Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door lord F. »

Arciat schreef:Met zijn allen? Mij niet meetellen aub. Ieder zijn mening.
Idem hier, maar dat was wel duidelijk wellicht. ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik kon de woede van Peter nog ergens begrijpen, het gaat tenslotte om zijn kind.
Dat hij bleef slaan op Peggy zonder te vragen wat haar bedoeling was, lag al veel moeilijker.

En als ik er dan nog bij tel dat hij Marianne eigenlijk gewoon aan haar lot heeft overgelaten - alles was te veel moeite - en daarna zijn antwoord hoorde toen Tom zei dat hij Peter liever niet wou verdedigen...
Nee, veel respect krijgt hij van mij niet meer.
Maar ik heb er nooit veel sympathie voor gevoeld.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Zo denk ik er ook over. Al tijdens zijn relatie met Sofie is mijn sympathie voor zijn personage weg beginnen ebben, en dat is er daarna alleen maar minder op geworden...

Terugkomend op Peggy: Ze heeft zelf allerlei irritante-, vreemde- of gewoonweg levensgevaarlijke acties uitgehaald, en dat is natuurlijk niet Peter's schuld, maar hij zou wel eens mogen beseffen dat hij er (samen met Femke) wel degelijk een aandeel in heeft gehad. En dat besef zie ik op geen enkele manier bij hem. Hij speelt al jaren met de gevoelens van mensen, en als je dan de verkeerde tegenover je hebt, tsja...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:het feit dat we Peter met zijn allen een buitengewone klier vinden (en terecht), maakt Peggy nog geen heilige, hoor.
Wel het gaat jullie mss verbazen, maar mij mag je ook niet meerekenen. Ik heb al lang,zeer lang mijn idee over Peter maar in deze kan ik hem niet helemaal ongelijk geven.
Eventjes de dingen op een rij zetten:
1. Dank zij het gesjoemel van Luc wordt hij eigenaar van de hele hoeve.
2. Wat denk je nu wat de man gaat doen? Eerlijk? Peggy en Rosa omarmen? De hele familie Verbeeck-Bomans omarmen?
3.Peggy wou niet meer in de Taxi werken, ze wilde niet meer, zodus iemand anders en ja het was Femke,dat is brute pech voor Peggy uiteraard.
4. Peggy was een beetje verward, een weekje in de psychiatrie en klaar is kees. Wel,zeg.
5. Peggy heeft er ook niet zo lang over gedaan om Peter binnen te doen na zijn breuk met Femke. Wat was het? Een paar weken?
@Christel: als je er nog niet instaat kom je zeker in mijn groot Peterboek,want dat (Sofie) heb ik hem nog altijd niet vergeven.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Peggy was weer haar usually tactvol zelve!
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Peggy was weer haar usually tactvol zelve!
Zelfs Renzo maakte haar er voorzichtig op attent dat zij niet het sympathiekste (zwaar eufemisme) persoontje is. En wat doet Peggy? Zij grijnst en zij berust.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ben ik een van de enige die haar grapje geslaagd vond?
Ik heb het absoluut niet voor haar. Ik vond het raar dat zelf Renzo haar grapje "niet kunnen" vond.
Hij zou dat grapje volgens mij zelf ook maken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Op zich was er niks mis met haar 'grapje'.

Alleen, toen Rosa met die klant naar boven was geweest en daarna, toen ze samen met William wijn had zitten drinken, kon Peggy niet rap genoeg zijn om hierover in het rond te kleppen.
Zelfs als het waar is wat ze zei, dan vind ik nog dat ze een béétje respect mag opbrengen voor het privé-leven van haar moeder.
Rosa heeft toch ook niet aan het hele Thuisdorp verteld in welke staat ze Peggy aantrof de eerste keer dat die met Renzo samen was?

En verder - het is niet omdat Peggy niet alleen kan zijn, dat haar moeder niet even zonder man kan.
0 x
mysticia
Nog geen rang

Bericht door mysticia »

Ooh maar wat peggy zei, heb ik de laatste dagen zelf tegen mijne wederhelft ook al enkele keren gezegd hoor. Dus op zich vond ik t wel grappig en lijkt t me vooral iets wat veel kijkers dachten. En nieuwe kijkers snappen.nu ten minste de link tussen de 2, die veel ouder is dan dat Luc hun niet geapprecieerde baas was ..
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
jessie V. schreef:het feit dat we Peter met zijn allen een buitengewone klier vinden (en terecht), maakt Peggy nog geen heilige, hoor.
5. Peggy heeft er ook niet zo lang over gedaan om Peter binnen te doen na zijn breuk met Femke. Wat was het? Een paar weken?
Peter heeft Peggy toen "binnengedaan" en niet omgekeerd. Het initiatief kwam van Peter die wraak wilde nemen op Femke door haar beste vriendin te versieren.
Laatst gewijzigd door tvx1 op za 23 jan 2016, 01:05, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:
Peter heeft Peggy toen "binnengegaan" en niet omgekeerd. Het initiatief kwam van Peter die wraak wilde nemen op Femke door haar beste vriendin te versieren.
We gaan niet naïef doen hé. :) Tenzij het over een verkrachting gaat zijn ze met 2 die ervoor gekozen hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Komaan,zeg Peggy heeft echt niet veel moeite moeten doen om de bezopen en zich in zelfmedelijden wentelende Peter binnen te doen.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Allemaal goed en wel (vooral voor Peter, dan) dat na Rosa ook Peggy uit de Zus & Zo stapt, maar wat daarna? Heeft ze er aan gedacht dat Renzo daar nu nog als enige werkt, of gaat die solidair ook opstappen? En dan? :denk:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik had niet gedacht dat Peggy zich zo zou laten kennen. Waarom heeft ze niet gewoon ingestemd met dat contactverbod? Dat was dan toch Peter zijn verantwoordelijkheid geweest? Of zie ik weer iets over het hoofd?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Peggy heeft mss eindelijk begrepen dat met Peter=eigenaar en Femke=bedrijfsleidster er eigelijk geen plaats meer is voor haar. Samenwerken met de hele geschiedenis daarachter is gewoon geen optie. Peggy heeft dat begrepen en dat is goed.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten