Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
En dat was toch ook al ergens half vorige week

Ze verdienen daar quasi allemaal wat lappen tegenwoordig. Thilly voor haar manipulatief gedrag, Bob natuurlijk, Karin voor haar idiote uitspatting en reactie daarop bij Tom, de uitbarsting (alweer) van Tom tegen Simonne (ze zou gewoon ontslag moeten nemen en tijdelijk weer bij Sam gaan werken, die toch personeel zoekt), Wes die ondanks dat hij Bob ontmoette, toch bleef zitten, terwijl Tamara hem toch vijf minuten eerder had uitgelegd hoe uit de hand gelopen de situatie met haar ex is), Christine die niet weet waar ze mee bezig is, Nancy met haar utopisch plan (ze weet toch nog hoe lang het duurde voor Kobe dat kind kon adopteren en hoe complex pleegzorg is - lijkt me nu niet het moment om dit proces te beginnen), Viv om de manier waarop ze tegenwoordig haar partner aanpakt, een toontje lager zou best op zijn plaats zijn enz enz enz.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 25
Goh... Wie niet is mss een betere vraag. Het gaat er bij momenten vreemd aan toe. Personages veranderen van karakter als een ander van ondergoed (of hoe zegt men dat ook weer?).
Een lijst:
Bob: geen verdere verklaring nodig denk ik.
Tilly: wtf? Ik zie mijzelf nog niet direct een van mijn vriendinnen zo een kus geven. Ik hoop dat niemand van hen dat ooit met mij probeert.
Dries: eens een prostitue ...
Judith: Heeft geen probleem met Dries zijn virtuele overspel
Frank: ratelt maar door ...en door... en door
Dieter: te veel om op te noemen. Veruit het meest onverdraaglijke personage
Tamara: een klein tikje voor die nutteloze provocatie (weggeven van Psycho Bob zijn kleren)
Tom: Tiran geworden
Marianne: wat minder op bezoek gaan bij mensen die je bloed kunnen drinken
Karin: Vindt het gepermitteerd om sex te hebben met een ander omdat ze even wat te weinig aandacht krijgt van haar partner die door de moeilijkste periode van zijn leven gaat. Ook geen greintje schuldgevoel, medelijden of begrip.
Vince: was dat nu echt nodig?
Christine: een kus is genoeg om haar van geaardheid te doen veranderen
Adil: ontdekt de leugens en daarbij horende hypocrisie van Christine maar vindt dat "helemaal niet erg" (letterlijke bewoording)
Simonne: om zich op die leeftijd nog te laten tiranniseren door haar baas.
Viv: onbegrip tegen Tamara ondanks ze gewoonlijk overloopt van begrip.
Viv: toelaten nummer zoveel van Cedric te worden
Een lijst:
Bob: geen verdere verklaring nodig denk ik.
Tilly: wtf? Ik zie mijzelf nog niet direct een van mijn vriendinnen zo een kus geven. Ik hoop dat niemand van hen dat ooit met mij probeert.
Dries: eens een prostitue ...
Judith: Heeft geen probleem met Dries zijn virtuele overspel
Frank: ratelt maar door ...en door... en door
Dieter: te veel om op te noemen. Veruit het meest onverdraaglijke personage
Tamara: een klein tikje voor die nutteloze provocatie (weggeven van Psycho Bob zijn kleren)
Tom: Tiran geworden
Marianne: wat minder op bezoek gaan bij mensen die je bloed kunnen drinken
Karin: Vindt het gepermitteerd om sex te hebben met een ander omdat ze even wat te weinig aandacht krijgt van haar partner die door de moeilijkste periode van zijn leven gaat. Ook geen greintje schuldgevoel, medelijden of begrip.
Vince: was dat nu echt nodig?
Christine: een kus is genoeg om haar van geaardheid te doen veranderen
Adil: ontdekt de leugens en daarbij horende hypocrisie van Christine maar vindt dat "helemaal niet erg" (letterlijke bewoording)
Simonne: om zich op die leeftijd nog te laten tiranniseren door haar baas.
Viv: onbegrip tegen Tamara ondanks ze gewoonlijk overloopt van begrip.
Viv: toelaten nummer zoveel van Cedric te worden
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
kan me volledig aansluiten bij die lijst. Enkel nog Rosa toevoegen die precies zelf wat kinds geworden is nu ze bij haar kleinkind geplaatst wordt. En nog een veeg voor de wispelturigheid van de andere personages!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
- x 18
Er zijn eigenlijk geen personages die géén lappen rond hun oren verdienen, amai, wat is me dat tegenwoordig? En hoe iedereen zich daar met iedereen bemoeit, en "goeie" raad denkt te moeten geven!
Zoals Tim die Dieter aanraadt om voor nog een kind te gaan met Nancy
De scenarioschrijvers hebben draagmoederschap al verwerkt in de soap, dat hoeft echt geen tweede keer.
Tilly die speelt met de gevoelens van anderen, Christine die ineens verliefde gevoelens heeft voor Tilly, Eddy die grof en ongemanierd is, Karen die "oversext" is, Tom die onbeschoft is tegen iedereen en tegen Simone en Karin in het bijzonder.
ik denk dat momenteel alleen Britt geen lappen verdient

