Sandrine De Decker

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Sandrine De Decker

Bericht door tvx1 »

Tante Bianca, dochter van opa Frank en moeder van Sandrine's neefje, annex broertje.
Nonkel Mo, schoonzoon van opa Frank.
Oma Emma, minnares van opa Geert en moeder van Sandrine met wie Ann haar kinderwens heeft opgebouwd en naar wie de kleine Sandrine vernoemd is.
Groottante Jenny, zus van Oma Rosa alsook mama van Tante Bianca en dus Oma van broertje/neefje Robin.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:Tante Bianca, dochter van opa Frank en moeder van Sandrine's neefje, annex broertje.
Oma Emma, minnares van opa Geert en moeder van Sandrine met wie Ann haar kinderwens heeft opgebouwd en naar wie de kleine Sandrine vernoemd is.
Groottante Jenny, zus van Oma Rosa alsook mama van Tante Bianca en dus Oma van broertje/neefje Robin.
Volgens mij klopt dit niet :whistle:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

ikke schreef:
tvx1 schreef:Tante Bianca, dochter van opa Frank en moeder van Sandrine's neefje, annex broertje.
Volgens mij wel. Het is al een tijdje geleden maar de moeder van Sandrine (dochter van Geert) haar naam was toch Emma?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nickos schreef:
ikke schreef:
Volgens mij wel. Het is al een tijdje geleden maar de moeder van Sandrine (dochter van Geert) haar naam was toch Emma?
Ze heette voluit Emma Raeymaeckers
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik ben overgrootmoeder Odette nog vergeten. :doh:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Zijn jullie wel zeker dat de melkboer er voor niks tussen zit? :razz:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Zijn jullie wel zeker dat de melkboer er voor niks tussen zit? :razz:
:lol: :lol: :lol:
Maar Sandrine heeft in elk geval alvast een plek waar ze terecht kan als ze haar stamboom (of zeg maar gerust een heel bos :shock: ) ooit moet maken... Daar komt dat kind zelf volgens mij nooit uit! :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik heb serieus medelijden met dat kind, eerlijk gezegd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: Maar Sandrine heeft in elk geval alvast een plek waar ze terecht kan als ze haar stamboom (of zeg maar gerust een heel bos :shock: ) ooit moet maken... Daar komt dat kind zelf volgens mij nooit uit! :mrgreen:
Ik dacht dat in een 'normale' stamboom de stief-familie niet vermeld wordt - dat maakt het een stuk simpeler natuurlijk. ;)

Het is lang geleden dat we Sandrine nog gezien hebben, zou ze nu op haar eentje in de Zus en Zo logeren?
(en zo zijn we terug ontopic) :angel:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:
Christel schreef: Maar Sandrine heeft in elk geval alvast een plek waar ze terecht kan als ze haar stamboom (of zeg maar gerust een heel bos :shock: ) ooit moet maken... Daar komt dat kind zelf volgens mij nooit uit! :mrgreen:
Ik dacht dat in een 'normale' stamboom de stief-familie niet vermeld wordt - dat maakt het een stuk simpeler natuurlijk. ;)

Het is lang geleden dat we Sandrine nog gezien hebben, zou ze nu op haar eentje in de Zus en Zo logeren?
(en zo zijn we terug ontopic) :angel:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Moderator bericht:
Spoilers alleen in het spoilerhoekje :!:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Sandrine die krijgt ge niet meer te zien. Waar is dat kind dan want bij Peggy is ze ook niet te bespeuren...
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ze zat gisteren aan de ontbijttafel...
0 x
Afbeelding
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Sandrine leek zich gisteren kostelijk te amuseren. :whistle:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vraag me af waar ze al die Sandrientjes vandaan halen. Kom op! Met 3 jaar kunnen kinderen toch al redelijk spreken? Dat exemplaar van gisteren snapte er de ballen niet van! Dat hoeft ook niet, maar voor een dvd van Gert en Samsom kan ze toch minstens 3x "ja" zeggen? Ze hoeft heus niet een heel gesprek te voeren over de problematiek in Oekraïne of het wel en wee van de Roy Donders Juichpakken maar dit was wel erg seniel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gesloten