Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik hoop en denk wel dat ze uiteindelijk haar mening gaat volgen en "onnozel Bobke" alleen laat vertrekken ...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Karin.
De neerbuigende manier waarop ze gisteren tegen Marianne deed. Ze lachte haar net nog niet uit. Ineens wég die goeie vibe die toch al maanden bezig was..
Gaan we na al die tijd weer de bitchige kant van Karin zien? Hoe ze onlangs met Femke omging, wijst helaas ook in die richting...
De neerbuigende manier waarop ze gisteren tegen Marianne deed. Ze lachte haar net nog niet uit. Ineens wég die goeie vibe die toch al maanden bezig was..
Gaan we na al die tijd weer de bitchige kant van Karin zien? Hoe ze onlangs met Femke omging, wijst helaas ook in die richting...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Een paar lappen gaan niet genoeg zijn vrees ik, maar ik geef Ilias er toch met plezier een paar.
Ik hoop dat hij met de 20.000 euro die hij van zijn vader krijgt, een therapeut zoekt, want het is echt hoognodig!
Ik hoop dat hij met de 20.000 euro die hij van zijn vader krijgt, een therapeut zoekt, want het is echt hoognodig!
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dieter. Blijft tegen beter weten in zichzelf verschonen door tegen Tim (en de rest) te beweren dat hij nog maar één week wist dat Maité Chris' dochter was.
Wat een vuile hypocriet!
Wat een vuile hypocriet!
1 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Dieter inderdaad, zit hij er wel überhaupt mee in dat hij verschillende mensen in gevaar heeft gebracht en nu nog staan liegen tegen iedereen. En Ilias behoeft geen uitleg.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Tamara Tamara! Waar ben je mee bezig. Wees eens een sterke vrouw en kom op voor je wil en rechten i.p.v. mee te gaan in het egoïstische idee van slappeling Bob. Hoe kan je je zo laten beïnvloeden en meeslepen in iets wat je totaal niet wilt!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
- x 18
Wie van al die personages verdient geen lappen? ik mep met plezier op Dieter, Maithé, Waldek, Karen, Tom, Ilias, Bob, Eddy, Nancy, Christine...
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk toch dat Bob en Tamara beiden lappen verdienen. Ze hadden beiden moeten weten hoe hele gedoe met dat draagmoederschap zou aflopen.
Ze hebben gewoon niet nagedacht. Tamara blijft nu rond de baby draaien en daardoor ook rond onze Lowie. Begrijpelijk , maar dit houdt het draagmoederschap niet in. Ik kan begrijpen dat Bob daar moeite mee heeft. Hij is nu het vijfde wiel aan de wagen.
Ze zijn alle twee gewoon verkeerd bezig, vanaf het allereerste begin.
Ze hebben gewoon niet nagedacht. Tamara blijft nu rond de baby draaien en daardoor ook rond onze Lowie. Begrijpelijk , maar dit houdt het draagmoederschap niet in. Ik kan begrijpen dat Bob daar moeite mee heeft. Hij is nu het vijfde wiel aan de wagen.
Ze zijn alle twee gewoon verkeerd bezig, vanaf het allereerste begin.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het sowieso 100% mee eens. Ze hadden beiden beter na moeten denken, want er was nooit een manier te vinden waarop dit hele idiote plan ooit schitterend uit had kunnen pakken.jessie V. schreef: za 11 nov 2023, 22:00 Ze zijn alle twee gewoon verkeerd bezig, vanaf het allereerste begin.

Bob krijgt van mij een dikke lap omdat Tamara in mijn ogen nog min of meer het beste probeert te maken van een onmogelijke situatie, en Bob alleen maar aan zichzelf denkt. Hij heeft - na al zijn bokkesprongen om Tamara überhaupt mee te laten werken aan dat draagmoederschap - inmiddels niks meer met Polly uit te staan omdat hij ruzie heeft met Lowie, dus moet Tamara ook maar alle contact verbreken.
Zo werkt dat niet, Bob. Mensen zijn geen pionnetjes die je constant naar je pijpen kunt laten dansen. Ook niet als je elke eis met een stroperig "liefje" afsluit...

