We weten het nog altijd niet zeker dat er geen water in die "fles" zit, hé?!Tiboko schreef:Ik vrees dat de waarheid dus dubbel pijn zal doen, want wij zagen dat Bill zich niet herpakt heeft.
Joren De Witte (Mathieu Carpentier)
-
- x 435
Re: Joren De Witte (Mathieu Carpentier)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond de manier waarop hij aan de lockers nog dringend een slok moest nemen voor hij buiten ging, niet de indruk geven dat hij verging van de dorst naar water.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Joren heeft aan Sam gezegd dat hij die kerstcadeau van zijn vader mag weggooien dus een hereniging tussen vader en zoon zal nog niet voor de eerste maanden zijn zoniet de eerste jaren als die überhaupt zal komen maar ik vrees er voor.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Joren is zogezegd ziek om te gaan zwemmen, zeg maar dat hij geen goesting heeft om samen met Stan te gaan zwemmen en dat vanwege die kus.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Die jongen is in de war hé! Stel je eens voor dat je 17 bent, hetero, en je enige vriend kust je plots en vanuit het niets vol op de mond... je zou voor minder van je melk zijn, toch?
0 x
-
- Poster rang 1
Beste manier is Het uitpraten niet naar de zwemles gaan je hobby daarvoor laten vallen. nee niet goed
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hij weet natuurlijk niet hoe hij dit moet doen, hij durft er niet met Stan over te praten.kingpietro105 schreef:Beste manier is Het uitpraten niet naar de zwemles gaan je hobby daarvoor laten vallen. nee niet goed
0 x
-
- Poster rang 1
Volgens mij is joren ook homo want hij vroeg aan tim wanneer wist jij dat sam de ware was toen hij naar foto van Stan keek.
Oftewel probeert thuis ons dit te doen geloven en bedoelt hij iemand anders
Oftewel probeert thuis ons dit te doen geloven en bedoelt hij iemand anders
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Eerlijk gezegd had ik dat na vorige week wel een beetje zien aan komen.
Toen Stan hem een vuistje gaf omdat hij "kussen niet zo erg apprecieert" leek Joren nog steeds niet op zijn gemak te zijn.
Ik geloof ook niet dat Stan verliefd zou zijn op Joren, ook al lijkt hij hem wel te overstelpen met complimentjes en is hij diegene die hem gekust heeft.
Ik denk wel dat Stan het meent dat Joren zijn beste vriend is, maar volgens mij heeft hij er totaal geen idee van dat hij de verkeerde signalen stuurt.
Het is ook niet zo dat we Joren al ooit hebben horen praten over meisjes ofzo. Hij gaat naar school en al de tijd voor & na school spendeert hij al zwemmend of gamend. Ik denk niet dat hij naast Stan, nog echt vrienden heeft. Laat staan iemand anders waarop hij verliefd zou worden.
Toen Stan hem een vuistje gaf omdat hij "kussen niet zo erg apprecieert" leek Joren nog steeds niet op zijn gemak te zijn.
Ik geloof ook niet dat Stan verliefd zou zijn op Joren, ook al lijkt hij hem wel te overstelpen met complimentjes en is hij diegene die hem gekust heeft.
Ik denk wel dat Stan het meent dat Joren zijn beste vriend is, maar volgens mij heeft hij er totaal geen idee van dat hij de verkeerde signalen stuurt.
Het is ook niet zo dat we Joren al ooit hebben horen praten over meisjes ofzo. Hij gaat naar school en al de tijd voor & na school spendeert hij al zwemmend of gamend. Ik denk niet dat hij naast Stan, nog echt vrienden heeft. Laat staan iemand anders waarop hij verliefd zou worden.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 1
Verliefdheid is een groot woord ik denk eerder dat hij interesse heeft in joren omdat hij hem kuste.. maar dat hij dit opzij zet voor de vriendschap niet kapot te maken. Slimme zet van hem. Hij weet dus niet dat joren ook zich zo voelt tegenover hem want hij geeft signalen af dat hij er niet mee gediend is en hij het zelf vies vindt(hetro).
Kortom Stam heeft interesse in joren en negeert die voor de vriendschap, joren voelt plots interesse voor stam en begint te twijfelen.
Kortom Stam heeft interesse in joren en negeert die voor de vriendschap, joren voelt plots interesse voor stam en begint te twijfelen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Voor Stan is het gewoon een spel, voor Joren zijn de gevoelens bittere ernst.kingpietro105 schreef:
Ik vrees dat Joren hier opnieuw serieus gekwetst gaat worden en dat is net wat hij kan missen. Helaas hebben Sam en Tim opnieuw niet door dat ze zich hier beter niet mee moeien, want zo maken ze het erger.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Tim en Sam denken dat Joren verliefd is op een meisje, ze slaan dus de bal volledig mis, wij weten wel beter. 

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Dat snap ik toch ook niet goed. Vorige week waren Tim en Sam nog zo bezorgd om Joren. Ze vonden het toch zo jammer dat hij &Stan problemen leken te hebben. Want nu had hij EINDELIJK iemand waar hij plezier mee kon maken en zat hij tenminste niet altijd alleen.
Simonne reageerde nog en zei: "als het zo'n goeie vrienden zijn komt dat wel weer goed"
We zijn amper een week later...
Joren lijkt goedgezind en is dus hoogstwaarschijnlijk verliefd. Hij zal ongetwijfeld een meisje leren kennen hebben op school of in het zwembad. Oja...daarom was er ook ruzie met Stan. Ze zaten achter dezelfde aan.
Dus hij is dan toch niet die einzelgänger waarover ze zich zo druk om maakten? Hij heeft plotseling een vriendIN.
Serieus?
Ik snap zelfs gewoon niet dat ze er geen rekening mee houden dat dat lief niet noodzakelijk een meisje hoeft te zijn.
En zelfs Simonne vraagt: heb je ZE al gezien? Zij moet toch zelf ook weten dat er andere opties zijn? Kent zij Joren dan al zo goed om ervan overtuigd te zijn dat hij graag een vriendinnetje wil? Zo'n grote prater is Joren niet, en al zeker niet over liefde en relaties. Dat was ook de eerste keer.
En dat in 2019. Als ik iemand leer kennen (een collega ofzo) vraag ik NOOIT of die een vrouw/man of vriendin/vriend heeft, wel een partner.
Simonne reageerde nog en zei: "als het zo'n goeie vrienden zijn komt dat wel weer goed"
We zijn amper een week later...
Joren lijkt goedgezind en is dus hoogstwaarschijnlijk verliefd. Hij zal ongetwijfeld een meisje leren kennen hebben op school of in het zwembad. Oja...daarom was er ook ruzie met Stan. Ze zaten achter dezelfde aan.

Dus hij is dan toch niet die einzelgänger waarover ze zich zo druk om maakten? Hij heeft plotseling een vriendIN.
Serieus?
Ik snap zelfs gewoon niet dat ze er geen rekening mee houden dat dat lief niet noodzakelijk een meisje hoeft te zijn.
En zelfs Simonne vraagt: heb je ZE al gezien? Zij moet toch zelf ook weten dat er andere opties zijn? Kent zij Joren dan al zo goed om ervan overtuigd te zijn dat hij graag een vriendinnetje wil? Zo'n grote prater is Joren niet, en al zeker niet over liefde en relaties. Dat was ook de eerste keer.
En dat in 2019. Als ik iemand leer kennen (een collega ofzo) vraag ik NOOIT of die een vrouw/man of vriendin/vriend heeft, wel een partner.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Joren heeft tegenover Frank toegegeven dat hij verliefd is op een jongen, hij is dus een homo of op zijn minst biseksueel.
Op het einde van de aflevering zien we hem foto's bekijken van jawel Stan, hij is dus verliefd op Stan maar of dat wederzijds is dat is een andere kwestie.
Op het einde van de aflevering zien we hem foto's bekijken van jawel Stan, hij is dus verliefd op Stan maar of dat wederzijds is dat is een andere kwestie.

0 x
-
- Nog geen rang
Denk niet dat het wederzijds is...zou erg voorspellend zijn
0 x