Wittekerke
					Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
	Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- 
				Glenny
 - Poster rang 1

Re: Wittekerke
even gegoogeld, was wel degelijk leukemie, gestorven in december 1995. Het viel wel op dat het kind destijds wel redelijk mager was. Verder is Bert André (Geirnaert) gestorven in 2008.

Laatst gewijzigd door Glenny op do 17 mar 2016, 03:19, 1 keer totaal gewijzigd.

0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

nu pas aflevering gezien waarin Sam vermoord werd. Er is wel iets dat niet logisch is: Laurens is niet opgevallen dat de auto van Sam verdwenen is, hij zag Kevin ook weglopen dus hij had de auto niet.... later komt dit aan het licht maar toch. Plus dat in die wijk al veel homejackings waren. De politie zou hier toch (sneller) een verband kunnen zien. Nog iets maar dat had ik al toen ik het in 2003 op de buis zag. De daarnet genoemde reden was mij destijds nog niet opgevallen.
Ik zet deze effe in spoiler:

- Spoiler: Bekijk

0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

ja idd, ook pas een stukje ervan gezien.Glenny schreef:nu pas aflevering gezien waarin Sam vermoord werd. Er is wel iets dat niet logisch is: Laurens is niet opgevallen dat de auto van Sam verdwenen is, hij zag Kevin ook weglopen dus hij had de auto niet.... later komt dit aan het licht maar toch. Plus dat in die wijk al veel homejackings waren. De politie zou hier toch (sneller) een verband kunnen zien. Nog iets maar dat had ik al toen ik het in 2003 op de buis zag. De daarnet genoemde reden was mij destijds nog niet opgevallen.

Er zitten een paar rare kronkels in. Kan alleen maar bedenken dat ze een spectaculaire manier zochten om Sam uit de serie te schrijven maar weer was eens zo'n constructie die enorm vergezocht is maar ook onlogisch.
	0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

alsook dit:lord F. schreef:ja idd, ook pas een stukje ervan gezien.Glenny schreef:nu pas aflevering gezien waarin Sam vermoord werd. Er is wel iets dat niet logisch is: Laurens is niet opgevallen dat de auto van Sam verdwenen is, hij zag Kevin ook weglopen dus hij had de auto niet.... later komt dit aan het licht maar toch. Plus dat in die wijk al veel homejackings waren. De politie zou hier toch (sneller) een verband kunnen zien. Nog iets maar dat had ik al toen ik het in 2003 op de buis zag. De daarnet genoemde reden was mij destijds nog niet opgevallen.

Er zitten een paar rare kronkels in. Kan alleen maar bedenken dat ze een spectaculaire manier zochten om Sam uit de serie te schrijven maar weer was eens zo'n constructie die enorm vergezocht is maar ook onlogisch.

0 x

- Seraph
 - Poster rang 1

Jammer van Suzanne 

0 x

In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

- 
				frankbomans
 - Poster rang 1

- x 1
 - x 8

Als Sneyers haar nu die stokjes niet had laten zien he  

Maar idd echt jammer. Eigenlijk is het zelfs al de tweede keer dat de actrice vermoord wordt in Wittekerke, eerder ook al als Christel in een van de eerste afleveringen.

Maar idd echt jammer. Eigenlijk is het zelfs al de tweede keer dat de actrice vermoord wordt in Wittekerke, eerder ook al als Christel in een van de eerste afleveringen.
	0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

zeer juist, Inge van Olmen valt de twijfelachtige eer om een personage te vertolken dat 2 maal het zwijgen werd opgelegd....frankbomans schreef:Als Sneyers haar nu die stokjes niet had laten zien he![]()
	0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Schoon nieuw volk in Wittekerke >> eerst Francesca Vanthielen en nu ook Veerle Baetens. 
Ja, ik sta nog een week achter en Suzanne leeft voorlopig nog.

Ja, ik sta nog een week achter en Suzanne leeft voorlopig nog.
	0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

bwa, ik wist het toch al.Glenny schreef:oepsj, beter spoiler gebruikt....
	0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Wat is er gebeurt met Sneyers en die stokjes? Heb die aflevering blijkbaar niet opgenomen.frankbomans schreef:Als Sneyers haar nu die stokjes niet had laten zien he![]()
Gans die verkiezingsaflevering trouwens.
	0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

Sneyers had meer info vergaard over het moordwapen, de pianosnaar. Hij had die stokjes aan Suzanne laten zien die als handvat dienen voor de moordenaar..... quasi dezelfde als die uit de jas van "Marcel" viel dus...
erg dom trouwens van Suzanne om die gek daarover aan te spreken, ze had gewoon Max moeten verwittigen... ze heeft er een dure prijs voor betaald...

erg dom trouwens van Suzanne om die gek daarover aan te spreken, ze had gewoon Max moeten verwittigen... ze heeft er een dure prijs voor betaald...
	0 x

- Duimelijntje
 - Poster rang 2

- x 33
 - x 11
 - Contacteer:

En Marcel speelde het wel heel hanig door Julia e ontdekking te laten doen en zichzelf een alibi te bezorgen

0 x

- 
				Glenny
 - Poster rang 1

hij heeft echter één grote fout gemaakt.... hint, het stuk papier dat hij ontvreemdde... dat zou hem wel eens kunnen verraden... 
nu heb ik weer te veel gezegd met mijn grote mond

nu heb ik weer te veel gezegd met mijn grote mond
	0 x