Hart onder de riem
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- 
				lord F.
- Poster rang 5 
Re: Hart onder de riem
Ik heb ook geen problemen met het personage Lena. Ik vind het zelfs interessant om eens een carrièrevrouw in Thuis te hebben die niks te maken heeft met de horeca, taxi's of loodgieterij. Ze heeft in ieder geval een grote passie voor haar job.
En of ze nu paste bij Jens of niet >> ze zagen elkaar wel graag ondanks alles.

En of ze nu paste bij Jens of niet >> ze zagen elkaar wel graag ondanks alles.
	0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- 
				Lazylady
- x 435
- smurfin
- Poster rang 2 
Idd. Ik heb ook medelijden met Tim nu. Een andere peter kiezen zal niet zo gemakkelijk zijn voor hem.

0 x

- 
				Jules
- Poster rang 1 
Ik zit in met Olivia, een tijdje al, omdat haar vriend aan het decompenseren was maar vooral nu hij ook nog eens fysiek aangevallen is door die drie lafaards. Laat hem nu alstublieft niet te zwaar letsel hebben opgelopen.

0 x

- martha
- Poster rang 5 
- x 976
- x 581
Hier eentje voor Peggy : verraden door haar moeder, haar vader, haar partner. Maar gelukkig gelooft een groot deel van dit forum in haar onschuld mbt de sabotage van de camionette. Dus Peggy van mij  

0 x

- 
				ikke
- x 435
Van mij ook een warme knuffel omdat je toch op goede weg waart en nu jammerlijk in de steek gelaten worden door de weinige vrienden/familie die je nog had.martha schreef:Hier eentje voor Peggy : verraden door haar moeder, haar vader, haar partner. Maar gelukkig gelooft een groot deel van dit forum in haar onschuld mbt de sabotage van de camionette. Dus Peggy van mij
 Kop op!
 Kop op!
	0 x

- hannanaske
- Poster rang 5 
- x 10
- x 77
Van mij uiteraard ook.    

0 x

Imagination is the only weapon in the war against reality.

- 
				Jules
- Poster rang 1 
- 
				heidiw
- Poster rang 5 
- x 932
- x 1492
Britney krijgt 10000 harten onder de riem. Het kind is alweer het slachtoffer van de hersenloosheid van haar vader. Zij is voor mij de enige die medelijden krijgt van mij. Eddy, Peter en zelfs Femke gun ik geen half hart, Nancy misschien een kwartje.

0 x

- Flower-Power
- Poster rang 2 
martha schreef:Hier eentje voor Peggy : verraden door haar moeder, haar vader, haar partner. Maar gelukkig gelooft een groot deel van dit forum in haar onschuld mbt de sabotage van de camionette. Dus Peggy van mij
Vierkant mee eens.
	0 x

- 
				Jules
- Poster rang 1 
Simonneke, Kaat en Yvette. Ze zullen nog wat te stellen hebben met Frank. Ik wens hen veel moed.

0 x

- satine
- Poster rang 5 
- x 1667
- x 2571
Renzo.
Zijn bedoelingen zijn zo goed - alleen had hij geen rekening gehouden met de Lowie-factor.

Zijn bedoelingen zijn zo goed - alleen had hij geen rekening gehouden met de Lowie-factor.
	0 x

- Flower-Power
- Poster rang 2 
Frank omdat hij moeite doet voor zijn Simonneke die helaas véél te snel gaat.
Tom omdat niemand hem wil geloven dat William écht slecht is

Tom omdat niemand hem wil geloven dat William écht slecht is
	0 x

- 
				jessie V.
- Poster rang 5 
- x 692
- x 532
Kaat om alles wat ze moet verdragen van haar vader, die wel heel erg met zichzelf te doen heeft. Na alle walgelijke dingen die hij tegen haar gezegd heeft, loopt hij nu weer weg van tafel, vol afkeer. "Ik kan het niet", Ik heb het zo moeilijk".
Stelt hij zich zelf wel eens de vraag hoe zij dochter zich voelt onder zijn afkeer van haar. Ik kan snappen dat hij er moeite mee heeft, maar hij gaat er wel erg ver mee.

Stelt hij zich zelf wel eens de vraag hoe zij dochter zich voelt onder zijn afkeer van haar. Ik kan snappen dat hij er moeite mee heeft, maar hij gaat er wel erg ver mee.
	0 x

- hannanaske
- Poster rang 5 
- x 10
- x 77
Daar heb je wel gelijk in. Maar toen Kaat nog Franky was en in de overtuiging was dat hij homo was (nogal veel was precies) had Frank het ook verschrikkelijk zwaar.jessie V. schreef:Kaat om alles wat ze moet verdragen van haar vader, die wel heel erg met zichzelf te doen heeft. Na alle walgelijke dingen die hij tegen haar gezegd heeft, loopt hij nu weer weg van tafel, vol afkeer. "Ik kan het niet", Ik heb het zo moeilijk".
En ook al reageert Frank dan op zo'n momenten alsof de wereld aan't vergaan is, we weten dat hij meer kwaad is op het lot (of hoe je 't ook moet noemen) dan op de persoon zelf.
Ik denk dat Kaatje dat ondertussen ook al beseft.
	0 x

Imagination is the only weapon in the war against reality.