Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Het is voor Thuis blijkbaar na zoveel jaren nog altijd moeilijk om de juiste cadans te vinden. Soms gaat het vreselijk traag en soms zit je op een HST!
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Judith zou wel een beetje trager mogen spreken.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
dirk
- Poster rang 1

Met wie zou ze een koppel worden in de komende weken/maanden?
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
is het niet mogelijk dat ze gewoon single blijft?dirk schreef:Met wie zou ze een koppel worden in de komende weken/maanden?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Ik ga hier volledig akkoord mee. Ik word zenuwachtig als ik Judith hoor praten of bezig zie.eddy en nancy schreef:Judith zou wel een beetje trager mogen spreken.
Eddy
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Da's wellicht ook de bedoeling dat het precies een bulldozer is. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zoals ik reeds zei , zo'n huisdokter zou ik nooit willen , een bulldozer en dan nog een erg zenuwachtige onhandigaard...
Stel u voor dat die u een spuitje moet geven
of uw oren uitspuiten

Stel u voor dat die u een spuitje moet geven
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het lijkt anders wel iemand die van aanpakken weet. Denk dat ze een goeie dokter zal zijn in Thuis.nounake schreef:Zoals ik reeds zei , zo'n huisdokter zou ik nooit willen , een bulldozer en dan nog een erg zenuwachtige onhandigaard...
Stel u voor dat die u een spuitje moet geven![]()
of uw oren uitspuiten
![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Misschien is ze ook totaal anders als ze aan het werk is. We hebben haar nog niet echt aan het werk gezien, behalve bij Sandrine en toen was ze toch niet zenuwachtig en onhandig, integendeel.
0 x

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Vind ik ook. In Thuis worden singles precies als sukkelaars beschouwd. Iedereen 'moet' wel n relatie hebben.Wallanderjunior schreef:is het niet mogelijk dat ze gewoon single blijft?dirk schreef:Met wie zou ze een koppel worden in de komende weken/maanden?of moet elk nieuw personage ook zo vlug mogelijk een (nieuwe) partner aan de haak slaan (liefst nog iemand afsnoepen van een ander personage)
???
Er zijn ook niet veel mannelijke leeftijdsgenoten van Judith in Thuis, behalve Tom misschien, maar die heeft ze graag veel jonger.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Tom is 40, ik schat Peggy dezelfde leeftijd en Ann twee jaar ouder. Peter schat ik 35. Ik denk Judith eerder tussen de 30 en 35 zal zitten en dan eerder naar de dertig toe, zoals Femke. Dus toch jonger dan Tom. Natuurlijk geen 23-jarige, maar die liggen niet dik gezaaid in Thuis.
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik denk dat Judith ouder is, gezien de leeftijd van haar kinderen.
Als ze nog maar 30 is, zou ze op haar 18de al een kind gekregen hebben, twee jaar later nog eentje en ondertussen nog even dokter geworden ook.
Lijkt me niet voor de hand liggend eigenlijk.
edit:
Als ze nog maar 30 is, zou ze op haar 18de al een kind gekregen hebben, twee jaar later nog eentje en ondertussen nog even dokter geworden ook.
Lijkt me niet voor de hand liggend eigenlijk.
edit:
Noch Bianca, noch Peggy zijn veel jonger dan Tomjohan1969 schreef:behalve Tom misschien, maar die heeft ze graag veel jonger.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik denk dat Tom en Peter dezelfde leeftijd hebben, ze hebben toch samen op de unief gezeten. Tenandere toen Peter opdook in Thuis (5-6 jaar geleden?) was hij al 32-33,dus moet hij tegen de 40 zitten. Dus Tom en Peter ouder maar zeker niet wijzer!
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Eens tijd gemaakt om Wiki te checken. Tom is 38 (want hij was 21 in seizoen 1), Peggy is 35 en Femke is 28. Niet iedereen staat er tussen, maar bijvoorbeeld Katrien is 21 en Tim was haar klasgenoot vroeger dus die zal ook ongeveer 21 zijn.
0 x

-
osssver
- Nog geen rang
Ik vind het een zéér goede actrice!!! Just my two cents.
0 x