Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Wat heeft ze Stan kado gedaan? Ik was kip aan het bakken en dat spatte enorm
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Kwast schreef:Wat heeft ze Stan kado gedaan? Ik was kip aan het bakken en dat spatte enorm
-Oeps, verkeerd-
€ 250!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

... te besteden in Skate & Co.Lazylady schreef:Kwast schreef:Wat heeft ze Stan kado gedaan? Ik was kip aan het bakken en dat spatte enorm![]()
-Oeps, verkeerd-
€ 250!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Dat stond in de Thuis-sterren geschreven hé. Zeg waar is onze Judith eigelijk?Lazylady schreef:Allez, 't was te denken. Arme Tom...
Weer een cadeau-strijd tussen de 2 oma's!
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Hoelang moet Marianne nog met krukken lopen? Ik weet al bijna niet meer hoe ze kreupel geworden is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
'T is al een half mirakel dat ze nog kan lopen.Crackers schreef:Hoelang moet Marianne nog met krukken lopen? Ik weet al bijna niet meer hoe ze kreupel geworden is.
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Allez, herinnert ge u niet hoe Mayra en Marianne van de trap donderden?
Ik hoop dat ze zich wat amuseert in Toscane, want ik heb helemaal geen zin in dat proces...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Marianne en William samen in de zus&zo bij Rosa en Peggy. Toch echt gezellig nee? 
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Gaat Marianne nu heel haar woning herdecoreren zodat haar schilderij weer pas in het interieur?
Stiekem had ik gehoopt dat Mayra het ging laten vallen. Nu moeten we er nog blijven op kijken.
Stiekem had ik gehoopt dat Mayra het ging laten vallen. Nu moeten we er nog blijven op kijken.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Het moest het schilderij vervangen dat daar eerder hing van Geert. Om het te vervangen, moet het gelijkwaardig, dus ook lelijk zijnhannanaske schreef:Gaat Marianne nu heel haar woning herdecoreren zodat haar schilderij weer pas in het interieur?
0 x
-
tvx1
- x 435
Dan heeft ze het toch niet goed gedaan, want het nieuwe schilderij is veel mooier.Duimelijntje schreef:Het moest het schilderij vervangen dat daar eerder hing van Geert. Om het te vervangen, moet het gelijkwaardig, dus ook lelijk zijnhannanaske schreef:Gaat Marianne nu heel haar woning herdecoreren zodat haar schilderij weer pas in het interieur?
Stiekem had ik gehoopt dat Mayra het ging laten vallen. Nu moeten we er nog blijven op kijken.Enfin, dat dacht ik gisteren toch spontaan...
0 x
-
ikke
- x 435
Smaken verschillen!tvx1 schreef:Dan heeft ze het toch niet goed gedaan, want het nieuwe schilderij is veel mooier.Duimelijntje schreef:Het moest het schilderij vervangen dat daar eerder hing van Geert. Om het te vervangen, moet het gelijkwaardig, dus ook lelijk zijnhannanaske schreef:Gaat Marianne nu heel haar woning herdecoreren zodat haar schilderij weer pas in het interieur?
Stiekem had ik gehoopt dat Mayra het ging laten vallen. Nu moeten we er nog blijven op kijken.Enfin, dat dacht ik gisteren toch spontaan...
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Als dat het uitzicht is vanuit hun raam ginder heeft het betekenis daar gaat het om.
Het zou veel, kleiner moeten, bijvoorbeeld boven een kastje waar bloemen staan.
Zoals nu is dit schilderij tuttig maar dat van Geert was lelijk. Ieder zijn mening.
Het zou veel, kleiner moeten, bijvoorbeeld boven een kastje waar bloemen staan.
Zoals nu is dit schilderij tuttig maar dat van Geert was lelijk. Ieder zijn mening.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
Ik vond ze allebei lelijk, maar dat van Geert spande toch de kroon.
En ik kan me voorstellen dat als het de weergave is van een plek waar je graag bent, dit toch nog iets speciaals is.
En ik kan me voorstellen dat als het de weergave is van een plek waar je graag bent, dit toch nog iets speciaals is.
0 x