Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: wo 27 nov 2019, 18:31 Ze had in elk geval alweer een franke teut tegenover de verpleegster en Waldek toen ze naar huis wilde!
Dat was overduidelijk. Verdomd jammer dat Waldek niet het lef had om haar daar wat duidelijker op haar plaats te zetten.Nu leek het mij dat hij gewoon die verpleegster een beetje hielp met dat formulier te doen ondertekenen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Omdat er in het topic van Jasper over draagmoederschap gesproken wordt:
tenzij Thilly een betrouwbaar voorbehoedsmiddel gebruikt, zou ik toch de morning-after pil gaan halen, voor de zekerheid.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

daffy duck schreef: vr 29 nov 2019, 11:46 Ze had misschien andere problemen aan haar hoofd na die sms
satine schreef: vr 29 nov 2019, 11:56 Oei, dat heb ik gemist - wat stond daar in?
heidiw schreef: vr 29 nov 2019, 12:25 Of ze al tegen Judith had gestoeft hoe goed "het" was geweest.
Dit, in combinatie met het feit dat ze volledig gekleed was toen ze gevonden werd, doet mij toch aan haar verhaal twijfelen.
Ik neem aan dat haar kleding in orde was, anders zouden Judith en Waldek daar toch iets van gezegd hebben?
Of zou Jasper haar helemaal netjes terug aangekleed hebben, schoenen en al? :denk:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: vr 29 nov 2019, 12:38 Of zou Jasper haar helemaal netjes terug aangekleed hebben, schoenen en al?
Daar acht ik hem idd toe in staat. Zijn woord tegen dat van Thilly...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

ikke schreef: vr 29 nov 2019, 12:42 Daar acht ik hem idd toe in staat. Zijn woord tegen dat van Thilly...
x2
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Niet dat ik haar gedrag van de voorbije dagen goedkeur, maar ik vond het zalig om te zien hoe ze vandaag met Jasper aftekende. Even was ik bang dat ze zou bezwijken, maar uiteindelijk was ze toch sterk genoeg. Goed zo! :yup:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ja, ze was gelukkig sterk genoeg om hem een knietje te geven...
Maar ondertussen draait ze verder iedereen om haar heen vakkundig een rad voor de ogen en weigert zich te laten helpen. Waarschijnlijk omdat het voor een deel haar eigen schuld is dat het überhaupt zo ver heeft kunnen komen met die griezel, maar dan nog...
Hoe dom kan een mens zijn?
Ze moet toch zelf ook wel beseffen dat het met Jasper van kwaad naar erger gaat nu hij overal mee weggekomen is, en dat het slechts een kwestie van tijd is voordat hij haar weer eens alleen treft ergens?
Ik snap echt niet waar Thilly mee bezig is... :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat ze tegen Waldek verzwijgt wat er gebeurt is, gaat nog t einde van hun relatie betekenen !
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik weet niet wat voor wonder het einde van die relatie zal moeten veroorzaken. Als je ziet wat Waldek al allemaal geslikt heeft. Niet te geloven.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Thilly had nooit met die gevaarlijke spelletjes mogen beginnen en nu zit zij mooi in de puree waar zij heel moeilijk eruit zal geraken zeker zonder de hulp van derden. :doh:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

apestaart schreef: wo 04 dec 2019, 11:53 Thilly had nooit met die gevaarlijke spelletjes mogen beginnen en nu zit zij mooi in de puree waar zij heel moeilijk eruit zal geraken zeker zonder de hulp van derden.
Het ergste vind ik dan nog dat ze altijd beweert zelf nog bij de politie gewerkt te hebben. Kan zijn, maar ik begin zo stilaan te denken dat het als burgerpersoneel op de administratie was.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik denk dat er heel veel dingen zijn dat Thilly zegt die maar de halve waarheid zijn
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vind het vreemd dat Thilly nog steeds niet lijkt te weten wat er in de bar gebeurd is. Zij was daar toch de hele avond en hielp zelfs. Is zij dan zomaar zonder iets te zeggen in het midden van de nacht verdwenen?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Was een heel rare situatie: zij die blijkbaar van niks wist en Adil die het wel weet loopt weg zonder haar er iets over te zeggen! :|
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vond dat Thilly vandaag maar vreemd deed bij bepaalde vragen. Ik vraag mij af of zie misschien die cocaïne in huis gehaald heeft om er wat van aan Adil te geven (in zijn eten of drinken of zo) om hen wat "zelfvertrouwen" te geven. Anderzijds is Adil daar maar onverwacht aangekomen op de dag van da t feestje dus lijkt dat toch weinig waarschijnlijk...
0 x
Plaats reactie