Sandrine De Decker
-
- x 435
Re: Sandrine De Decker
Tante Bianca, dochter van opa Frank en moeder van Sandrine's neefje, annex broertje.
Nonkel Mo, schoonzoon van opa Frank.
Oma Emma, minnares van opa Geert en moeder van Sandrine met wie Ann haar kinderwens heeft opgebouwd en naar wie de kleine Sandrine vernoemd is.
Groottante Jenny, zus van Oma Rosa alsook mama van Tante Bianca en dus Oma van broertje/neefje Robin.
Oma Emma, minnares van opa Geert en moeder van Sandrine met wie Ann haar kinderwens heeft opgebouwd en naar wie de kleine Sandrine vernoemd is.
Groottante Jenny, zus van Oma Rosa alsook mama van Tante Bianca en dus Oma van broertje/neefje Robin.
0 x
-
- x 435
Volgens mij klopt dit niettvx1 schreef:Tante Bianca, dochter van opa Frank en moeder van Sandrine's neefje, annex broertje.

0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Volgens mij wel. Het is al een tijdje geleden maar de moeder van Sandrine (dochter van Geert) haar naam was toch Emma?ikke schreef:Volgens mij klopt dit niettvx1 schreef:Tante Bianca, dochter van opa Frank en moeder van Sandrine's neefje, annex broertje.
0 x
-
- x 435
Ze heette voluit Emma RaeymaeckersNickos schreef:Volgens mij wel. Het is al een tijdje geleden maar de moeder van Sandrine (dochter van Geert) haar naam was toch Emma?ikke schreef:Volgens mij klopt dit niettvx1 schreef:Tante Bianca, dochter van opa Frank en moeder van Sandrine's neefje, annex broertje.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
satine schreef:Zijn jullie wel zeker dat de melkboer er voor niks tussen zit?

Maar Sandrine heeft in elk geval alvast een plek waar ze terecht kan als ze haar stamboom (of zeg maar gerust een heel bos

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik dacht dat in een 'normale' stamboom de stief-familie niet vermeld wordt - dat maakt het een stuk simpeler natuurlijk.Christel schreef: Maar Sandrine heeft in elk geval alvast een plek waar ze terecht kan als ze haar stamboom (of zeg maar gerust een heel bos) ooit moet maken... Daar komt dat kind zelf volgens mij nooit uit!

Het is lang geleden dat we Sandrine nog gezien hebben, zou ze nu op haar eentje in de Zus en Zo logeren?
(en zo zijn we terug ontopic)

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
satine schreef:Ik dacht dat in een 'normale' stamboom de stief-familie niet vermeld wordt - dat maakt het een stuk simpeler natuurlijk.Christel schreef: Maar Sandrine heeft in elk geval alvast een plek waar ze terecht kan als ze haar stamboom (of zeg maar gerust een heel bos) ooit moet maken... Daar komt dat kind zelf volgens mij nooit uit!
![]()
Het is lang geleden dat we Sandrine nog gezien hebben, zou ze nu op haar eentje in de Zus en Zo logeren?
(en zo zijn we terug ontopic)

0 x
-
- Poster rang 2
- zanacht
- Poster rang 2
Sandrine die krijgt ge niet meer te zien. Waar is dat kind dan want bij Peggy is ze ook niet te bespeuren...
0 x
-
- Poster rang 3
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vraag me af waar ze al die Sandrientjes vandaan halen. Kom op! Met 3 jaar kunnen kinderen toch al redelijk spreken? Dat exemplaar van gisteren snapte er de ballen niet van! Dat hoeft ook niet, maar voor een dvd van Gert en Samsom kan ze toch minstens 3x "ja" zeggen? Ze hoeft heus niet een heel gesprek te voeren over de problematiek in Oekraïne of het wel en wee van de Roy Donders Juichpakken maar dit was wel erg seniel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt