeking gedaan wordt op Cody zijn kantoor, dat hij schuldig is
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1769
- Contacteer:
Handelde precies alsof zij de directie was toen de politie daar binnen viel. En in tegenstelling hoe ze Cody opvrijde gaat ze hem nu direct de grond inboren. Van mensenkennis gesproken!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
Het is denk een zware teleurstelling voor haar, ze had grootse plannen met Cody en nu dit gebeurde en daarbij de onthullingen van zijn verleden...
In een "normaal" ziekenhuis zou hij - gezien de omstandigheden - al dan niet tijdelijk op non actief gezet worden, want hoe kan je op deze manier nog (naar patiënten en collega's/ondergeschikten toe) normaal blijven functioneren ??
In een "normaal" ziekenhuis zou hij - gezien de omstandigheden - al dan niet tijdelijk op non actief gezet worden, want hoe kan je op deze manier nog (naar patiënten en collega's/ondergeschikten toe) normaal blijven functioneren ??
0 x