Leo Vertongen (Walter Moeremans)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Leo

Bericht door satine »

Ik vind dat de slijmerige manier waarop Leo met zijn kleindochter omgaat nogal begint tegen te steken.
Ik kan aannemen: het is (blijkbaar) zijn enige kleinkind en hij heeft haar jàààren niet gezien, maar toch....

Nu vind ik het personage Leo maar zozo - veel meer dan een kleine, lawaaierige opdonder is hij niet, dus ik zou het niet heel erg vinden als hij eens keihard met zijn kop tegen de muur gaat. :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Ik vind dat de slijmerige manier waarop Leo met zijn kleindochter omgaat nogal begint tegen te steken.
Ik kan aannemen: het is (blijkbaar) zijn enige kleinkind en hij heeft haar jàààren niet gezien, maar toch....

Nu vind ik het personage Leo maar zozo - veel meer dan een kleine, lawaaierige opdonder is hij niet, dus ik zou het niet heel erg vinden als hij eens keihard met zijn kop tegen de muur gaat. :mrgreen:
Daar zou ik ook niet zo mee inzitten.. :mrgreen:

Yvette heeft het al vanaf het begin niet voor Nina gehad, en haar ook steeds niet al te vriendelijk behandeld. Maar toen de hele fam. Bomans en Leo gisteren zo moesten lachen toen Nina Yvette serieus beledigde, kreeg ik spontaan toch wel wat medelijden met haar. Leo zou wel wat kritischer mogen kijken naar zijn kleindochter, met haar gigantische rekening van Ter Smissen. Om over dat parfum en die make-up nog maar te zwijgen. Eerst hing hij constant de "pin" uit, en nu komt het er ineens allemaal niet op aan... Nina blijkt een manipulatief verwend nest te zijn, en ik hoop dat Leo zijn neus eens flink stoot! :twisted:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze heeft zich ook mooi in het appartement van Peter gewerkt. Daar was gewoon naar toe gewerkt. De advertenties heeft ze nooit geplaatst en ze liep maar al te gretig de deur uit bij opa. ( "wat ben ik zielig"). Er uit gegooid!
Ze heeft het allemaal goed uitgedacht. Ik dacht ook dat ze die oude vrouw bij de bushalte zou aanvallen.
Maar ze is meer van het stiekeme en behoorlijk geraffineerd.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het type knappe vrouwen dat al rap weet hoe ze haar charmes moet uitspelen bij de mannen om haar zin te krijgen...

Toen Peter zei 'we regelen wel iets ivm de prijs' dacht ik dat hij grapte, niet dus.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

johan1969 schreef:Het type knappe vrouwen dat al rap weet hoe ze haar charmes moet uitspelen bij de mannen om haar zin te krijgen...

Toen Peter zei 'we regelen wel iets ivm de prijs' dacht ik dat hij grapte, niet dus.
Ligt het dan aan de vrouwen of aan de man dat ze hun zin krijgen ? :wink: Zwakke geslacht ? wie van de twee ?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

jessie V. schreef:Ze heeft zich ook mooi in het appartement van Peter gewerkt. Daar was gewoon naar toe gewerkt. De advertenties heeft ze nooit geplaatst en ze liep maar al te gretig de deur uit bij opa. ( "wat ben ik zielig"). Er uit gegooid!
Ze heeft het allemaal goed uitgedacht. Ik dacht ook dat ze die oude vrouw bij de bushalte zou aanvallen.
Maar ze is meer van het stiekeme en behoorlijk geraffineerd.
Die advertentie heeft ze wel geplaatst (waarschijnlijk omdat Peter dat kan nakijken), maar ze geeft de reacties niet door aan Peter. In een van de afleveringen deze week was te zien dat ze een e-mail delete van iemand die geïnteresseerd was in het appartement.
0 x
hormos
Nog geen rang

Bericht door hormos »

Leo
LEEEOO
iedereen komt als je LEO roept
0 x
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

hormos schreef:Leo
LEEEOO
iedereen komt als je LEO roept
En wat zou Leo roepen als hem komt , of nee , laat maar ... wil het eigelijk niet weten ... :mrgreen: :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vond dat Frank maar een hoop onzin zat te verkondigen tegen Leo. Leo kan Mo niet betalen en dat zal hijzelf toch wel het beste weten, ook al zit hij op zijn centen. Bovendien zou hij zelf niet meer steeds in moeten vallen als de anderen het weer eens laten afweten. Leo moet eens uitkijken naar 4 nieuwe chauffeurs, die alle uren van hun contract ook werken en niet om de haverklap ziek zijn of iets anders te doen hebben. Frank schijnt dat niet te begrijpen, volgens hem hebben ze een tekort aan chauffeurs en hij meent dat serieus.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Ik vond dat Frank maar een hoop onzin zat te verkondigen tegen Leo. Leo kan Mo niet betalen en dat zal hijzelf toch wel het beste weten, ook al zit hij op zijn centen. Bovendien zou hij zelf niet meer steeds in moeten vallen als de anderen het weer eens laten afweten. Leo moet eens uitkijken naar 4 nieuwe chauffeurs, die alle uren van hun contract ook werken en niet om de haverklap ziek zijn of iets anders te doen hebben. Frank schijnt dat niet te begrijpen, volgens hem hebben ze een tekort aan chauffeurs en hij meent dat serieus.
Nog goed dat taxi-chauffeurs en loodgieters zo inwisselbaar zijn. ;)
Als ze een taxi-chauffeur willen ontslaan kan die altijd terugkeren naar Sanitechniek waar ze een tekort aan werkvolk hebben. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het zijn inderdaad alle 4 taxi-chauffeurs/loodgieters.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik snap ook niet hoe dat daar blijft draaien ze.
2 halftijdse in dienst en 4 voltijdse... :shock:
En de helft van de tijd zitten ze gewoon met hun vingers te draaien :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ik snap ook niet hoe dat daar blijft draaien ze.
2 halftijdse in dienst en 4 voltijdse... :shock:
En de helft van de tijd zitten ze gewoon met hun vingers te draaien :roll:
Inderdaad...
Of ze zijn ziek, zwak, misselijk, of in elk geval afwezig als het druk is, waardoor iedereen naar de concurrentie doorverwezen moet worden blijkbaar. Het draait daar wel, maar toch behoorlijk vierkant als je het mij vraagt.

Frank lijkt het allemaal inderdaad totaal niet te begrijpen. Hij meent dat hij er gewoon iemand bij moet aannemen als de rest zijn uren niet werkt, terwijl zij ook wel allemaal doorbetaald moeten worden. Schiet niet echt op! :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik verwacht dat vroeg of laat Cois terug loodgieter zal worden. :)
In combinatie met Bram en Franky moet dat wel voor een nieuwe wending zorgen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Dejavuke
Nog geen rang

Bericht door Dejavuke »

lord F. schreef:Ik verwacht dat vroeg of laat Cois terug loodgieter zal worden. :)
In combinatie met Bram en Franky moet dat wel voor een nieuwe wending zorgen.
Dat zou inderdaad een zeer leuke combinatie zijn! Maar zou hij dat nog aankunnen met zijn rug? Ik had zelf gedacht dat Frank terug zou gaan loodgieten als het uitkomt van Simonne haar overspel met Herman. Die nieuwe Frank vind ik toch maar niets, het wordt tijd dat hij teruggaat naar zijn oude gewoontes.
0 x
Gesloten