Kobe Baert (Reynout Dekimpe)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Kobe Baert (Sid Van Oerle)
Juist mijn punt. Je kan dat gewoon niet negeren. Het is zo,punt.
0 x
Potentia Principatum
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Waarom zou hij erover liegen ? Ik had hem trouwens eerst niet herkend zonder muts
0 x
-
- x 435
Hij heeft nietsgedenigrerends gezegd, dat komt mss nog wel en tegen die tijd zal hij waarschijnlijk al weten dat Karin bij Peter persona non grata( of zoiets) is.Arciat schreef:Ah ja? En wat indien Peter en Femke goed overeenkomen en bevriend zijn met Karin? Daar weet Kobe niets over. Dus verstandig zou het niet geweest zijn om een persoon te denigreren bij een potentIêle werkgever.Caligula schreef:Hij had bvb kunnen zeggen:ja ik ben familie,maar ik kan dat mens niet meer zien of horen na alles wat ze gedaan heeft (weten we niet). Het had Peter misschien wel als muziek in de oren geklonken.ikke schreef:Heeft hij eigenlijk wel gelogen? Voor hem bestaat Karin niet meer, dus is ze (al dan niet tijdelijk) ook zijn zus niet.
Kobe heeft dus in "Thuis" nog geen potten gebroken, letterlijk noch figuurlijk. Alleen hier wordt er over zijn leugen gebakkeleid.

Laatst gewijzigd door ikke op di 31 jan 2017, 08:21, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,maar ge kunt toch niet ontkennen dat het een leugen was hé. En ik wil gerust geloven dat hij daar zijn reden voor had. Van wat ik heb begrepen bestaat zijn (vermoedelijke) zus niet meer voor hem. Waarom het dan niet gewoon zeggen? Dit is geen goed begin hé. Want uitkomen gaat het toch. Want hij kan dan wel een goede kok zijn maar wat gaan Peter en Femke denken als ze dat vernemen? Hij had het beter gezegd, en het had bovendien ook nog als muziek in de oren geklonken van Peter en Femke.ikke schreef:Alleen hier wordt er over zijn leugen gebakkeleid.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
mag ik heel eerlijk zijn ? ik heb geen goed gevoel bij die mens. voor mijn part mag Nancy of Kaat kok zijn . heb het een beetje gehad met die dubieuze typekes, en als het de serie dan nog spannender zou maken .....
0 x
-
- x 435
Men mag niet discrimineren bij sollicitaties, dus mag ook de familie geen rol spelen bij het zoeken naar een geschikt persoon, vind ik.
Ja, Kobe heeft gelogen en als Peter de ware toedracht zal achterhalen, zal hij er geen punt van maken, denk ik. Dat is mijn punt.
Ja, Kobe heeft gelogen en als Peter de ware toedracht zal achterhalen, zal hij er geen punt van maken, denk ik. Dat is mijn punt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Peter er geen punt van maken? Wait and see.Zei hij niet toen hij de sollicitatie brief kreeg tegen Femke: maar die naam,dat gaat toch niet!ikke schreef:a, Kobe heeft gelogen en als Peter de ware toedracht zal achterhalen, zal hij er geen punt van maken, denk ik. Dat is mijn punt.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ja, we zullen wel zien. Wat we al heel zeker gezien hebben, is dat Kobe de enige was die hun verwachtingen niet beschaamde.Caligula schreef:Peter er geen punt van maken? Wait and see.Zei hij niet toen hij de sollicitatie brief kreeg tegen Femke: maar die naam,dat gaat toch niet!ikke schreef:a, Kobe heeft gelogen en als Peter de ware toedracht zal achterhalen, zal hij er geen punt van maken, denk ik. Dat is mijn punt.
Dus... ALS Peter, die geen wraak meer koestert, naar eigen zeggen(weliswaar betreffende Eddy), hem dan toch terug buiten gooit omdat hij gelogen heeft ivm Karin, dan geef ik mijn ongelijk toe, geen seconde eerder.
0 x
-
- Poster rang 2
Zeker CaligulaCaligula schreef: Peter er geen punt van maken? Wait and see.Zei hij niet toen hij de sollicitatie brief kreeg tegen Femke: maar die naam,dat gaat toch niet!