De scenarioschrijvers hebben draagmoederschap al verwerkt in de soap, dat hoeft echt geen tweede keer.
Tilly die speelt met de gevoelens van anderen, Christine die ineens verliefde gevoelens heeft voor Tilly, Eddy die grof en ongemanierd is, Karen die "oversext" is, Tom die onbeschoft is tegen iedereen en tegen Simone en Karin in het bijzonder.
ik denk dat momenteel alleen Britt geen lappen verdient

2 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Vince. Ik heb heel lang respect voor hem gehad, al was het sinds de rookbom of wat het ook was, al een stuk verminderd door zijn zelfbeklag. Maar nu heeft hij toch voor mij afgedaan met zijn wraakspelletjes. 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Christine...
Adil had de hele week vrijgemaakt om leuke dingen te doen met haar en zij heeft die hele week met haar toygirl doorgebracht. Zelfs op Oudejaar laat ze hem stikken om alleen met Thilly te gaan feesten. Foei Christine
Adil had de hele week vrijgemaakt om leuke dingen te doen met haar en zij heeft die hele week met haar toygirl doorgebracht. Zelfs op Oudejaar laat ze hem stikken om alleen met Thilly te gaan feesten. Foei Christine

0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Eddy en Frank met hun walgelijk leedvermaak, Tom met zijn gebrek aan zelfreflectie, die opmerkingen waren zwaar onder de gordel.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Karin die het blijkbaar niet nodig vond Marianne en Robin te vertellen waarom Tom niet naar huis was gekomen op Oudejaarsavond...
Tom omdat hij - hoewel nu min of meer nuchter - het nodig vond thuis de zaak nog wat erger te maken met een gore scheldpartij. Alsof hij de jongste tijd niets fout had gedaan...
Frank en Eddy om hun rancuneus gedrag...
Tom omdat hij - hoewel nu min of meer nuchter - het nodig vond thuis de zaak nog wat erger te maken met een gore scheldpartij. Alsof hij de jongste tijd niets fout had gedaan...
Frank en Eddy om hun rancuneus gedrag...
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
ja, dat lepe, valse lachje deed mij van hem afkicken, alhoewel ik hem vroeger best een te doen gast vond.
Tom die hoogstnodig een douchke nodig heeft, rook het dronkenzweet tot in m'n living!
2 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Emma, Dries, Thilly, Christine, Bob, Cédric, Niels, Silke….
Uit de maatschappij gegrepen dat de jeugd tegenwoordig met mannen en vrouwen iets begint, one night stands bij de vleet. Ze kunnen misschien een orgie organiseren.
Wat mis ik de tijd van fietsendief Ilias, oplichter Luc, onderdanige Cois, zelf de verhaallijn van Frank z’n dubbelganger was beter dan dit hoopje oversekste klungels!
Uit de maatschappij gegrepen dat de jeugd tegenwoordig met mannen en vrouwen iets begint, one night stands bij de vleet. Ze kunnen misschien een orgie organiseren.
Wat mis ik de tijd van fietsendief Ilias, oplichter Luc, onderdanige Cois, zelf de verhaallijn van Frank z’n dubbelganger was beter dan dit hoopje oversekste klungels!
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Tamara, ik kan aannemen dat het een moeilijke periode is voor haar. Maar haar wispelturigheid begint toch door te wegen. Bedrijf bijna failliet en dan maar wat gaan wandelen met Lowie en Poly. natuurlijk heeft ze nog een andere job, maar Viv moet dat ook doen. Ze trekt zich niks meer aan van haar nieuwe zaak, Viv moet het maar oplossen. Onbegrijpelijk hoe ze reageert en de problemen negeert, terwijl de situatie toch wel nijpend is. Je zult maar in zee gaan met zo'n collega!
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik zie dat bedrijfje niet lang meegaan, let op mijn woorden: Vita wordt binnenkort opgedoekt. 

