Inhouden seizoen 29
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Inhouden seizoen 29
VTM doet dat ook zo met de ontknoping van hun dubbele aflevering van hun soap (Familie), 1 dag van te voren online zetten, ook de seizoensfinale , dus heel nieuw is dit niet
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Inhouden seizoen 29
Ik weet dat het hier vooral over Bob gaat, maar.. Zou Rosa vrijdag naar Portugal vertrekken? Ze verschijnt helemaal niet meer in de spoilers en we zien dat Frank en Simonne tenminste aan hun problemen proberen te werken.
Ook verhaalgewijs zou ik het als schrijver wel interessant vinden om Rosa's laatste verhaal (voorlopig of definitief, geen idee) eigenlijk een herhaling te maken van Rosa's eerste verhaal, want uiteindelijk draait een groot deel van het eerste seizoen rond de geheime relatie die Frank en Rosa hadden toen Luc naar Amerika vertrok en Frank nog met Jenny getrouwd was, met Peggy als gevolg. Maar als dat zo is, is het wel allemaal heel rap en slordig gebeurd, dus ik hoop dat ik er volledig naast zit.
Ook verhaalgewijs zou ik het als schrijver wel interessant vinden om Rosa's laatste verhaal (voorlopig of definitief, geen idee) eigenlijk een herhaling te maken van Rosa's eerste verhaal, want uiteindelijk draait een groot deel van het eerste seizoen rond de geheime relatie die Frank en Rosa hadden toen Luc naar Amerika vertrok en Frank nog met Jenny getrouwd was, met Peggy als gevolg. Maar als dat zo is, is het wel allemaal heel rap en slordig gebeurd, dus ik hoop dat ik er volledig naast zit.

0 x
-
- Nog geen rang
- x 48
Inhouden seizoen 29
Deze namiddag ook om 4 u radiospot gehoord dat extralange vrijdagaflevering al vanaf donderdag te zien zal zijn op VRT MAX. Op VRT MAX zelf is er een aftelklok daarnaar toe en volgens die klok zal die aflevering daar te zien zijn vanaf donderdag 28/3 om 20u30, dus onmiddellijk na de donderdagaflevering. Die pik ik dan ook direct mee na de donderdagaflevering.martha schreef: di 26 mar 2024, 11:43 En ik las vandaag dat de ontknoping voor vrijdag al te zien zal zijn op VRT max. Daar gaat de spanning voor de kijkers die gewoon willen kijken naar de uitzending van vrijdag.
Natuurlijk zal die extralange vrijdagaflevering vol met cliffhangers zitten en zal je voor de uitkomst daarvan toch sowieso toch volgende week op de volgende afleveringen moeten wachten, waarvoor de spanning wel blijft en we hiervoor dus wat langer op onze honger naar verlossing daarvan blijven dan wanneer pas vrijdagavond naar die extralange aflevering wordt gekeken
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 577
Inhouden seizoen 29
En dan hoop ik dat jij hier niet de inhoud ervan verklapt

Ik denk zelfs eraan om mij tijdelijk uit de FB groep van "hier kom ik thuis" te verwijderen want ik wil echt mijn plezier niet laten vergallen.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 48
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Inhouden seizoen 29
Om het voor iedereen aangenaam te maken en te houden: natuurlijk mag er na de uitzending van vrijdag in alle topics over de aflevering gepraat worden.
Maar vermits er ook forummers zijn die in Nederland wonen en dus de aflevering niet al donderdag op VRT Max kunnen bekijken, of voor de forummers die donderdag andere plannen hebben, openen we hier - bij de spoilers - een apart topic, zodat degenen die de aflevering al op voorhand bekijken, er toch al kunnen over posten als ze dat willen.
Het zou fijn zijn als tot vrijdagavond na de aflevering op televisie, dan ook alleen DAAR gepost wordt.
viewtopic.php?f=16&t=903723

Maar vermits er ook forummers zijn die in Nederland wonen en dus de aflevering niet al donderdag op VRT Max kunnen bekijken, of voor de forummers die donderdag andere plannen hebben, openen we hier - bij de spoilers - een apart topic, zodat degenen die de aflevering al op voorhand bekijken, er toch al kunnen over posten als ze dat willen.
Het zou fijn zijn als tot vrijdagavond na de aflevering op televisie, dan ook alleen DAAR gepost wordt.
viewtopic.php?f=16&t=903723

1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Inhouden seizoen 29
Wij kijken ook vanavond. We vertrekken morgenochtend op reis, dus voor ons is het ideaal dat die aflevering al online gezet wordt
OT: ik meen ook in een reclamefilmpje op tv gezien te hebben dat Dieter en Tim opgeroepen worden naar Vita voor een slachtoffer. De dealer die zijn drugs komt zoeken bij Silke en Silke kan haar franke teut niet houden…

OT: ik meen ook in een reclamefilmpje op tv gezien te hebben dat Dieter en Tim opgeroepen worden naar Vita voor een slachtoffer. De dealer die zijn drugs komt zoeken bij Silke en Silke kan haar franke teut niet houden…
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 29
Logisch dat hij ook eens wil feesten. Want sinds Vince weer in de Withoeve woont en dagelijks met Sunny optrekt, ziet hij zijn "beste maat" (die hem redde na zijn zelfmoordpoging en vervolgens uit de put haalde) zo goed als nooit meer. Lekker dankbaar, vind ik dat.
Idem dito met Frank, die onlangs zelfs een afspraak met zijn beste vriend liet vallen om met Rosa te gaan pottenbakken.
Idem dito met Frank, die onlangs zelfs een afspraak met zijn beste vriend liet vallen om met Rosa te gaan pottenbakken.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1720
- Contacteer:
Inhouden seizoen 29
Ha! noemt dat zo tegenwoordig???
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inhouden seizoen 29
Yvetje schreef: za 06 apr 2024, 10:12 Judith maakt zich enorme zorgen en dat is niet over haar rechtszaak.
Zou dit iets met Marianne te maken hebben?
Want we horen er toch niet veel meer over tegenwoordig, ondanks de evt. nakende gevangenisstraf...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Inhouden seizoen 29
Misschien maakt Judith zich zorgen om Emma en de situatie met Abel? Begint ze ergens te vermoeden wat de rol van Abel was in het hele gebeuren rond de exposing op sociale media?
0 x