Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik erger me ook aan het gedrag van Tom en zijn maatje. Ongelofelijke aanstellerij 

3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ook Tamara! Wat een ongelooflijke pijnlijke en dwaze beslissing! Ze kent toch Lowie al een beetje. Die laat haar de komende maanden niet met rust eens hij afweet van haar voornemen!
Laatst gewijzigd door daffy duck op wo 28 sep 2022, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
En toch ook een beetje met het idee in hun achterhoofd van de upperclass !
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Naast mijn vaste ergernissen Lowie en Paulien, toch wel Thilly gisteravond.
Vind het een beetje een treurige vertoning elke keer, als ze weer heel hip en heel cool over wil komen maar dat eigenlijk nét niet verkocht krijgt.
Of het nou haar alwetende, sterke (reis)verhalen zijn (want Thilly kan álles, ook al merkt geen mens daar wat van), of gisteren haar "relaxte houding" over open relaties (totdat bleek dat Harry blijkbaar wel héél enthousiast is)...
Het komt op mij alleen maar niet heel snugger en vooral ook heel onvolwassen over.
Vind het een beetje een treurige vertoning elke keer, als ze weer heel hip en heel cool over wil komen maar dat eigenlijk nét niet verkocht krijgt.
Of het nou haar alwetende, sterke (reis)verhalen zijn (want Thilly kan álles, ook al merkt geen mens daar wat van), of gisteren haar "relaxte houding" over open relaties (totdat bleek dat Harry blijkbaar wel héél enthousiast is)...
Het komt op mij alleen maar niet heel snugger en vooral ook heel onvolwassen over.
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, en gisteravond werd het nog erger.
Krampachtig proberen af te spreken met iemand, om toch maar niet te moeten onderdoen voor Harry.
Beetje zielig...
En verder: ook al vond ik in het wel eventjes grappig toen Frank naar Dirk verwees als 'de schipper', vond ik het macho-gedrag van Frank en Eddy storend.
ZIJ zullen er eens voor zorgen dat Simonne netjes in het rijtje loopt.
Dat het ook wel eens aan bepaalde situaties kan liggen als iemand niet meer gelukkig is in een relatie en dus wel open staat voor iets of iemand anders, komt bij deze macho's niet eens op.
Want dan bestaat het risico dat ze zelf ook eens moeite zouden moeten doen - en dat kan natuurlijk niet.
En dan nog het hoera-gevoel bij de 'kindjesmakers'.
Een stel kleuters bij elkaar - zo komen ze echt wel op mij over.
Krampachtig proberen af te spreken met iemand, om toch maar niet te moeten onderdoen voor Harry.
Beetje zielig...
En verder: ook al vond ik in het wel eventjes grappig toen Frank naar Dirk verwees als 'de schipper', vond ik het macho-gedrag van Frank en Eddy storend.
ZIJ zullen er eens voor zorgen dat Simonne netjes in het rijtje loopt.
Dat het ook wel eens aan bepaalde situaties kan liggen als iemand niet meer gelukkig is in een relatie en dus wel open staat voor iets of iemand anders, komt bij deze macho's niet eens op.
Want dan bestaat het risico dat ze zelf ook eens moeite zouden moeten doen - en dat kan natuurlijk niet.

En dan nog het hoera-gevoel bij de 'kindjesmakers'.
Een stel kleuters bij elkaar - zo komen ze echt wel op mij over.
2 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik zal Christine maar eens gelijk geven : de enige normale voor het moment is Viv
want in feite zijn er momenteel teveel personages die mij op de zenuwen werken en de andere zijn dan weer bladvulling.

2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, sinds ze niet meer met Lowie samen is, is Viv - in mijn ogen dan toch - veel volwassener geworden.
Alleen jammer dat ook zij zich geen vragen stelt bij het ongeduld van Lowie en heel de hannekesnest rond het draagmoederschap.
Wie wel op mijn ergernis mag rekenen en die ik deze voormiddag vergeten te melden was: Alexander.
Is dat kleine jongetje echt rechter???

Alleen jammer dat ook zij zich geen vragen stelt bij het ongeduld van Lowie en heel de hannekesnest rond het draagmoederschap.
Wie wel op mijn ergernis mag rekenen en die ik deze voormiddag vergeten te melden was: Alexander.
Is dat kleine jongetje echt rechter???

2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Beetje te vol van zichzelf en de indruk dat de wereld rond hem draait en altijd in z'n richting! Beetje omhooggevallen snob. Heeft die eigenlijk een relatie, familie? Moet ook lastig zijn om daarmee samen te leven! Moet zo nodig eens met de voetjes op de grond gezet worden. En je opmerking: dat kleine jongetje rechter?? Heb soms de trieste indruk dat het in werkelijkheid er ook eens zo aan toe gaat!
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Mij niet afschieten als ik het verkeerd heb maar heeft Tom niet tegen Karin onlangs gezegd dat Alexander de zoon was van een magistraat ? Dat hij daardoor zo jong al rechter is geworden ?

