Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Dat is net het probleem denk ik, Kobe is opgegroeid zonder ouders.
Hij was al lang meerderjarig toen hij ze leerde kennen.
En hij zal van zichzelf wel vinden dat hij best goed terecht gekomen is, opgevoed door (alleen?) zijn oma.
Want over een opa heb ik nooit iets horen zeggen.

Ik erger mij aan Nancy.
Zo jammer, want Ann speelt dat voortreffelijk.
Maar het personage wordt met de dag zieliger.
Hetzelfde met Eddy eigenlijk.
Als dat het nieuwe 'grappige' is in Thuis, mensen als dommeriken te kijk zetten, dan vind ik dat maar triest.
Dat kan aan mij liggen, maar die mensen worden simpeler met de dag, lijkt mij.
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Johnny schreef: di 15 mar 2022, 15:17 Als dat het nieuwe 'grappige' is in Thuis, mensen als dommeriken te kijk zetten, dan vind ik dat maar triest.
Vroeger was het nooit zo extreem. Ik denk dat het de FC De Kampioenen trend is die hier ingevoerd werd. Met domme mensen kan je eens goed lachen. "Gij kieken", dat soort dingen. Maar in Thuis is het gewoon irritant. Eddy die nu ineens geen enkel moeilijk woord kan uitspreken. "Spikoloog" zei hij vorige week. Huh? Zelfs mijn oma van 90 spreekt dat correct uit. Ook Nancy begint hieraan te lijden. En dat even jong als Dieter willen zijn? Ze schillen 20 jaar, dat was vroeger (toen ook Dieter droomde van een baby) geen probleem, nu ineens wel.
1 x
Reseda
Nog geen rang
x 13
x 26

Bericht door Reseda »

Tiboko schreef: di 15 mar 2022, 15:26 Vroeger was het nooit zo extreem. Ik denk dat het de FC De Kampioenen trend is die hier ingevoerd werd. Met domme mensen kan je eens goed lachen. "Gij kieken", dat soort dingen. Maar in Thuis is het gewoon irritant. Eddy die nu ineens geen enkel moeilijk woord kan uitspreken. "Spikoloog" zei hij vorige week. Huh? Zelfs mijn oma van 90 spreekt dat correct uit. Ook Nancy begint hieraan te lijden. En dat even jong als Dieter willen zijn? Ze schillen 20 jaar, dat was vroeger (toen ook Dieter droomde van een baby) geen probleem, nu ineens wel.
Nancy heeft dat al lang hoor. Volgens mij is het zelfs bij haar begonnen: dokter 'Zjudiet', dokter 'Armani', 'Marja' in plaats van Mayra indertijd zijn de eerste die me te binnen schieten. Zeer irritant inderdaad. Eddy presteert het zelfs om 'Zihame' uit te spreken met een letter die je alleen ziet, maar niet hoort: 'Zihamee' Dat is geen niveau-FC De Kampioenen, maar Samson :|
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Ik erger me groen en geel aan de manier waarop Frank zich altijd verkneukelt in de problemen van Eddy en/of Angèle. Terwijl Eddy er wel voor hem zal staan als uitkomt dat ZIJN Suske een ander heeft leren kennen op de cruise.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: do 17 mar 2022, 08:00 Ik erger me groen en geel aan de manier waarop Frank zich altijd verkneukelt in de problemen van Eddy en/of Angèle.
Niet alleen Frank maar ook Joren en Tilly zaten hem te plagen.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Bij Thilly en Joren voelde ik een heel andere vibe.
Dat was gemoedelijk, collega's onder elkaar.
Bij Frank heeft het altijd een scherp, pesterig kantje.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

apestaart schreef: do 17 mar 2022, 09:53 Niet alleen Frank maar ook Joren en Tilly zaten hem te plagen.
Dat is waar, maar zoals Johnny zegt, bij hen was het gewoon plagen terwijl bij Frank het venijn er weer van af droop.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Klopt Heidi. Bij Frank zit er bijna altijd die nare ondertoon in van "ik hoop het ook nog, dat je dat overkomt".
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

We kennen Frank langer dan vandaag, altijd een treiterskop geweest.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Inderdaad, Frank leeft alleen als hij kan treiteren.
Daarom vind ik hem niet sympathiek.
En hij is daar zo mee bezig, dat hij de afstandelijkheid van zijn vrouw niet eens merkt.

