Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Bericht door lord F. »

Omega schreef:Ik denk dat Wouter Vermeiren kon kiezen tussen een Danny als eeuwige bijrol (net als Kader Gurbuz met advocate Karin Baert) of een veel grotere rol maar wel met een duidelijk einde (want Danny gaan ze echt niet in Thuis laten).
lol, ik denk niet dat een acteur te kiezen heeft uit meerdere scenario's voor een personage. :) De scenaristen beslissen hoe het verder moet gaan met een personage, tenzij de acteur zelf weggaat natuurlijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind toch niet dat de manier waarop hij ontmaskerd is heel erg ongeloofwaardig is. Hij maakte duidelijk bewegingen met zijn handen (het regelmatig samentrekken van zijn vingers) die niet veel mensen maken, neem ik aan.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En de slimme Tim had het gezien hé.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

jessie V. schreef:Ik vind toch niet dat de manier waarop hij ontmaskerd is heel erg ongeloofwaardig is. Hij maakte duidelijk bewegingen met zijn handen (het regelmatig samentrekken van zijn vingers) die niet veel mensen maken, neem ik aan.
de hele verhaallijn was eigenlijk vrij voorspelbaar, alleen dat vinger-gedoe was niet te voorspellen, maar net dat vind ik ook nogal ongeloofwaardig en vergezocht....
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ja dat was nou eens iets dat niet van tevoren geraden kon worden. :whistle: Jammer. Ik vond het niet vergezocht.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee,ik vond dit echt zeer goed. Een click,and he's got it.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat jij de boel hier een beetje voor de gek zit te houden? :razz:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zou ik nooit durven! Nee ik vind echt dat Tim op het juiste moment de juiste ingeving heeft gehad. Hij had natuurljk al de gegevens van de IP adressen die ook wel wat "raar" waren.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

En het feit dat Danny duidelijk maar 1 piste wou onderzoeken en alle andere naast zich neerlegde.
En Tim van de zaak haalde toen die iets wou onderzoeken waar Danny stilletjes wou over zwijgen?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En zijn obsessie om Geert te laten bekennen, terwijl een normale agent pas iemand schuldig verklaart als er de nodige bewijzen zijn. En dat kettingkje dat plots in Geerts jas zat, terwijl er in de dokterspraktijk buiten Geert en de bewoners Ann en Mayra enkel politieagenten aanwezig waren. En die GSM die toevallig net voor de woning van Geerts moeder gevonden was, het DNA - de getuigenis van de demente moeder, die hij per se wou opnemen in het pv van het onderzoek, terwijl elke rechter zoiets meteen zou verwerpen...

Dat zijn wel héél veel aanwijzingen, toch?
0 x
Blabsie
Nog geen rang

Bericht door Blabsie »

Er waren idd al een heel pak aanwijzingen naar Danny, die Tim eigenlijk ook niet over het hoofd had mogen zien. Of zich op zn minst vragen bij had moeten stellen. Maar het zit hem vaak in die kleine dingen in het leven hoor. Dat je iets ziet en plots valt je frank, of kan je de puzzel ineen leggen, ... .
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Blabsie schreef:Er waren idd al een heel pak aanwijzingen naar Danny, die Tim eigenlijk ook niet over het hoofd had mogen zien. Of zich op zn minst vragen bij had moeten stellen. Maar het zit hem vaak in die kleine dingen in het leven hoor. Dat je iets ziet en plots valt je frank, of kan je de puzzel ineen leggen, ... .
En een politieman is natuurlijk ook niet de eerste die je zou verdenken en zeker niet als het je collega is.
0 x
Jorinde
Nog geen rang

Bericht door Jorinde »

Tiboko, om exact dezelfde redenen als jij aangeeft, wist ik al weken geleden dat Danny de dader was. Zo een halstarrigheid is toch gewoon niet normaal hé, voor een politie-inspecteur...

En de manier waarop Tim hem ontmaskerde, met die manier van bewegen met zijn handen, zò vergezocht vond ik dat nu ook weer niet. Tim is gewoon een goeie agent die ook naar zijn intuïtie luistert en alle tips bijeenlegt. Zo'n mensen letten volgens mij juist wèl op die details.
Van mij zou hij van zijn superieuren wel complimenten mogen krijgen, maar of we dat in de serie gaan zien...?
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Die vent is compleet ziek in zijn hoofd. Ze kunnen hem in het zothuis van Rafael steken.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

fan_van_marianne schreef:Die vent is compleet ziek in zijn hoofd. Ze kunnen hem in het zothuis van Rafael steken.
Nu hij die klop op zijn hoofd heeft gekregen zeker!
0 x
Gesloten