Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
De tweede indruk van Bob was al een pak positiever dan de eerste. (vind ik toch) 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
En die "iemand" die daar achter was komen staan had moeten voorzien dat hij/zij de groene auto in "moeilijkheden" ging brengen als die wou wegrijden, of niet? Zelfs als hij examinator is.tvx1 schreef:Iedereen verdient het van een rijexamen te moeten afleggen. Dat is nu eenmaal de wet. En maar goed ook.Caligula schreef:Ik vind gewoon, voor zover ik het heb kunnen distileren, dat Jana haar rijexamen nauwelijks verdiende.
Hij is nu op tien centimeter van een voorligger gaan parkeren. Hij is stond er eerst en Jana heeft zich voor zijn wagen geparkeerd. Voor Jana stond er niemand. Toen ze terugkeerde was daar ondertussen wel al iemand komen staan, waardoor ze dus ingesloten was.Captain Cuckoo schreef:Zouden alle mensen die beslissen over al dan niet toekennen van een rijbewijs, hun auto op tien centimeter van hun voorligger parkeren, en in geval van aanrijding met lichte schade tevreden zijn met een drankje?
0 x
-
- x 435
En wat als onzen Bob Jana heeft zien parkeren en haar expres klemgereden heeft?!Captain Cuckoo schreef:En die "iemand" die daar achter was komen staan had moeten voorzien dat hij/zij de groene auto in "moeilijkheden" ging brengen als die wou wegrijden, of niet? Zelfs als hij examinator is.tvx1 schreef:Iedereen verdient het van een rijexamen te moeten afleggen. Dat is nu eenmaal de wet. En maar goed ook.Caligula schreef:Ik vind gewoon, voor zover ik het heb kunnen distileren, dat Jana haar rijexamen nauwelijks verdiende.
Hij is nu op tien centimeter van een voorligger gaan parkeren. Hij is stond er eerst en Jana heeft zich voor zijn wagen geparkeerd. Voor Jana stond er niemand. Toen ze terugkeerde was daar ondertussen wel al iemand komen staan, waardoor ze dus ingesloten was.Captain Cuckoo schreef:Zouden alle mensen die beslissen over al dan niet toekennen van een rijbewijs, hun auto op tien centimeter van hun voorligger parkeren, en in geval van aanrijding met lichte schade tevreden zijn met een drankje?
Dat zou kunnen verklaren waarom hij niet voorstelde om een aanrijdingsformulier in te vullen.

Originele stunt om een afspraak te versieren!

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Dan is hij nog niet zo dom dan dat er hij uitziet.ikke schreef:En wat als onzen Bob Jana heeft zien parkeren en haar expres klemgereden heeft?! Dat zou kunnen verklaren waarom hij niet voorstelde om een aanrijdingsformulier in te vullen. Originele stunt om een afspraak te versieren! Doe zo verder Bob!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Als hij nu het bovenste knopke van zijn hemd los doet en zijn haar wat overhoop , kan hij er best door ! 

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Luister, Bob, het intrigeerde mij, dus ik heb het opgezocht: Volgens de wet van 1975 moeten bestuurders 1 meter tussen de geparkeerde wagens laten. Weet een examinator van de rijschool dat niet? Jana had u kunnen laten weg takelen. Was uw versierpoging dan ook nog zo grappig romantisch geweest? 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Captain Cuckoo schreef:Luister, Bob, het intrigeerde mij, dus ik heb het opgezocht: Volgens de wet van 1975 moeten bestuurders 1 meter tussen de geparkeerde wagens laten. Weet een examinator van de rijschool dat niet? Jana had u kunnen laten weg takelen. Was uw versierpoging dan ook nog zo grappig romantisch geweest?

Maar daar kan die arme Bob toch niks aan doen?

Bij mijn weten stond hij als eerste op zijn plek geparkeerd, heeft Jana vervolgens haar auto (nogal dicht) voor die van Bob gezet, en is er even later nog iemand bij gekomen die zijn/haar auto heel dicht voor die van Jana gezet heeft, waardoor ze er bijna niet meer uit gemanoeuvreerd kwam.
Bob heeft gewoon geluk gehad dat zowel Jana als de bestuurder die na Jana is toegekomen, blijkbaar nooit van die 1-meter-wet gehoord hebben...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Van die 1-meter-wet heb ik ook nog nooit gehoord. Maar ik ben dan ook geen refentie.
Het is Jana die eigelijk niet te best parkeerde. Ze had zich beter dicht bij de voorganger geparkeerd dan had de volgende er waarschijnlijk niet in gekunnen en zelfs als,had ze nog genoeg plaats gehad vanachter.
Het is Jana die eigelijk niet te best parkeerde. Ze had zich beter dicht bij de voorganger geparkeerd dan had de volgende er waarschijnlijk niet in gekunnen en zelfs als,had ze nog genoeg plaats gehad vanachter.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Inderdaad. Dat had ik hier toch ook al uitgelegd?Christel schreef:Captain Cuckoo schreef:Luister, Bob, het intrigeerde mij, dus ik heb het opgezocht: Volgens de wet van 1975 moeten bestuurders 1 meter tussen de geparkeerde wagens laten. Weet een examinator van de rijschool dat niet? Jana had u kunnen laten weg takelen. Was uw versierpoging dan ook nog zo grappig romantisch geweest?![]()
Maar daar kan die arme Bob toch niks aan doen?![]()
Bij mijn weten stond hij als eerste op zijn plek geparkeerd, heeft Jana vervolgens haar auto (nogal dicht) voor die van Bob gezet, en is er even later nog iemand bij gekomen die zijn/haar auto heel dicht voor die van Jana gezet heeft, waardoor ze er bijna niet meer uit gemanoeuvreerd kwam.
Bob heeft gewoon geluk gehad dat zowel Jana als de bestuurder die na Jana is toegekomen, blijkbaar nooit van die 1-meter-wet gehoord hebben...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Allé,de hele scene is (ietwat onhandig) in mekaar gezet om Bob en Jana terug bij mekaar te laten komen,OK?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Ik vind het juist goed met zijn strak haarnounake schreef:Als hij nu het bovenste knopke van zijn hemd los doet en zijn haar wat overhoop , kan hij er best door !

0 x
-
- Poster rang 2
Voor de jeugd moet je hip zijn en vooral beantwoorden aan een bepaald modebeeld of je telt niet mee. En dan denken ze dat ze zelf origineel zijn..
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Voor mij hoeft hij niet persee van stijl te veranderen.. Hij is mss niet echt 'cool' of 'hip' maar ieder zijn ding é. Vind hem best wel oké zo.
0 x
-
- x 435
Weer zo'n onnodige veralgemening.flodderke schreef:Voor de jeugd moet je hip zijn en vooral beantwoorden aan een bepaald modebeeld of je telt niet mee. En dan denken ze dat ze zelf origineel zijn..

0 x
-
- Poster rang 5
Van stijl veranderen niet, maar dat bovenste knopje van z'n hemd dicht laten doe ik toch enkel als ik een plastron draag.Sans schreef:Voor mij hoeft hij niet persee van stijl te veranderen.. Hij is mss niet echt 'cool' of 'hip' maar ieder zijn ding é. Vind hem best wel oké zo.
Nu ja, mss doet hij die telkens net spontaan uit als hij Jana gaat opzoeken.

De gang van de Frens ligt mss al vol van al z'n plastrons.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!