Vind ik ook!Lazylady schreef:Ik heb toch ook niet gezegd dat ze vrolijk moet doen?![]()
Ik vind het gewoon niet echt professioneel. Een beetje meer neutraliteit mag wel.

Vind ik ook!Lazylady schreef:Ik heb toch ook niet gezegd dat ze vrolijk moet doen?![]()
Ik vind het gewoon niet echt professioneel. Een beetje meer neutraliteit mag wel.
Nogmaals: dat is het punt niet. Het punt is haar houding.Caligula schreef:Ja maar ge kunt van dat mens toch niet verwachten dat ze alles zomaar klakkeloos gelooft van wat die 2 bietekwieten haar vertellen?
Het punt is dat ze onderzoeksrechter is en zo'n mensen mogen zich niet veroorloven om sympathie te voelen of te tonen met de mensen die moeten ondervraagd/be/veroordeeld worden.Lazylady schreef:Nogmaals: dat is het punt niet. Het punt is haar houding.Caligula schreef:Ja maar ge kunt van dat mens toch niet verwachten dat ze alles zomaar klakkeloos gelooft van wat die 2 bietekwieten haar vertellen?
Ik heb nog geen partijdigheid bij de onderzoeksrechter gemerkt?Lazylady schreef:Ik heb toch ook niet gezegd dat ze vrolijk moet doen?![]()
Ik denk dat het niet mogelijk is om bij dergelijke zaken onbewogen te zijn of te blijven, ook rechters en consoorten zijn ook "maar" mensen.Lazylady schreef:Sorry, jessie v.
Jullie hebben mij een beetje verkeerd begrepen, denk ik. Het ging niet om partijdigheid of sympathie voelen, maar zich gewoon iets neutraler gedragen in haar houding.
lord F. schreef:Ze moet ze ook uit hun kot lokken hé. Als ze begint van "Ja, ik begrijp jullie." gaat ze niks nieuws te weten komen.