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik heb zo de indruk dat Tamara Vita als een hobby beschouwt met andere woorden voor haar is Vita maar een bijzaak wat zeg ik een detail.daffy duck schreef: do 04 jan 2024, 08:35 Onbegrijpelijk hoe ze reageert en de problemen negeert, terwijl de situatie toch wel nijpend is. Je zult maar in zee gaan met zo'n collega!

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Viv en Tamara - ze zijn allebei in de fout daar.
Tamara omdat ze de grote afwezige is, Viv omdat ze al een paar weken geen enkel begrip kan opbrengen voor de situatie waarin Tamara zit. Anders is ze moeder Theresa, maar nu heel toevallig niet.
Tamara laat de dingen maar al te graag over aan Viv, zoals de cijfertjes - maar Viv blinkt dan weer uit in gastvrijheid wat de jongeren en gratis drankjes betreft.
Ook schiet ze in een kramp omdat er nog geen winst gemaakt is en lijkt dit het einde van de wereld te zijn.
Communication is key - wordt vaak gezegd. Ze moeten dringend eens gaan samen zitten en een en ander rustig bespreken.
En vooral: stoppen met cadeautjes te geven aan buitenstaanders en wat meer zelf doen.
Al meteen een flexi aannemen in het eerste kwartaal was niet het beste idee. Het is niet alsof de klanten in hun shop staan aan te schuiven en het daar zo druk-druk-druk is.
En dingen upcyclen is allemaal tof, tenzij je niet uitrekent of de prijs die je ervoor krijgt wel de uren betaalt die je er hebt in gestoken.
Als dat niet het geval is, ben je met een hobby bezig en die past ook niet tijdens de werkuren van een beginnende zaak.
Tamara had de dingen niet naast zich mogen neerleggen en Viv had veel eerder haar grieven moeten uiten.
En minder snel panikeren.
Tamara omdat ze de grote afwezige is, Viv omdat ze al een paar weken geen enkel begrip kan opbrengen voor de situatie waarin Tamara zit. Anders is ze moeder Theresa, maar nu heel toevallig niet.
Tamara laat de dingen maar al te graag over aan Viv, zoals de cijfertjes - maar Viv blinkt dan weer uit in gastvrijheid wat de jongeren en gratis drankjes betreft.
Ook schiet ze in een kramp omdat er nog geen winst gemaakt is en lijkt dit het einde van de wereld te zijn.
Communication is key - wordt vaak gezegd. Ze moeten dringend eens gaan samen zitten en een en ander rustig bespreken.
En vooral: stoppen met cadeautjes te geven aan buitenstaanders en wat meer zelf doen.
Al meteen een flexi aannemen in het eerste kwartaal was niet het beste idee. Het is niet alsof de klanten in hun shop staan aan te schuiven en het daar zo druk-druk-druk is.
En dingen upcyclen is allemaal tof, tenzij je niet uitrekent of de prijs die je ervoor krijgt wel de uren betaalt die je er hebt in gestoken.
Als dat niet het geval is, ben je met een hobby bezig en die past ook niet tijdens de werkuren van een beginnende zaak.
Tamara had de dingen niet naast zich mogen neerleggen en Viv had veel eerder haar grieven moeten uiten.
En minder snel panikeren.
0 x