Ja maar is dat geen buurmeisje van Leah Thijs? Misschien is ze daarom meer op haar gemak, omdat ze Leah kent. Het kind is in ieder geval niet verlegen, wel eens plezant, een kind in Thuis dat kan spreken
Dat was net nadat Tom definitief voor Peggy gekozen had geloof ik, toen hij ruzie had met zijn eigen familie. Ik herinner me nog dat hij ruzie maakte met Ann en Marianne op de gang van het ziekenhuis, omdat ze hem en Peggy niet ingelicht hadden over de toestand van Sandrine. Of het proces rond het terugdraaien van de adoptie van Sandrine toen al in gang gezet was, weet ik niet meer zeker, maar dat was ook ergens in die periode meen ik. Sandrine had toen overigens wel de minder ernstige, virale variant. Dat is nu niet het geval...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kiki_Dee schreef:Nu Sandrine in het ziekenhuis ligt, zal ze misschien wakker geschud worden en zich afvragen waar ze in godsnaam mee bezig is...
Dat zou pas normaal zijn, maar dat is Peggy nu juist niet. Blame it on Rosa die haar kreeg met de man van haar zus
en aan Pegggy dat vertelde toen ze tiener was en Frank zelf het ook toen pas wist.
Peggy idem, kreeg Sandrientje van de man van haar zwangere halfzus Bianca, beiden van dezelfde vader.
Moet iemand met een bacteriële meningistis niet geïsoleerd liggen? Ik meen mij te heugen dat het besmettelijk kan zijn en gezien Marianne uit voorzorg antibiotica heeft gekregen... iedereen kan daar maan binnen en buiten wandelen. Ik vind het maar een rare zaak.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Kwast schreef:Moet iemand met een bacteriële meningistis niet geïsoleerd liggen? Ik meen mij te heugen dat het besmettelijk kan zijn en gezien Marianne uit voorzorg antibiotica heeft gekregen... iedereen kan daar maan binnen en buiten wandelen. Ik vind het maar een rare zaak.
Preventieve antibiotica geldt volgens mij alleen maar voor mensen die direct met de patiënt in contact staan en daar vaak bij in de buurt zijn. Hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet, maar een vriendin van mij heeft ook eens meningitis gehad en daar mocht je ook gewoon bij op bezoek.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..