Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Icarus123 schreef: vr 25 sep 2020, 21:26 Als Tim echt dit onderzoek gaat leiden, dan heb ik er geen goed oog in. Hij begaat doorgaans de ene blunder na de andere in dit soort zaken en denkt niet verder na dan zijn neus lang is.
Ik vond het vooral heel apart dat hij wel bij Tania langs ging om haar te ondervragen over Xander, maar er niet bij wilde zeggen waarom hij die informatie zo dringend nodig had. En dat alles om het onderzoek niet te schaden?
Het kan heel goed aan mij liggen, want ik ken de regels rond zo'n onderzoek verder ook niet, maar als er bijvoorbeeld 's avonds al een opsporingsbericht voor Robin voorbij komt, weet Tania toch ook wel hoe laat het is?
Bovendien zou het haar onder druk kunnen zetten om toch de waarheid te zeggen, mocht ze dat onverhoopt eerder niet doen.
Tim wil Robin toch z.s.m. vinden? Waarom dan niet gewoon zeggen wat hij weet?
Frank, Tom, Britney, Nancy, Dieter, Simonne; ze zijn allemaal al op de hoogte van Xander's betrokkenheid, dus dan zie ik niet in waarom zijn eigen moeder daar pertinent niet over ingelicht mag worden... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: vr 25 sep 2020, 22:18 waarom zijn eigen moeder daar pertinent niet over ingelicht mag worden...
0 x
was inderdaad een niet zo logische uitspraak! Hoe kan je helpen als je niet eens weet waarover het gaat?? En het onderzoek schaden?? De kronkel bij Tim is toch soms ook niet te volgen! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

satine schreef: vr 25 sep 2020, 18:53
Bob en Tamara, die altijd wel opmerkingen hebben op het lawaai in de woonkamer, zijn in de zevende hemel dat ze terug naar hun oude kamer mogen.

Zodat ze binnenkort weer kunnen klagen als Lowie en Viv teveel lawaai maken :smile:

Wat mij eventjes tegen de borst stoot is dat er wéér een kind verdwijnt/ontvoerd wordt in Thuis. Lijkt een regelmatig voorkomend fenomeen te zijn.

Vorige keer was het Vic, die door de pesters van Britney was meegenomen. Ook toen was Frank degene die hem terugvond, zal nu ook wel het geval zijn. Moeten ze zichzelf zo vaak herhalen ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Frank heeft Lucas terug gevonden die door Peggy ontvoerd was.
Bij Vic was het Eddy. ;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: za 26 sep 2020, 14:06 Wat mij eventjes tegen de borst stoot is dat er wéér een kind verdwijnt/ontvoerd wordt in Thuis. Lijkt een regelmatig voorkomend fenomeen te zijn.

Vorige keer was het Vic, die door de pesters van Britney was meegenomen. Ook toen was Frank degene die hem terugvond, zal nu ook wel het geval zijn. Moeten ze zichzelf zo vaak herhalen ?
Deed me zelfs heel erg denken aan toen Luc Franky eens ontvoerde. En toen het was ook Frank die ze zelf vond. Maar Vic, die werd toch gevonden door Eddy? :denk:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Icarus123 schreef: do 24 sep 2020, 22:40 Ik vermoed dat de 'ontvoering' nog een week of twee zal duren, met als apotheose de bevrijding van Robin in de seizoensfinale?
Denk dat die "finale" nog wat verder van ons verwijderd is. Ze zijn midden april noodgedwongen gestopt, terwijl het seizoen tot midden juni had moeten lopen. Oftewel acht weken aan afleveringen die verschoven zijn naar het najaar. We hebben daar nu vier weken van gehad. Dus zouden er nog vier moeten volgen...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vond dat het de voorbije afleveringen toch wel enorm met haken en ogen aaneen zat. Er blijkt dan toch verwantschap te zijn tussen Ann en Xander terwijl Tom echt met overtuiging beweert niet de dader te zijn. Hij heeft zelfs zelf een DNA-test laten uitvoeren om zijn onschuld te bewijzen. Weet hij dan echt totaal niet meer wat hij toen gedaan heeft. :denk: Xander weet dan blijkbaar perfect waar hij meteen na bij Ann en Tania te zijn weggelopen Robin kan vinden. En Britney komt toevallig per fiets in de Dreef aan net op het moment dat Frank bij Tom buitenloopt, terwijl zij toch niet echt een duidelijke reden heeft om daar te zijn. :denk:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

tvx1 schreef: za 26 sep 2020, 19:07 Ik vond dat het de voorbije afleveringen toch wel enorm met haken en ogen aaneen zat.
valt nog meer...ik denk dat er wel een logische verklaring zal volgen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Was inderdaad Eddy :oops:

Wat Xander betreft. Die man leeft in zijn auto en woont "normaal" aan de kust, maar weet wel toevallig een oud fabriekspand leeg staan, waar hij Robin kan onderbrengen.

Alsof hij de ontvoering gepland heeft ? Terwijl het toch op het eerste zicht in een opwelling was, toen hij van Ann hoorde dat zij (en volgens haar dus ook Tom) met hem verwant is.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Gisteren een mooi lichtpuntje in onze - voor de rest momenteel toch wel vrij dramatische - soap.
Joren die zich een beetje schuldig voelde omdat hij niet goed wist wat te zeggen toen Emma het moeilijk had.
En dan Emma die zo blij was met Joren, die volgens haar precies deed wat zij nodig had: luisteren en haar in zijn armen houden.
Ik vond dat hartverwarmend.

En ik hoop dat ook Joren te weten komt hoe Emma dit zag, die jongen mag best nog wel een beetje meer zelfvertrouwen krijgen.
Maar hij is op goeie weg. ;)
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ik vraag me af of Stan intussen al weet dat zijn zus samen is met de jongen die op hem verliefd was :denk:

Worden in ieder geval interessante familiefeestjes, binnenkort ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat vond ik ook Satine. Ze passen goed bij elkaar.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Op het einde zat er weer zo iets dat er met haken en ogen er tussen geplaatst werd. Tom kreeg het resultaat van zijn DNA-test. Maar wanneer heeft hij die laten uitvoeren? Ik heb hem geen afspraak weten maken. En hoe komt die persoon die het onderzoek uitvoerde aan het DNA van Xander. Ik het Tom zeker niet weten afspreken met hem om samen hun DNA te laten afnemen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Blijkbaar heeft hij die vorige week laten uitvoeren, op aanraden van Peter.
De aflevering van vorige donderdag begint daar trouwens mee.
En ik denk wel dat zijn DNA kan vergeleken worden met ander DNA dat al in de databank zit, toch?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat is niet goed begrijp: Als Marianne niet wist wie haar man verkracht had zoveel jaren geleden dan had ze dat toch helemaal niet aan haar kinderen hoeven vertellen? Hoe oud waren die toen? Ik begrijp ook An haar uitzinnige woede niet. Denkt ze misschien dat Marianne wel wist dat het hier om Tania ging? En niets tegen An gezegd heeft toen An met Taniaop de proppen kwam?
Ik ben misschien een beetje onnozel maar ik begrijp er eigenlijk niks van.
1 x
Plaats reactie