Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Jazeker, deze haarspoelingen geven een zilvergrijs effect inplaats van sneeuwwit. Ook klopt het niet, Marianne is eerder asblond maar dat is nu juist 't plezante aan Eddy die het evengoed over blauw bloed kan hebben.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

dacht ook zoiets... haar goede afkomt, blauw bloed... "blauwe spoelinge"Lazylady schreef:Heeft iets met "blauw bloed" te maken denk ik.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

da's te ver gezocht, denk ik.k de vis schreef:dacht ook zoiets... haar goede afkomt, blauw bloed... "blauwe spoelinge"Lazylady schreef:Heeft iets met "blauw bloed" te maken denk ik.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tsja, ik hou het toch eerder op Eddy die gewoon het verschil tussen blond en wit niet ziet (of die het niks kan schelen
).
Vond het wel grappig in elk geval, de beltoon - gecombineerd met de naam en de foto - om hem te waarschuwen wie er belde
Eerlijk gezegd vind ik het dan ook redelijk bizar hoe Ann haar naar dat huwelijk probeert te coachen. Alsof Marianne & William niet van elkaar en het leven kunnen genieten als ze niet getrouwd zijn...
Vond het wel grappig in elk geval, de beltoon - gecombineerd met de naam en de foto - om hem te waarschuwen wie er belde
Inderdaad, zij wel!Caligula schreef:Nu zei Marianne toch tegen Ann: Het is te mooi om waar te zijn, net een sprookje.
Ze blijft dus wel met haar 2 voeten op de grond staan, Toscane of niet.
Eerlijk gezegd vind ik het dan ook redelijk bizar hoe Ann haar naar dat huwelijk probeert te coachen. Alsof Marianne & William niet van elkaar en het leven kunnen genieten als ze niet getrouwd zijn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Sorry ik lees nu pas de vorige antwoorden die mijn bericht overbodig maken.
Wat betreft dat foutje van de makers, kan altijd maar denk van niet. Omdat wat de kijker ziet wat overblijft na de montage. Dus er zal nu besloten geweest zijn dit er in te laten. De camera filmt, de montage beslist.
Wat betreft dat foutje van de makers, kan altijd maar denk van niet. Omdat wat de kijker ziet wat overblijft na de montage. Dus er zal nu besloten geweest zijn dit er in te laten. De camera filmt, de montage beslist.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dan toch... Ok, maar feit is wel dat Marianne een beetje blauw bloed heeft, of niet?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik snap toch wel dat Marianne (nog) niet met William wil trouwen. Ze kent hem nog niet eens zolang... en so what dat ze al op leeftijd is. Daar zou hij toch wat meer begrip voor mogen hebben, en dan dat hele gedoe met Geert.
Laatst gewijzigd door Lazylady op di 02 jun 2015, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Figuurlijk dan. Letterlijk niet toch? (=adelijk).Lazylady schreef:Dan toch... Ok, maar feit is wel dat Marianne een beetje blauw bloed heeft, of niet?
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Marianne is niet van adel, wel van goeie komaf, zoals dat heet.
Haar vader was advocaat(of was ie notaris?) en haar echtgenoot was dokter... en zo heeft Marianne het wel een beetje in haar bol gekregen en van Frank de titel "madam Chichi" gekregen.
Haar vader was advocaat(of was ie notaris?) en haar echtgenoot was dokter... en zo heeft Marianne het wel een beetje in haar bol gekregen en van Frank de titel "madam Chichi" gekregen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
tvx1
- x 435
Hij was "gerenommeerd" rechter.ikke schreef:Marianne is niet van adel, wel van goeie komaf, zoals dat heet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

50.000 euro om Eddy te laten liegen. Gaat hij daaraan kunnen weerstaan? Wel grof geschut van ons Marianneke.
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2

tsja, gezien zijn financiële situatie zal de beslissing wel vrij snel gemaakt zijn... zo'n kringloop pop is niet voor herhaling vatbaar
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De vader van Marianne had een goede reputatie, haar overleden echtgenoot ook. Op de reputatie (en het geld!) van die beide personen berust alles wat zij is en alles wat zij heeft. Uit zichzelf is Marianne een dikke nul (sorry Leah), véél minder dan alle personages waar zij zo graag op neerkijkt.ikke schreef:Marianne is niet van adel, wel van goeie komaf, zoals dat heet.
0 x
-
tvx1
- x 435
Waar is die berouwvolle Marianne van een aantal weken geleden nu plots naartoe? Het is nu op z'n minst duidelijk dat het haar niet te doen is om haar geld bij te houden, maar om te winnen tegen Hélène.
0 x