Waar ik mij gisteren aan geërgerd heb, is het gesprek bij Boowie.
Christine die doet alsof de Homebeat-app haar en alleen haar verdienste is.
Ergens had ze wel gelijk dat de beveiliging niet was wat ze moest zijn.
En zij was degene die aandrong bij de testers om feedback te geven.
Maar dat maakt het nog niet HAAR app.
Zo'n bazig mens!
En dan Lowie, die werk en privé echt niet gescheiden kan houden.
Hij heeft een hekel aan Christine, dus alles wat ze zegt is bij voorbaat al flauwekul.
Terwijl ze in al haar hooghartigheid soms wel gelijk heeft.
Alleen de manier waarop ze het brengt, moet nog bijgeschaafd worden.
De manier waarop die twee met elkaar omgaan is soms echt wel cringy.
En heel weinig professioneel.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Johnny schreef: vr 18 mar 2022, 10:52 Waar ik mij gisteren aan geërgerd heb, is het gesprek bij Boowie.
Christine die doet alsof de Homebeat-app haar en alleen haar verdienste is.
Ergens had ze wel gelijk dat de beveiliging niet was wat ze moest zijn.
En zij was degene die aandrong bij de testers om feedback te geven.
Maar dat maakt het nog niet HAAR app.
Inderdaad Johnny. Ik snap ook niet zo goed waarom Lowie & Bob er zelfs maar over nadenken om ACE aan boord te halen als partner. Zij zijn het "uitvoerend" bedrijf (= plaatsen van de sensoren) en verdienen daar toch goed aan. Terwijl de creatieve kant - het uitwerken van die app - puur het werk is van Boowie. En nu die app blijkbaar succesvol gaat worden, willen ze ineens een deel van de koek. Mee investeren ? Terwijl er nu al vier aandeelhouders zijn (Bob, Lowie, Dries en -kleiner aandeel - Tania).

Ik herinner me trouwens de woorden van Christine, toen Bob indertijd met dat idee kwam. "Allemaal goed en wel, maar als het fout loopt met die app, gaat ACE daar niet voor opdraaien, dan wil ik wel ons geld terug". En nu het ineens succesvol blijk, moet ze mee profiteren. Nee toch.

Ergerlijk vind ik ook haar houding in verband met dat vrijgezellenfeest van Tamara. Alsof het uitmaakt wie welk idee had, de bedoeling is toch dat de vriendin (hoewel - Christine heeft geen vriendinnen, ze "verplicht mensen tot vriendin worden - zie Thilly, dan Tamara, nu ook Viv...) zich amuseert die avond voor haar trouw ?
2 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Nu dat die verregaande samenwerking tussen ACE en Boowie niet doorgaat toont Christine nog eens haar slecht karakter, omdat madam haar goesting niet krijgt gaat zij Viv een beetje uitschelden voor rotte vis en beschuldigt bovendien haar van Lowie te beïnvloeden en wacht het beste moet nog komen: madam gaat de hele organisatie voor die vrijgezellenfeest volledig alleen doen want madam wil plotseling geen hulp meer van derden, je moet maar durven. :mad: :mad: :mad:
Echt een slecht karakter wat zeg ik een rotkarakter. :mad: :boo:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Christine, denkt dat de evenaar door haar gat loopt
Kobe, jaloers ventje
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: za 19 mar 2022, 09:07 Echt een slecht karakter wat zeg ik een rotkarakter.
Ze is vergetend dat zovelen haar hebben gesteund een tijdje geleden, toen bij de geboorte van de tweeling. Iedereen was bezorgd en ze is een tijdje menselijk geweest. Nu steekt haar ranzig en jaloezie kantje terug de kop op en krijgt iedereen haar dominante houding te verwerken! Wat een kreng!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Lowie. Hoe die tegen Tamara bezig was. Hij doet warempel of hij de vader wordt. Bravo voor Tamara dat ze hem de deur heeft uit gebonjourd .
Had al eerder moeten gebeuren.
3 x
Plaats reactie