Tamara krijgt van mij een lap omdat ik me afvraag hoe monddood ze haarzelf nog laat maken door haar "fijne" echtgenoot, voordat ze eindelijk eens ontploft. Ze was nooit op haar mondje gevallen, maar zodra Bob ook maar ergens in beeld komt, lijkt Tamara terug te vallen naar een smachtend en afhankelijk vrouwtje uit de jaren stillekes.

Dieter krijgt van mij een lap omdat hij bestaat.
Ilias krijgt van mij ook een lap omdat hij bestaat.
Die 2 vind ik allebei het voorbeeld van nutteloze en ruggengraatloze mensen. Ze zijn niet te vertrouwen en je hebt er niks anders dan last en verdriet van...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Ilias betreft geen uitleg. Dieter met zijn compleet misplaatste zelfmedelijden en beklag bij Thilly. Echt heel ongepast om bij iemand te gaan jammeren over zichzelf, die door hem er bijna niet meer geweest was.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dieter is daarin niet alleen. Zelfbeklag zien we ook bij Ilias en Marianne, die mij nog steeds het gevoel geeft dat zij denkt dat zij hier het slachtoffer is. Benieuwd of de rechters dat straks ook zo gaan zien. De uitspraak "ik ga niet liegen hoor Tom" bewijst nog maar eens dat zij denkt dat die Cosyns zijn verdiende loon kreeg. Dat maakt haar echter geen haar beter dan hem, want "oog om oog, tand om tand" hoort niet thuis in een beschaafde maatschappij...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Nu gaat Ilias toch wel heel ver over de streep. Denkt hij nu echt als hij een dure maaltijd betaalt dat hij dan recht heeft op sex,,hoe vernederend is dat? Wat een voorhistorische gedachtengang heeft die kerel. Als dat de opvoeding was die Vicky hem gegeven heeft dan zat ze toch ook goed fout.
En ook wel Viv om in te stemmen met die 5 gangen maaltijd met aangepaste wijnen. Ze wijkt wel heel ver af van haar principes dat eten in de vuilbak voldoende voor haar was.
En ook wel Viv om in te stemmen met die 5 gangen maaltijd met aangepaste wijnen. Ze wijkt wel heel ver af van haar principes dat eten in de vuilbak voldoende voor haar was.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ilias krijgt van mij een dikke, vette lap rond zijn oren.
Nee is sowieso nee. Om nog maar te zwijgen hoe hij blijkbaar naar een vrouw kijkt...
Ilias is naar mijn mening inmiddels meer dan oud genoeg om zelf de verantwoordelijkheid voor zijn gedrag te dragen. Hij kan zichzelf misschien heel graag achter zijn verleden en moeilijkheden blijven verschuilen, maar ik vind die uitleg echt geen steek meer houden op zijn leeftijd en ook zeker niet bij dit soort acties.
Nee is sowieso nee. Om nog maar te zwijgen hoe hij blijkbaar naar een vrouw kijkt...

Ik geloof niet dat Vicky hem op deze manier opgevoed heeft, en ook zeker niet dat zij dit oké zou vinden als ze het wist...daffy duck schreef: wo 15 nov 2023, 08:24 Als dat de opvoeding was die Vicky hem gegeven heeft dan zat ze toch ook goed fout.

Ilias is naar mijn mening inmiddels meer dan oud genoeg om zelf de verantwoordelijkheid voor zijn gedrag te dragen. Hij kan zichzelf misschien heel graag achter zijn verleden en moeilijkheden blijven verschuilen, maar ik vind die uitleg echt geen steek meer houden op zijn leeftijd en ook zeker niet bij dit soort acties.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Hij verdient eigenlijk een pak rammel en dat zou wel eens kunnen gebeuren als hij zo voortdoet want hij moet eens pech hebben dat hij op iemand botst die eveneens een kort lontje heeft als hij.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ilias
Zelf de grootste profiteur net als zijn moeder en vader (de appel valt niet ver van de boom daar) maar wel Viv verwijten dat zij van hem profiteert
En dan zijn er nog op de FB pagina die Illias een goede gast vinden. 

0 x