inderdaad! Het zou dus veel beter geweest zijn moesten de scenarioschrijvers gezegd hebben dat hij emo was... En inderdaad skaters zijn er nog maar veeeel minder, het is ook logisch dat je op skateplaatsen dus nog veel skaters zien , want daar komen ze allemaal samen... alle da vind ik toch:Dfrank schreef:Eens gekeken op WikiPedia >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_%28subcultuur%29
en zo zou zo'n emo-mens er dus moeten uitzien volgens die pagina
jaja, een mens leert bij.
het kapsel van Kasper lijkt alvast overeen te komen.
Amber
-
- Poster rang 1
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- kittykattenfan
- Poster rang 1
Ja, zo kan je wel de standaard Emo omschrijven. De scenarioschrijvers hebben er waarschijnlijk op gegokt dat skaters wel weer een modeverschijnsel kon zijn als de aflevering werd uitgezonden. Jammer genoeg hadden ze het dus mismanon schreef:inderdaad! Het zou dus veel beter geweest zijn moesten de scenarioschrijvers gezegd hebben dat hij emo was... En inderdaad skaters zijn er nog maar veeeel minder, het is ook logisch dat je op skateplaatsen dus nog veel skaters zien , want daar komen ze allemaal samen... alle da vind ik toch:Dfrank schreef:Eens gekeken op WikiPedia >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_%28subcultuur%29
en zo zou zo'n emo-mens er dus moeten uitzien volgens die pagina
jaja, een mens leert bij.
het kapsel van Kasper lijkt alvast overeen te komen.

0 x

- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 4
Ik vind Kasper precies toch wel te oud om nog op die manier te zeggen van "ik ben skater"
Dat zou meer iets voor Franky zijn!
En amaai seg, Kasper moet z'n kap afzetten aan tafel maar z'n pet mag hij ophouden
Dat was bij ons niet waar geweest ze

En amaai seg, Kasper moet z'n kap afzetten aan tafel maar z'n pet mag hij ophouden

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 1
Ja, het verwonderde mij ook dat hij die pet mocht aanhouden... Das al bijna even erg als die vuile jumperkes met hun stomme petjes een tijdje geleden. Dat de scenarioschrijvers daar niets mee doen.. of misschien is dat weggelegd voor franky want het zijn nu de kleinere kindjes die dat zo leuk vinden he het "Jumpen" !Mieke schreef:Ik vind Kasper precies toch wel te oud om nog op die manier te zeggen van "ik ben skater"![]()
En amaai seg, Kasper moet z'n kap afzetten aan tafel maar z'n pet mag hij ophoudenDat was bij ons niet waar geweest ze
![]()

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
In dat geval teken ik daarvoor!!Mieke schreef:Ohh ja dat jumpen, de gruwel![]()
Dat ze daar maar niet mee beginnen, al zou het wel grappig zijn natuurlijk. Franky die Yvette leert jumpen

Maar anders laat die modegrillen wat mij betreft maar zitten, die zie je in het dagelijks leven al vaak genoeg voorbijkomen..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
vind ik ook maar langs de andere kant een soap gaat toch over een "gewoon" leven e en in gewone levens zijn er trends...Christel schreef:In dat geval teken ik daarvoor!!Mieke schreef:Ohh ja dat jumpen, de gruwel![]()
Dat ze daar maar niet mee beginnen, al zou het wel grappig zijn natuurlijk. Franky die Yvette leert jumpen![]()
Maar anders laat die modegrillen wat mij betreft maar zitten, die zie je in het dagelijks leven al vaak genoeg voorbijkomen..

0 x
-
- Poster rang 1
Nee, het is niet gedaan, maar Amber mag gewoon haast niet buiten van haar ouders...*Ikke* schreef:Lang geleden dat we nog iets gehoord hebben van Amber.
Is het gedaan tussen Amber en Casper ? Want ik vind dat Casper de laatste tijd nogal veel bij Nona is, over beter gezegt Nona bij Casper.
0 x
-
- Nog geen rang
Oohja.. nu je het zegt herinner ik me Casper zoiets zei tegen Rosamanon schreef:Nee, het is niet gedaan, maar Amber mag gewoon haast niet buiten van haar ouders...*Ikke* schreef:Lang geleden dat we nog iets gehoord hebben van Amber.
Is het gedaan tussen Amber en Casper ? Want ik vind dat Casper de laatste tijd nogal veel bij Nona is, over beter gezegt Nona bij Casper.
0 x