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
zou kunnen in Belgenland. Politiek benoemingsje! Thuis staat dan toch niet zover van de werkelijkheid af dan ik dacht!martha schreef: ma 10 okt 2022, 15:00 Alexander de zoon was van een magistraat ? Dat hij daardoor zo jong al rechter is geworden ?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Paulien, Lowie en heel de kinderkliek. Denk niet dat daar uitleg bij nodig is.
En dat Peter een einde maakte aan hun (prille) relatie scheen haar niet eens te deren.
En dat Peter een einde maakte aan hun (prille) relatie scheen haar niet eens te deren.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Toch heel eventjes, had ik de indruk.heidiw schreef: di 11 okt 2022, 13:37 En dat Peter een einde maakte aan hun (prille) relatie scheen haar niet eens te deren.
'Paulientje' is het zo gewoon dat iedereen haar met fluwelen handschoentjes behandelt, dat ze die 'nee' niet meteen had verwacht.
Maar ze herpakte zich snel - ze kan nu uitkijken naar een ander speelgoedje.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Tom die zo'n beetje z'n upper class levensstijl wil tonen en 'erbij' horen. Wel heel anders dan de Tom die we kenden, toen hij juist Robin bij hem had en blij was met de hulp van opa Frank. Nu behoort hij blijkbaar tot een andere segment, klasse. Heb mij ook al afgevraagd waar de band naartoe is tussen Fran en Robin
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik erger me aan de Bomansmannen.
Frank die het hondje iedere dag op de oprit van Dirk zijn huis laat poepen en dat een ongelofelijke goeie grap van zich zelf vindt.
En Lowie die Bob en Tamara blijft lastig vallen met zijn eisen en bemoeienissen op een tamelijk brutale manier. Ik snap niet dat Bob en Tamara dat allemaal verdragen.
Tom en zijn walgelijke clubje
En een beetje ergernis voor Sam over de manier waarop ze met haar moeder om gaat. Waarom steeds boos zeggen dat haar man dood is. Dat blijft toch niet hangen. En het steeds weer een klap voor Veerle.
Frank die het hondje iedere dag op de oprit van Dirk zijn huis laat poepen en dat een ongelofelijke goeie grap van zich zelf vindt.

En Lowie die Bob en Tamara blijft lastig vallen met zijn eisen en bemoeienissen op een tamelijk brutale manier. Ik snap niet dat Bob en Tamara dat allemaal verdragen.

Tom en zijn walgelijke clubje

En een beetje ergernis voor Sam over de manier waarop ze met haar moeder om gaat. Waarom steeds boos zeggen dat haar man dood is. Dat blijft toch niet hangen. En het steeds weer een klap voor Veerle.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik ben ook geen fan van de Bomansmannen.
Ik stond gisteren echt versteld van het feit dat Bob en Tamara blijkbaar vrolijk en fluitend aan het draagmoederschap willen beginnen.
Bob die altijd zo secuur en rechtlijnig is, gaat nu even zijn vrouw uitlenen om weer een zwangerschap mee te maken waar hij buiten staat.
Tamara gaat haar baarmoeder ter beschikking stellen, nadat ze haar eigen IVF-pogingen opgaf wegens 'te zwaar', aan iemand die haar vroeger zonder pardon hoogzwanger de straat op zwierde.
Om dan nog maar te zwijgen van Lowie, die niet meer van hun zijde gaat wijken, terwijl Tamara wel verondersteld wordt het kindje na de geboorte weg te geven, maar het wel zowat elke dag zal zien, terwijl haar eigen kinderwens nog niet helemaal opgeborgen is.
Vader en Moeder Theresa, blijkbaar...
Frank, met zijn kinderachtige gedoe - ik hoop dat Simonne dit snel te weten komt.
Hoe hij en Eddy zich elke keer zitten te verkneukelen om een hondenkakje... Kleuterniveau.
Ik stond gisteren echt versteld van het feit dat Bob en Tamara blijkbaar vrolijk en fluitend aan het draagmoederschap willen beginnen.
Bob die altijd zo secuur en rechtlijnig is, gaat nu even zijn vrouw uitlenen om weer een zwangerschap mee te maken waar hij buiten staat.
Tamara gaat haar baarmoeder ter beschikking stellen, nadat ze haar eigen IVF-pogingen opgaf wegens 'te zwaar', aan iemand die haar vroeger zonder pardon hoogzwanger de straat op zwierde.
Om dan nog maar te zwijgen van Lowie, die niet meer van hun zijde gaat wijken, terwijl Tamara wel verondersteld wordt het kindje na de geboorte weg te geven, maar het wel zowat elke dag zal zien, terwijl haar eigen kinderwens nog niet helemaal opgeborgen is.
Vader en Moeder Theresa, blijkbaar...

Frank, met zijn kinderachtige gedoe - ik hoop dat Simonne dit snel te weten komt.
Hoe hij en Eddy zich elke keer zitten te verkneukelen om een hondenkakje... Kleuterniveau.
1 x