Thomas Smith (Wouter Van Lierde)

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Thomas Smith (Wouter Van Lierde)

Bericht door jessie V. »

Thomas heeft het spelletje van Frank en Eddy snel door :razz: Was ook nogal een kinderlijke vertoning.
Zou hij Frank kennen eigenlijk? Daar leek het wel op.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Juist gekeken. Het is toch wel vreemd dat die Thomas dichtklapt zogauw hij de naam Luc Bomans hoort.
Bij mijn weten heeft hij de Frank juist een keer gezien maar hij herkende hem wel direct. Zou hij hem toch ook van vroeger kennen?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Als hij wat professioneel is kan hij ook geen info geven over z'n klanten. :) En zoals ze voorbereid hadden dat ze hem gingen vragen wat z'n zaken waren met Sam ging ook niet erg snugger zijn.
Als Eddy en Frank iets uit Thomas willen krijgen gaan ze het iets harder moeten aanpakken. :mrgreen:
Caligula schreef:Bij mijn weten heeft hij de Frank juist een keer gezien maar hij herkende hem wel direct. Zou hij hem toch ook van vroeger kennen?
mja, ik weet niet wat Frank de vorige keer gevraagd heeft aan die Thomas toen hij zei "We moeten eens klappen."
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Juist gekeken. Het is toch wel vreemd dat die Thomas dichtklapt zogauw hij de naam Luc Bomans hoort.
Bij mijn weten heeft hij de Frank juist een keer gezien maar hij herkende hem wel direct. Zou hij hem toch ook van vroeger kennen?
Het is en blijft een detective, hé. ;) Net zoals hij vanavond wist dat hij met Eddy Van Noteghem te doen heeft, zal het voor hem wel een peulenschil geweest zijn om uit te zoeken wie die man was die hem vorige week heeft aangesproken in de dreef.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Blijft natuurlijk dat Frank tegen Thomas zei: We moeten eens klappen. Hebben ze dan "geklapt"?
0 x
Potentia Principatum
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

Die kijkt ook naar 'thuis' natuurlijk :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Blijft natuurlijk dat Frank tegen Thomas zei: We moeten eens klappen. Hebben ze dan "geklapt"?
Ik denk dat Frank klappen zal mogen uitdelen om iets uit die Thomas te krijgen over Luc.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wat mij voor het ogenblik interesseert is de Luc-Thomas affaire. (Sam-Simonne-Yvette-Angèle gaat toch uitkomen) Waarom wil Luc Thomas zo dringend zien? Dat is wat me bezighoud.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Waarom wil Luc Thomas zo dringend zien? Dat is wat me bezighoud.
waarschijnlijk om hem eraan te herinneren dat hij niks mag lossen over wat er in Mexico gebeurde :denk: maar ik denk niet dat hij zich daar zorgen moet overmaken, een privé detective houdt zich wel aan beroepsgeheim anders kan hij zijn winkel beter sluiten... Luc zal ook wel niet begrijpen waarom die daar rondloopt in Thuisdorp, misschien dat hij hem zal vragen waarom hij daar is en of het iets met hem te maken heeft
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Hoezo heeft nog niemand van de personages gedacht beroep te doen op onze vriend Detective mega-Thomas? Die zou via zijn DNA-analyse de GSM van Hélène al lang gevonden hebben. :whistle:
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

We zouden die mens af en toe door het beeld moeten zien lopen met een vergrootglas en een ruitjes-klak. Karikaturaler kunnen ze het toch al niet maken :lol:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

[quote="Captain Cuckoo"]Hoezo heeft nog niemand van de personages gedacht beroep te doen op onze vriend Detective mega-Thomas? quote]

Inderdaad, als Tom deze eens inhuren om het gaan en staan van Hélène eens te onderzoeken dat zullen ze snel weten wie Henri is.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Hoezo heeft nog niemand van de personages gedacht beroep te doen op onze vriend Detective mega-Thomas? Die zou via zijn DNA-analyse de GSM van Hélène al lang gevonden hebben. :whistle:
Heu...hoe kun je een GSM die ergens in een riool ligt vinden via DNA analyse? Zeer interessant.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:
Captain Cuckoo schreef:Hoezo heeft nog niemand van de personages gedacht beroep te doen op onze vriend Detective mega-Thomas? Die zou via zijn DNA-analyse de GSM van Hélène al lang gevonden hebben. :whistle:
Heu...hoe kun je een GSM die ergens in een riool ligt vinden via DNA analyse? Zeer interessant.
ttz Ik kan dat niet, maar ik ben dan ook géén Mega-Thomas :shh:
0 x
Gesloten