Lander Mertens (Andy Van Kerschaver)
-
- Poster rang 1
Re: Lander Mertens (Andy Van Kerschaver)
Het feit dat hij zo boos reageert op zijn zoon terwijl er niks aan de hand was vind ik nogal raar mischien eeft hij toch er iets mee te maken
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
-
- Nog geen rang
Moderator bericht:
Gelieve speculaties en/of spoilers te plaatsen in de daartoe bestemde subfora.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vond ook dat hij nogal kwaad reageerde, straks is hij nog n pa die zijn kind slaat, dat hebben we nog niet gehad in Thuiskingpietro105 schreef:Het feit dat hij zo boos reageert op zijn zoon terwijl er niks aan de hand was vind ik nogal raar mischien eeft hij toch er iets mee te maken
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Als hij bovendien die overvaller is dan heeft hij al zijn goeie punten.johan1969 schreef:Ik vond ook dat hij nogal kwaad reageerde, straks is hij nog n pa die zijn kind slaat, dat hebben we nog niet gehad in Thuiskingpietro105 schreef:Het feit dat hij zo boos reageert op zijn zoon terwijl er niks aan de hand was vind ik nogal raar mischien eeft hij toch er iets mee te maken
0 x
-
- Poster rang 1
heeft schrik van de politie heeft dus wel degellijk iets te maken met die carjacking of inbraak of het beide is dat weet ik niet.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Hij blijkt toch niet zo'n ideale pa te zijn en Emiel heeft blijkbaar een beetje angst van hem.
Ook raar dat hij vlucht voor de polite op t erf van LEV. Didi woont daar, hij kon toch gewoon ff overhuis zijn gekomen om iets te halen of gedag zeggen tegen Nancy?
Moderator bericht:
Ook raar dat hij vlucht voor de polite op t erf van LEV. Didi woont daar, hij kon toch gewoon ff overhuis zijn gekomen om iets te halen of gedag zeggen tegen Nancy?
Moderator bericht:
Ook wat in de vooruitblik getoond wordt is volgens *onze forumregels* een spoiler, gelieve hiermee rekening te willen houden.

0 x
-
- Poster rang 1
Laat ons hopen dat dit niet eindigt zoals de moord op de chinees een arrestatie en dan geen verdere informatie of sketches erover Verder doen zoals er niks gebeurt is want dan word ik zot 
Moderator bericht:

Moderator bericht:
We begrijpen dat er bij de kijkers frustraties zijn omtrent het niet afhandelen van bepaalde verhaallijnen, maar dat hoeft NIET in elk topic herhaald te worden.
Dit is het topic van Lander Mertens, gelieve ontopic te blijven.

Dit is het topic van Lander Mertens, gelieve ontopic te blijven.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb Lander niet zien vluchten, heb ik iets gemist?johan1969 schreef:Ook raar dat hij vlucht voor de polite op t erf van LEV.

0 x
-
- x 435
't Was niet echt duidelijk, maar we kregen de suggestie dat Lander na het zien van de politie-emblemen zich wil uit de voeten makensatine schreef:Ik heb Lander niet zien vluchten, heb ik iets gemist?johan1969 schreef:Ook raar dat hij vlucht voor de polite op t erf van LEV.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Inderdaad, allemaal suggesties... Maar hoe zal hij die glassplinters op zijn handschoenen verklaren? "Ja meneer de polies, ik ben een arme alleenstaande papa en ik had handschoenen nodig. Ik vond die op straat en ze zagen er nog goed uit, ik kon die toch niet laten liggen..." 

0 x
-
- x 435
Het kan dus nog alle kanten uit met Lander! Het kan zelfs dat hij een heel aannemelijke reden heeft om niet altijd vriendelijk te zijn tegen zijn zoontje. Wie weet is Emiel in school (buiten 't zicht van Olivia) en thuis helemaal niet zo'n engeltje...heidiw schreef:Inderdaad, allemaal suggesties... Maar hoe zal hij die glassplinters op zijn handschoenen verklaren? "Ja meneer de polies, ik ben een arme alleenstaande papa en ik had handschoenen nodig. Ik vond die op straat en ze zagen er nog goed uit, ik kon die toch niet laten liggen..."

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat zat in de vooruitblik, na de aflevering.satine schreef: Ik heb Lander niet zien vluchten, heb ik iets gemist?
Het blijft raar dat mensen anno 2019 nog altijd zo reageren op het verschijnen van de politie

-Die kaasboer zag Tim en Dieter aankomen en (zonder te weten waarover het ging) dacht hij dat ze hem kwamen arresteren. Dus zette hij het meteen op een lopen. Really ??
-Lander ziet dat er een politievoertuig op het erf van de Withoeve staat en concludeert meteen dat het voor hem is, dus maakt hij zich prompt uit de voeten. Really ??
De échte crimineel reageert zo niet hé, die doet gewoon of hij van niks weet. Vraag het aan Eddy, zo vaak op heterdaad betrapt en telkens deed hij of er geen vuiltje aan de lucht was.
Moderator bericht:
Ook wat in de vooruitblik getoond wordt is volgens *onze forumregels* een spoiler, gelieve hiermee rekening te willen houden.

0 x
-
- Poster rang 1
Ik vond mike het beter doen wat een sluwe vos was me datTiboko schreef:Dat zat in de vooruitblik, na de aflevering.satine schreef: Ik heb Lander niet zien vluchten, heb ik iets gemist?
Het blijft raar dat mensen anno 2019 nog altijd zo reageren op het verschijnen van de politie![]()
-Die kaasboer zag Tim en Dieter aankomen en (zonder te weten waarover het ging) dacht hij dat ze hem kwamen arresteren. Dus zette hij het meteen op een lopen. Really ??
-Lander ziet dat er een politievoertuig op het erf van de Withoeve staat en concludeert meteen dat het voor hem is, dus maakt hij zich prompt uit de voeten. Really ??
De échte crimineel reageert zo niet hé, die doet gewoon of hij van niks weet. Vraag het aan Eddy, zo vaak op heterdaad betrapt en telkens deed hij of er geen vuiltje aan de lucht was.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Lander wordt nu officieel verdacht voor die inbraak en voor die overval op Frank en wie weet ook op de moord van die Chinees en nu gaat hij bovendien nog Olivia gijzelen ook, allee proficiat hij is schoon bezig met al zijn goeie punten te verzamelen.

0 x