tvx1 schreef: di 31 aug 2021, 13:27
Ja ze heeft door omstandigheden jarenlang geen contact gehad met hem, maar om daarom te stellen dat ze nauwelijks van hem hield en hier niet gaat van afzien vind ik er toch over. Ze reageerde toch even geschokt als de anderen op het nieuws. En intussen weten we dat het ginder in Belize verre van “prima” ging.
Iedereen zou geschokt zijn na zo'n abrupte gebeurtenis natuurlijk, daar hoef je niet eens familie voor te zijn...
En Nina heeft al die jaren een bewuste keuze gemaakt om geen contact op te nemen met haar opa, want Leo had haar echt niet verraden mocht ze hem wel iets hebben laten weten. Al had ze hem alleen maar laten weten dat het goed met haar ging of dat ze nog leefde, want zelfs dat wist hij niet.
Als je echt van iemand houdt, dan kun je zoiets echt niet over je hart verkrijgen in mijn ogen
En ze is inderdaad teruggekomen omdat het in Belize verre van prima ging, zoveel is inmiddels duidelijk. Niet omdat ze Leo zo ontzettend miste.
Dus Nina zal er vast wel van afzien, dat denk ik ook wel, maar ik vrees dat het in de eerste plaats vanwege haar eigen problemen gaat zijn. En vanwege Yasmine, want dat vind ik persoonlijk de enige fatsoenlijke eigenschap van Nina: daar lijkt ze wel echt van te houden.
tvx1 schreef: di 31 aug 2021, 13:27
Niettegenstaande zij amper een paar weken van haar leven met hem doorbracht, nog veel minder dan Nina…
Dat klopt, maar Yasmine is nog een onschuldig kind met een eerlijke en open kijk op de wereld en de mensen om haar heen (dat is net het mooie aan kinderen). De affectie die ze voelde voor Leo was dan ook oprecht, en niet enkel en alleen omdat ze zijn hulp nodig had.