Ja zoiets. Dat die allemaal van één vennootschap deel uitmaakten en dat hij die vennootschap heeft verkocht.
Harry Peeters (Stan Van Samang)
-
- x 435
1 x
-
- x 435
Die hebben waarschijnlijk wel een hoofdberoep dat niets met een dorpscafé te maken heeft. Maar we wijken (alweer) af...tvx1 schreef: wo 08 sep 2021, 14:35 Er zijn toch wel meer dan genoeg Belgen die hun hele leven hun kost verdienen met een klein dorpscafeetje uit te baten...
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Bedankt NOT Harry om het nog eens in te wrijven dat alleenstaande mensen die ook eens op restaurant en/of café of op een terras willen zitten "zielig zijn"
Het is als alleenstaande al moeilijk genoeg om een schoon plekje te bemachtigen want meestal wordt je ergens in een hoekje geduwd, onder een trap of net naast de keuken of de WC's gezet. Maar ja, wij zijn toch maar zieligaards. De horeca is haar sluiting tijdens corona tijden al lang vergeten. Been there, done that. 

2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Blijkbaar heeft Harry wel een vermoeden waar die molotovcocktail vandaan kwam.
Zou het iets te maken hebben met de pakjes die Frank vroeger voor hem moest bezorgen?
Zou het iets te maken hebben met de pakjes die Frank vroeger voor hem moest bezorgen?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Wie had dat kunnen denken dat Harry toch niet plots van drugsdealer in brave huisvader veranderd was 

1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vraag mij al een tijdje af hoe het komt dat Nora en Harry geen co-ouderschap hebben en waarom Zihame maar 1 weekend op de maand bij haar vader is.
Is daar ooit iets over gezegd?
Nu, met de nieuwe regeling, zal het wel behoorlijk aanpassen zijn voor Harry - EN voor Zihame.
Gedaan met de cadeautjes-papa die meestal hààr zin doet.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
Is daar ooit iets over gezegd?
Nu, met de nieuwe regeling, zal het wel behoorlijk aanpassen zijn voor Harry - EN voor Zihame.
Gedaan met de cadeautjes-papa die meestal hààr zin doet.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wellicht waren ze daar snel uit, hij en en zijn ex. Toen hij nog die nachtclub had, was hij daar toch constant aanwezig ? Ik vermoed dat hij daar toen zélf op had aangedrongen had. Wellicht zal de aanwezigheid van Zihame zijn louche zaakjes (die blijkbaar nog altijd doorgaan) niet ten goede komen.satine schreef: za 06 nov 2021, 09:40 Ik vraag mij al een tijdje af hoe het komt dat Nora en Harry geen co-ouderschap hebben.
In ieder geval een verhaallijn die wel boeiend lijkt, in tegenstelling tot de driehoeksrelatie tussen Femke/Peter en dakloze Kobe

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Allee Harry, blijkbaar viel het voorstel van Nora om voor Zihame te zorgen, niet in goede aarde. Tja, het is natuurlijk leuker om de plezante "papa" te kunnen spelen die enkele dagen in de maand dat Zihame op bezoek komt maar nu er verwacht wordt om ook als een "echte" vader voor de opvoeding te moeten instaan dat zal minder leuk worden, vooral niet met dat rotverwend jong
@ Satine : dat Harry destijds geen co-ouderschap gekregen heeft zal denk ik, komen door de aard van zijn "beroepswerkzaamheden" Nachtclubs, café's, niet direct de stabiele plek om een kind op te voeden. Ben nu wel vergeten hoe lang Nora en Harry uit elkaar zijn. Er is daar iets over gezegd bij het gesprek tussen Stefaan en Nora.

@ Satine : dat Harry destijds geen co-ouderschap gekregen heeft zal denk ik, komen door de aard van zijn "beroepswerkzaamheden" Nachtclubs, café's, niet direct de stabiele plek om een kind op te voeden. Ben nu wel vergeten hoe lang Nora en Harry uit elkaar zijn. Er is daar iets over gezegd bij het gesprek tussen Stefaan en Nora.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat leek mij eigenlijk wel logisch, dat het bezoekrecht van Harry met zijn clubs en zo te maken had, alleen vroeg ik mij dan af waarom hij er soms een probleem van maakte dat hij Zihame zo weinig zag. Hij woont toch niet in 1 van zijn zaken, neem ik aan.
En meer tijd dan 1 weekend per maand vrijmaken voor je kind moet toch haalbaar zijn?
Maar dit zijn allemaal gissingen, misschien is er nog wel een andere reden, waar wij niets van weten.
En meer tijd dan 1 weekend per maand vrijmaken voor je kind moet toch haalbaar zijn?
Maar dit zijn allemaal gissingen, misschien is er nog wel een andere reden, waar wij niets van weten.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Harry is precies wel gewoon om altijd zijn zin te krijgen?
Ik vond het wel grappig, maar niet echt slim om daar al in Adamskostuum te gaan liggen als je niet helemaal zeker weet wie er komt.
En met de stress van Sam, dit zou hem wel eens een fikse uitbrander kunnen opleveren, als ze te weten komt waarom ACE achter loopt op schema.
Een rendez-vous met kaarsen en bubbels tijdens de werkuren???
Ben benieuwd naar het vervolg.
Ik vond het wel grappig, maar niet echt slim om daar al in Adamskostuum te gaan liggen als je niet helemaal zeker weet wie er komt.
En met de stress van Sam, dit zou hem wel eens een fikse uitbrander kunnen opleveren, als ze te weten komt waarom ACE achter loopt op schema.
Een rendez-vous met kaarsen en bubbels tijdens de werkuren???
Ben benieuwd naar het vervolg.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het gevolg?
Gewoon Harry die een serieuze factuur gaat krijgen. Verloren werkuren enz. En Angèle een dikke uitbrander, als ze al niet ontslagen wordt, want na die vorige stunt van haar (met die inbraak) had ze al niet veel krediet meer bij Sam.
Gewoon Harry die een serieuze factuur gaat krijgen. Verloren werkuren enz. En Angèle een dikke uitbrander, als ze al niet ontslagen wordt, want na die vorige stunt van haar (met die inbraak) had ze al niet veel krediet meer bij Sam.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Vette knipoog naar het "schandaal" waar Stan vorig jaar één van de slachtoffers was ?

1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wie is die kerel die nog n eitje te pellen heeft met Harry (ik bedoel het personage) ? Die acteur uit W817. Nieuwe verhaallijn ?
Ik vind dat hij er eerder als n computernerd uitziet dan als n louche kerel.
Ik vind dat hij er eerder als n computernerd uitziet dan als n louche kerel.
0 x