Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik vraag me af of Bob dit zonder de interventie van Judith (quote Tamata wil helemaal niet scheiden) had aangedurfd? Nu denkt hij dat dit op zijn Bobs nog recht te trekken is, terwijl dit absoluut niet het geval is. Hopelijk escaleert het nu niet, want ik vermoed dat Tamara razend gaat zijn...

Dus voor mij ook een flinke lap voor Bob & Judith.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Christel schreef: wo 06 dec 2023, 11:27 Het is inderdaad Thuis, dus geen drama als dit officieel en fatsoenlijk aangepakt was.
I know, maar hierin zie ik vooral een aankomend gezinsdrama. Want Bob is een verwend moederskindje dat gewoon is zijn zin te krijgen.
En zoals Tiboko zich terecht afvraagt, was dit zo gegaan zonder de totaal ongepaste bemoeizucht van Judith :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: wo 06 dec 2023, 13:32 I know, maar hierin zie ik vooral een aankomend gezinsdrama. Want Bob is een verwend moederskindje dat gewoon is zijn zin te krijgen.
En zoals Tiboko zich terecht afvraagt, was dit zo gegaan zonder de totaal ongepaste bemoeizucht van Judith :denk:
Ja, precies dat dus... Ik vraag me dat ook wel af.
Drammerig gedrag zoals van Bob kan snel de klauwen uitlopen als je niet oppast, vandaar dat ik ook vind dat er wel strenger tegen opgetreden mag worden door iedereen daar...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Dieter. Gaat hij daar nu weer de profiteur spelen bij Tim & Sam. Is een week of twee op hotel echt té min voor meneer ???

Vince ook.

Wil deze al zo moeilijke situatie aangrijpen om zichzelf weer op te dringen. Oprecht zou geweest zijn "ik zoek daar een jobje en huur zélf een kamer"...

Maar nee. "Ik heb geen geld, dus kom ik wel weer bij jou wonen, dan delen we de kosten". Alsof Vicky - die net met pijn in het hart afscheid nam van Peter - erop zit te wachten om haar ex opnieuw in huis te nemen...
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Tiboko schreef: wo 06 dec 2023, 23:02 Wil deze al zo moeilijke situatie aangrijpen om zichzelf weer op te dringen. Oprecht zou geweest zijn "ik zoek daar een jobje en huur zélf een kamer"...

Maar nee. "Ik heb geen geld, dus kom ik wel weer bij jou wonen, dan delen we de kosten". Alsof Vicky - die net met pijn in het hart afscheid nam van Peter - erop zit te wachten om haar ex opnieuw in huis te nemen...
Inderdaad! Of dan op z'n minst zeggen dat hij eerst een job zal zoeken en dan misschien enkel een paar dagen zou kunnen logeren terwijl hij een appartement zoekt. Dat is al een heel ander verhaal dan gewoon meteen bij haar in te trekken. Wat had hij verwacht??
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Sommige personages volgen te vaak gewoon blindelings wat hen gezegd wordt.
Judith zegt dat Tamra gewoon tijd nodig heeft en eigenlijk niet wil scheiden en hup, Bob verhuist terug naar vrouw en kind zonder overleg.
Eddy zegt dat Vince niet meer de man is die hij vroeger was en dat Vicky en Peter niet meer samen zijn en hup, Vince waagt zijn kans.
Voor zichzelf denken is voor sommigen blijkbaar wat te moeilijk.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Alle mannen hebben precies last van moeilijke momenten: Bob, Eddy, Vince, en nu onze deugdzame Dries. Ze verdienen allemaal een lap :boo: voor gebrek aan nuchterheid, initiatief, en vooral gebrek aan empathie voor iedereen rond hen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: wo 06 dec 2023, 23:02 Is een week of twee op hotel echt té min voor meneer ???
Het is geen kwestie van te min maar eerder van te kostelijk, hotelkamers zijn tegenwoordig niet bepaald goedkoop.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Bob? Die kerel spoort toch niet. Wat is zijn plan? Of zijn we op weg naar een familie drama verhaallijn?
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Kiki_Dee schreef: do 07 dec 2023, 11:24 op weg naar een familie drama
Dat is idd, met de feestdagen in aantocht, iets wat ik zie gebeuren gezien de manier waarop Bob "volwassen" geworden is.
2 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Bob. Dit neigt erg naar stalking en intimidatie, hopelijk vecht Tamara er terug tegen. En ja Dries, Judith had hem al met heel veel twijfel kunnen vergeven en dan nog gaat hij weer met vuur spelen.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: wo 06 dec 2023, 23:02 Maar nee. "Ik heb geen geld, dus kom ik wel weer bij jou wonen, dan delen we de kosten". Alsof Vicky - die net met pijn in het hart afscheid nam van Peter - erop zit te wachten om haar ex opnieuw in huis te nemen...
Eigenlijk zou Vicky mogen content zijn, want hoe gaat zij daar een appartement gaan betalen? Ze heeft daar toch ook (nog) geen werk, ze kunnen dus toch wel degelijk kosten drukken, beter zou nog zijn dat hij in Thuisland blijft, zijn dochter opvangt, zodat dat kind weer niet van school moet wisselen.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het probleem is natuurlijk dat moesten Vicky en Vince terug samen wonen, Vince hoopt dat ze terug samen komen, wat Vicky niet wil. Ze zou daarmee het valse signaal geven. Als ze verhuist naar 'tegen de grens' zal ze niet op n voorkeursbehandeling of korting moeten rekenen zoals in de Withoeve.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

vdbemdsa schreef: vr 08 dec 2023, 14:52 hij in Thuisland blijft, zijn dochter opvangt, zodat dat kind weer niet van school moet wisselen.
denk toch ook dat dat de beste oplossing zou zijn. ook qua onkosten. Vicky zou toch makkelijk een kleinonderkomen voor haar kunnen vinden en inderdaad, zij zou kunnen bij haar papa Vince verblijven en niet hoeven te veranderen van school. Wat een moeilijk moment is dat anders voor een kind: toekomen in het midden van het schooljaar op een plaats waar ze niet eens de taal spreekt. Dus ik geef Vicky toch wel een lap moest ze haar dochter dat aandoen
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Een lap voor brulboei Tom die weer de onredelijkheid zelve was.
En ook eentje voor Silke.
Het zal niet leuk geweest zijn dat Cédric met Thilly aanpapte voor haar neus, maar dan had ze hem maar niet moeten laten staan zonder te verwittigen, alleen maar om met Ilias naar een 'exclusief' feestje te gaan.
0 x
Plaats reactie