Aïsha Fawzi (Maya Albert)
-
- Poster rang 4
was het ni lotfi?frank schreef:Benieuwd of ze van nonkel Loftie nog naar Eric z'n loft zal mogen gaan.
ma vind het wel wat raar van Mo da hij ineens hulp moet gaan halen, kan hij het ni meer alleen aan ofwa

ahja 2vrouwen die ni kunnen leven met zijn gedachtengang, dan moet em zeker hulp krijgen

ma wat lotfi precies komt doen, daar ben ik nog ni uit. Aisha naar Marokko sturen en uithuwelijken denk ik ni want Aisha zal er wel inblijven hè (spijtig genoeg)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- x 435
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 4
- Luc
- Poster rang 4
Als ze de seut moet spelen, doet ze het perfect, maar inderdaad als ze ruzie moet maken, dat ligt haar precies wel minder.Mieke schreef:vandaag nog maar eens heel fel duidelijk dat ze ECHT niet kan acteren ze, die ruzie met Sam zooo fake en nadien met Veronique nog meer fake en met Mo wast ook ni geweldig goe
0 x
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 4
goh vandaag met het zien van de herhaling van vrijdag valt het me ferm op hoezeer Aisha wel overdrijft....
Oh ik heb het moeilijk met de scheiding van m'n papa en m'n stiefma
komaan is da nu zoo erg, ik vond da toch ni erg ze ik vond da zelfs fijn
Oh ik kan niet meer studeren... so what dan doet ze haar jaar over, das toch ook geen ramp
En dan zo met die boeken smijten, grrrr dom wicht
Oh ik heb het moeilijk met de scheiding van m'n papa en m'n stiefma

Oh ik kan niet meer studeren... so what dan doet ze haar jaar over, das toch ook geen ramp

En dan zo met die boeken smijten, grrrr dom wicht

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
Kvind het wel een hele omschakeling eigenlijk !
Van super braaf meiske dat ALTIJD huiswerk maakt en lessen leert, tot nu een onbeleefde (in de klas) spijbelaarster...
maja, wie weet, als ik in zo'n situatie was, hoe ik zou reageren...mss zouden mijn punten en schoolprestaties dan ook wel ferm dalen!
(
niet da ik nu eel goeie prestaties heb, ma kom..
)
Van super braaf meiske dat ALTIJD huiswerk maakt en lessen leert, tot nu een onbeleefde (in de klas) spijbelaarster...
maja, wie weet, als ik in zo'n situatie was, hoe ik zou reageren...mss zouden mijn punten en schoolprestaties dan ook wel ferm dalen!

(

0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos