Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Caligula »

Zware confrontatie Peggy-Rosa. Peggy zegt het wel juist:iedereen heeft me laten vallen en Rosa zat er bij als een zoutzuil.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Zware confrontatie Peggy-Rosa. Peggy zegt het wel juist:iedereen heeft me laten vallen en Rosa zat er bij als een zoutzuil.
Hélène kreeg ook bezoek in dat kamertje. Wie weet wordt zij met Peggy nog vriendinnetjes in crime? :shhh:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Lazylady schreef:Peggy is dus opgepakt wegens gebrek aan bewijzen? :roll:
Het doet me denken aan de parachutemoord. Daar was geen bewijs, 'maar het kon niet anders'.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

En een 'bewijs' dat velen in Thuis hanteren is haar haat en slecht gedrag t.a.v. P&F, waar al heel heel lang geen sprake meer van was. De enige die haatte was P verdorie. Peggy deed haar uiterste best om het een beetje goed te maken. Niemand - dus ook haar eigen moeder niet ! - heeft het daar nog over. Er was gewoon helemaal geen aanleiding meer voor Peggy om een dergelijke stunt uit te halen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Amiche schreef:En een 'bewijs' dat velen in Thuis hanteren is haar haat en slecht gedrag t.a.v. P&F, waar al heel heel lang geen sprake meer van was. De enige die haatte was P verdorie. Peggy deed haar uiterste best om het een beetje goed te maken. Niemand - dus ook haar eigen moeder niet ! - heeft het daar nog over. Er was gewoon helemaal geen aanleiding meer voor Peggy om een dergelijke stunt uit te halen.
Wel een beetje kort door de bocht daar. Dat Peggy geen wrok meer koesterde tov P&F dat is wel wat veel hé. Ik zeg niet dat ze een moordplan had,dat zeker niet maar had ze die 2 een loer kunnen draaien zou ze het zeker niet gelaten hebben. Seffens gaat ge nog zeggen dat er helemaal niks gebeurd is.
0 x
Potentia Principatum
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Het is toch normaal dat Peggy verdacht wordt ? Ze lag onder de camionette verdorie. Toch geen alledaagse bezigheid.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

flodderke schreef:Het is toch normaal dat Peggy verdacht wordt ? Ze lag onder de camionette verdorie. Toch geen alledaagse bezigheid.
't Is niet abnormaal is dat Peggy "verdacht" werd, maar dat er geen verder onderzoek/navraag wordt gedaan, dat is :thumbdown:
Laatst gewijzigd door ikke op wo 09 mar 2016, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Ze kunnen misschien een reconstructie doen... Peggy laat CD onder camionette rollen etc...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vond het wel grappig om Peggy terug met haar kapsel uit de beginjaren van Thuis te zien.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

flodderke schreef:Ze kunnen misschien een reconstructie doen... Peggy laat CD onder camionette rollen etc...
Juist, dat moeten ze zo rap mogelijk doen, wellicht herinnert Peggy zich dan ook dat Eddy daar omtrent was.*hoopvol*
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
flodderke schreef:Het is toch normaal dat Peggy verdacht wordt ? Ze lag onder de camionette verdorie. Toch geen alledaagse bezigheid.
't Is niet abnormaal is dat Peggy "verdacht" werd, maar dat er geen verder onderzoek/navraag wordt gedaan, dat is :thumbdown:
Wie zegt dat er geen verder onderzoek gedaan wordt? Ze sluiten haar op omdat ze niet zou weglopen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
ikke schreef:
Wie zegt dat er geen verder onderzoek gedaan wordt? Ze sluiten haar op omdat ze niet zou weglopen. :)
Wie zegt dat er WEL al verder onderzoek werd gedaan???? :twisted:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
lord F. schreef:
ikke schreef:
Wie zegt dat er WEL al verder onderzoek werd gedaan???? :twisted:
Geen idee, ze is gearresteerd op verzoek van de onderzoeksrechter. Wellicht is het wachten tot die in actie schiet.
Ik heb dan altijd het beeld dat iemand is met z'n voeten op z'n bureau. :)

Het kan dus wel nog even duren, vrees ik. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Volgens mij zijn er twee zaken: De onderzoeksrechter idd die haar kan doorverwijzen naar de kamer van inbeschuldigingstelling en twee: het wakker worden van Eddy.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

ikke schreef:
flodderke schreef:Ze kunnen misschien een reconstructie doen... Peggy laat CD onder camionette rollen etc...
Juist, dat moeten ze zo rap mogelijk doen, wellicht herinnert Peggy zich dan ook dat Eddy daar omtrent was.*hoopvol*
Ik betwijfel eerlijk gezegd of dat iets zou uithalen...
0 x
Gesloten