Toon Vrancken (Bill Barberis)
-
- Poster rang 1
- annekeHU
- Poster rang 4
Re: Toon (Bill Barberis)
ik vraag me af waar ze naar toe willen met deze verhaallijn... is het de bedoeling dat Frank ontslagen wordt? (Hoewel de schuld voor de hele problematiek in het pest-gedrag van Toon zit?)
0 x
-
- x 435
Ofwel "pesten op het werk" aankaarten.annekeHU schreef:ik vraag me af waar ze naar toe willen met deze verhaallijn... is het de bedoeling dat Frank ontslagen wordt? (Hoewel de schuld voor de hele problematiek in het pest-gedrag van Toon zit?)
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Na de problematiek van de donors (Peggy), het zwanger worden op latere leeftijd (Mayra), een trauma verwerken na een ongeval (Nancy), de gevaren van het facebooken (Emma) én het verliefd worden op een gezagsfiguur (Emma, op Jens, die haar gitaarleraar is), het moeilijk aan werk raken na een gevangenisstraf (Frank), de complexiteit van nieuw samengestelde gezinnen (Judith, Tom & de kids), je afgeschreven voelen op latere leeftijd (Jenny en haar ruzie met Julia) en nog veel andere die ik even over het hoofd zie, is het toch meer dan logisch dat ze "pestgedrag op het werk" ook even aanhalen.
Tenslotte moeten de scenaristen op het eind van de maand hun quota "problemen uit het echte leven in Thuis wat duiding geven" halen he
Tenslotte moeten de scenaristen op het eind van de maand hun quota "problemen uit het echte leven in Thuis wat duiding geven" halen he

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Inderdaad, ontopic blijven is blijkbaar niet makkelijk...ikke schreef:'k Vind hier niet veel info over Toon...
Toch niet voor iedereen.

0 x
-
- x 435
Zijn er nog mensen die moeite hebben met dat getreiter? Ik merk dat ik me er zelf wel een beetje "vervelend" bij voel...
Ik weet dat het maar geacteerd is, maar ik kan er niets aan doen...
Ik weet dat het maar geacteerd is, maar ik kan er niets aan doen...

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik krijg de kriebels van dat ventje, en ik moet "Frank" echt bewonderen dat hij er al bij al nog kalm bij blijft... Tuurlijk , Frank kan geen kant uit, met een Simonne die alleen maar zijn slechte kanten ziet, en een Sam, voor wie ons "Toontje" bijna een heilige is!
0 x
-
- Poster rang 4
Dat getreiter van Toon is niet normaal, en al helemaal niet ' om te lachen '. Die comedie dat Frank aan Toon de hand moest reiken was ongeloofwaardig. Men zag van ver aankomen dat Toon evengoed zou verdergaan.
Hier zit meer achter, maar goed, dat zal later wel uitkomen.
Hier zit meer achter, maar goed, dat zal later wel uitkomen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Thuis wil nu ook " pesten op het werk" in beeld brengen en ik denk dat Frank op een deprime afstevent ocharme !!!!
0 x
-
- x 435
Helaas zie je het vaak genoeg. Een persoon denkt jou alles te kunnen maken, "want het is maar een kluchtje, hé!" en zo schijnheilig doen dat je er slecht van wordt.
De persoon die de pestkop zou moeten berispen, trapt er vaak zelf nog in en ziet het slachtoffer als de last, want "Zeg, niet moeilijk doen hé! Hij zegt toch dat het maar om te lachen is!" (En natuurlijk ook omdat hij/zij er zelf geen last van wil hebben...)
Ik vind dit één van de meest laffe manieren om iemand te kleineren, en zeker als je nog eens de baas aan jouw kant hebt. (
)
Misschien een idee om hierover een topic te openen, als er iemand geïnteresseerd is?
De persoon die de pestkop zou moeten berispen, trapt er vaak zelf nog in en ziet het slachtoffer als de last, want "Zeg, niet moeilijk doen hé! Hij zegt toch dat het maar om te lachen is!" (En natuurlijk ook omdat hij/zij er zelf geen last van wil hebben...)
Ik vind dit één van de meest laffe manieren om iemand te kleineren, en zeker als je nog eens de baas aan jouw kant hebt. (

Misschien een idee om hierover een topic te openen, als er iemand geïnteresseerd is?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Nog één zo'n streek en Frank slaat zo'n betonnen tegel op zijn hoofd kapot, ik zie het hem zo doen. Hoe kinderachtig ook, die bananenschil in Frank zijn kruiwagen gooien. Gelukkig: wie laatst lacht best lacht 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Amiche
- Poster rang 2
Ik voel me er ook ongemakkelijk bij en weet niet precies waarom. Ik bedoel pesten is een vreselijk iets en we hebben er waarsch. allemaal wel eens mee te maken gehad, dus we kunnen ons inleven in Frank. Het is niet vreemd dat Thuis hier aandacht aan besteedt ook. En toch voel ik me een beetje 'vies' door ernaar te kijken, alsof ik het mede veroorzaak?? Gek he? Missch komt het gewoon omdat ik zo te doen heb met Frank - hij speelt de gedeprimeerdheid en het klem zitten zo goed ook!
En missch. komt het ook omdat het zo geniepig is EN erg reeel, i.t.t. sommige drama's die enorm 'over the top' zijn (incest en moord en kinderen van tig vaders
)
En missch. komt het ook omdat het zo geniepig is EN erg reeel, i.t.t. sommige drama's die enorm 'over the top' zijn (incest en moord en kinderen van tig vaders

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Wat een zielig, puberaal figuur toch.
"Ik kom er wel achter!!!"
Ja en wat dan?! Zal er dan een wereldwonder gebeuren?!
Moet zeggen dat hij het wel goed kan spelen en voor mij eens overkomt als een "realistische" pestkop en niet zo'n "cliché" pestkop (zoals die van Jana en Lowie toen).

"Ik kom er wel achter!!!"
Ja en wat dan?! Zal er dan een wereldwonder gebeuren?!

Moet zeggen dat hij het wel goed kan spelen en voor mij eens overkomt als een "realistische" pestkop en niet zo'n "cliché" pestkop (zoals die van Jana en Lowie toen).
0 x