Peter weet niet dat Kobe met Karin gebroken heeft. Zogauw de leugen uitkomt vraagt die zich af waarom daarover gelogen ?
Is dit een zet van Karin ? Als Kobe dan afkomt dat hij met zijn zus gebroken heeft, moet men niet verschieten dat Peter deze
keer denkt: jij kunt mij nog meer wijsmaken en hem ontslaat. Kobe had niet mogen liegen.
Problemen gegarandeerd nu maar zo gaat een soap verder.
0 x
-
- Nog geen rang
Heb ik beweert dat Kobe iets denigrerends heeft gezegd? Herlees mijn post.ikke schreef:Hij heeft nietsgedenigrerends gezegd, dat komt mss nog wel en tegen die tijd zal hij waarschijnlijk al weten dat Karin bij Peter persona non grata( of zoiets) is.Arciat schreef:Ah ja? En wat indien Peter en Femke goed overeenkomen en bevriend zijn met Karin? Daar weet Kobe niets over. Dus verstandig zou het niet geweest zijn om een persoon te denigreren bij een potentIêle werkgever.Caligula schreef:ikke schreef:Heeft hij eigenlijk wel gelogen? Voor hem bestaat Karin niet meer, dus is ze (al dan niet tijdelijk) ook zijn zus niet.
Hij had bvb kunnen zeggen:ja ik ben familie,maar ik kan dat mens niet meer zien of horen na alles wat ze gedaan heeft (weten we niet). Het had Peter misschien wel als muziek in de oren geklonken.
Kobe heeft dus in "Thuis" nog geen potten gebroken, letterlijk noch figuurlijk. Alleen hier wordt er over zijn leugen gebakkeleid.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik denk dat hij de zoon is van Karin en niet de broer. Karin moet (volgens mij) een mid-veertiger spelen en Kobe een eind de twintiger. Dus ik veronderstel dat Karin een tienermoeder was... Waarom? Eddy heeft ooit tegen haar gezegd 'jij weeg niet wat het is om een kind te verliezen' en toen keek ze heel raar. Dus ik denk dat Kobe haar zoon is, mazr dat ze hem bij haar ouders heeft achtergelaten om haar studies en dromen na te jagen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
En als het nu eens omgekeerd is? De moeder van Karin had een Spaanse naam en Spanjaarden en Latino's zijn grotendeels nog heel katholiek en een tienerzwangerschap zou een schande geweest zijn. Dus heeft de moeder van Karin Kobe als haar eigen zoon opgevoed. Daardoor ontstond de ruzie maar Kobe weet hier niets van.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Caligula
- Poster rang 5
Wow! Wat zijn juliie toch slim!
Er is idd een vrij groot leeftijdsverschil tussen Kobe en Karin,dus het zou kunnen.Van de andere kant is er bvb ook een groot leeftijdsverschil tussen Renzo-Femke en Britney en die zijn wel (half) broers en zussen. Om nog maar te zwijgen over Sam en Franky/Kaat.
Nu zijn zus niet meer willen kennen omwille van wat ze allemaal heeft uitgespookt is één ding, je eigen moeder niet meer willen kennen is weer wat anders. We zullen zien.

Er is idd een vrij groot leeftijdsverschil tussen Kobe en Karin,dus het zou kunnen.Van de andere kant is er bvb ook een groot leeftijdsverschil tussen Renzo-Femke en Britney en die zijn wel (half) broers en zussen. Om nog maar te zwijgen over Sam en Franky/Kaat.
Nu zijn zus niet meer willen kennen omwille van wat ze allemaal heeft uitgespookt is één ding, je eigen moeder niet meer willen kennen is weer wat anders. We zullen zien.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik vind dit eerder speculaties, maar soit...johan1969 schreef:Goeie observaties ! Zou wel eens kunnen !
0 x