Lexi Waeyaert (Belinda Voorspoels)

tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: ma 04 jan 2021, 19:21 En ik vraag mij af of er daar maar 3 agenten zijn? Voor een dorp met zoveel criminelen, toch wel weinig, hé?! Anderzijds heb ik het gevoel dat Dieter en Tim langer samenwerkten dan Tim en Lexi... maar ik kan mij wel inbeelden dat Lexi niet graag van compagnon verandert, dat is niet meer dan normaal als je'n goed equipe vormde. Maar ze gedraagt zich als een verwende puber. BAH
Ik heb wel nog meer agenten gezien. Toen ze onlangs die twee dieven gingen bijvoorbeeld aanhouden was er nog een andere agent. Er zijn er gewoon maar drie die een volwaardig personage zijn.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: ma 04 jan 2021, 18:38 Ik zal het even uit leggen tvx1. Lexi was al heel lang samen met Tim. Waarschijnlijk al vanaf dat Dieter vertrok. Nu Dieter terug politieagent wil zijn, zou hij opeens weer samen met Tim gaan werken en moet Lexi plaats maken.Ik vraag me af of ze nou in haar eentje moet.
Zo lang was das toch nog niet? Hij heeft veel langer met Dieter samengewerkt. En ik heb nooit de indruk dat Tim en Lexi het goed met elkaar konden vinden. Tim heeft haar al meermaals moeten terecht wijzen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat neemt allemaal niet weg dat Dieter er op een moment mee gestopt is.Punt
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: di 05 jan 2021, 12:49 Dat neemt allemaal niet weg dat Dieter er op een moment mee gestopt is.Punt
Heel juist, maar het neemt niet weg dat ik mij serieus afvraag hoe het er in het echt aan toe zou gaan in zo'n geval? Als een nieuw team werd gevormd, zou de terugkomer dan weer een team mogen vormen met de persoon waar hij voor zijn vertrek een team mee vormde??? Ergens begrijp ik Lexi wel. Het lijkt mij niet rechtvaardig dat zij zomaar met iemand anders een team zou moeten vormen omdat Dieter terug is. Niet dat zij zo'n goede band heeft met Tim, maar ze kennen elkaar nu toch wel als collega's en teamgenoten. Ze werken toch goed samen? Dus???
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef: di 05 jan 2021, 12:55 Ze werken toch goed samen?
Ik denk dat daar zowel het probleem als de oplossing ligt :mrgreen: : wat willen de agenten zelf? En willen ze hetzelfde?

Lexi zou misschien moeten beseffen dat-, als Tim eigenlijk liever weer met Dieter zou werken, zij misschien toch beter een andere partner zoekt.
Hoort zoiets niet een beetje een natuurlijk verloop te hebben? Dus dat mensen vrijwillig nauw samenwerken met de collega waar het 't beste mee klikt? Bij een politie-duo lijkt me dat toch wel belangrijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef: di 05 jan 2021, 13:07 Ik denk dat daar zowel het probleem als de oplossing ligt : wat willen de agenten zelf? En willen ze hetzelfde?

Lexi zou misschien moeten beseffen dat-, als Tim eigenlijk liever weer met Dieter zou werken, zij misschien toch beter een andere partner zoekt.
Hoort zoiets niet een beetje een natuurlijk verloop te hebben? Dus dat mensen vrijwillig nauw samenwerken met de collega waar het 't beste mee klikt? Bij een politie-duo lijkt me dat toch wel belangrijk...
Dan wordt het tijd dat Tim klare wijn schenkt?
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Mij lijkt het straf dat 2 politieagenten altijd in hetzelfde team samenwerken, soms heb je toch ook verlof etc …

En dat kan ook de deur naar misbruik openen, in een politiezone hier in de buurt was dat het geval.

En als je eens met n andere collega samenwerkt, kan je ms andere dingen leren ?

Volgens mij moet de lokale politie soms ook federaal inspringen
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zo gaat het niet in Thuis. Er zijn maar drie agenten. En misschien nog een stuk of twee achter de schermen.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Dat had Lexie duidelijk niet zien aankomen. Verdiende loon!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind het goed dat ze eens het deksel op haar neus kreeg, maar ik vrees dat dit alleen olie op het vuur is.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Zo'n infantiele verhaallijn.

Alsof drie collega's niet op een volwassen manier kunnen samenwerken :doh:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: vr 08 jan 2021, 14:49 Alsof drie collega's niet op een volwassen manier kunnen samenwerken
Zou wel eens kunnen een grond van waarheid inzitten. Je zou verwonderd zijn hoe infantiel sommigen zich gedragen als ze een klein beetje macht of jaloezie z'n plaats inneemt op het werk. Zo kleingeestig en totaal geen zin voor teamwerking. Gelukkig zijn er ook anderen! :problem:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: wo 06 jan 2021, 10:28 Zo gaat het niet in Thuis. Er zijn maar drie agenten.
Er zijn er meer. Er zijn maar drie die uitgewerkte personages zijn.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: wo 06 jan 2021, 09:45 Mij lijkt het straf dat 2 politieagenten altijd in hetzelfde team samenwerken, soms heb je toch ook verlof etc …
Soms zie je Tim wel eens met een andere collega op stap hoor. Zoals bijvoorbeeld toen ze dat stelende koppel gingen aanhouden.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: di 05 jan 2021, 12:55 Niet dat zij zo'n goede band heeft met Tim, maar ze kennen elkaar nu toch wel als collega's en teamgenoten. Ze werken toch goed samen? Dus???
Ik heb eigenlijk nooit de indruk gehad dat die twee goed samenwerkten. Bij bijna elk onderzoek hadden Tim en Lexi compleet tegenovergestelde gedachten over de zaak en mogelijke verdachten. Tim heeft haar zelfs eens van een verhoor moeten verwijderen.
1 x
Gesloten