Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 5
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Maar Waldek toch niet? Dus mss wist Jenny het wel al.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Indertijd (vorig seizoen) werd hier reeds meermaals gewezen op het feit dat de chat-genoot van Emma wel heel veel aanwezig was. Wanneer ook kon ze chatten en kreeg ze direct een antwoord. Zowel overdag als 's nachts.
Nu blijkt de dader de hoofdinspecteur van politie te zijn die in de bib ging chatten ....
Voor zover mij bekend, hebben politie wel meer te doen dan hele dagen in de bib te zitten, wachtende op de chat-genote ...
Voor zovr mij bekend zijn bib's niet open 's nachts, ...
Nu blijkt de dader de hoofdinspecteur van politie te zijn die in de bib ging chatten ....
Voor zover mij bekend, hebben politie wel meer te doen dan hele dagen in de bib te zitten, wachtende op de chat-genote ...
Voor zovr mij bekend zijn bib's niet open 's nachts, ...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
De bib was slechts 1 van meerdere IP-adressen.
Dus dat hij altijd vanuit de bib chatte, klopt niet.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
hij zal iig niet van thuis uit gechat hebben, maar er zijn wel meer publieke plaatsen waar je anoniem kan chatten natuurlijk. bv als je thuis een wifi hebt die niet beveiligd is kan deze voor dergelijke doeleinden misbruikt worden... of anders via een telenet hotspot of wifi fon hotspotsatine schreef:De bib was slechts 1 van meerdere IP-adressen.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
nog een foutje gezien gisteren......
toen ze in de Frens kwamen vertellen dat Danny de dader was reageerde Pauline dat ze bij hem thuis geweest was. voor zover we weten is ze daar niet geweest, of we hebben het toch allezinds niet in beeld gehad, toen ze hun date hadden in het restaurant heeft Danny het wel voorgesteld om naar zijn huis nog te gaan, maar ze is er toen niet op ingegaan
toen ze in de Frens kwamen vertellen dat Danny de dader was reageerde Pauline dat ze bij hem thuis geweest was. voor zover we weten is ze daar niet geweest, of we hebben het toch allezinds niet in beeld gehad, toen ze hun date hadden in het restaurant heeft Danny het wel voorgesteld om naar zijn huis nog te gaan, maar ze is er toen niet op ingegaan
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Heeft ze niet gezegd: bijna bij hem thuis geweest?
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2
nee, ze zegt letterlijk "ik ben bij danny thuis geweest"...Caligula schreef:Heeft ze niet gezegd: bijna bij hem thuis geweest?
0 x
-
- Poster rang 5
Ja idd, viel me ook op.k de vis schreef:nee, ze zegt letterlijk "ik ben bij danny thuis geweest"...Caligula schreef:Heeft ze niet gezegd: bijna bij hem thuis geweest?

0 x
-
- Nog geen rang
bij ons in de bib moest je vroeger altijd reserveren op naam.. en ik denk dat ze in een bib wel opletten wie er heel vaak de pc komt gebruiken.. en al zeker als die zn kap extreem ver over zn hoofd heeft. en als dat dan toevallig een van de twee dorpsflikken is merkt ge da op..
en tim zou die zaak mogen afwerken en pas daarna verplicht verlof... sure
en tim zou die zaak mogen afwerken en pas daarna verplicht verlof... sure
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Voor het moment is hij wel in ziekteverlof denk ik...
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Misschien juist, maar in een bib zijn er wel meerdere PC's en welke PC juist welk IP-adres ontvangt is niet op het zicht te melden.De bib was slechts 1 van meerdere IP-adressen.
Trouwens, Lowie is er op een set ook te zien en ik vermoed dat Lowie wel niet naar de bib loopt om te chatten ... Waar dienen die tablet en smartphones, laptops anders voor.
Dat Danny op diverse plaatsen zal zijn geweest twijfel ik helemaal niet aan, helaas, je moet het toch maar kunnen doen dat je juist op een 'veilige' publieke plaats bent, aan een PC, om direct te kunnen chatten met iemand die om de haverklap een sessie opent.
En zoals gemeld door anderen, op publieke plaatsen dien je veelal een toegangscode te vragen voor een bepaalde werktijd. Daar worden dan gegevens genoteerd.
Trouwens, hoe is Tom er maandag toch achter gekomen waar Tim naar vertrokken was ?
1) Tim zegt dat hij de persoon kent en dat hij hem opzoekt
2) Tom krijgt die boodschap aan de telefoon zonder verdere info
3) Tim vind Danny omdat hij hem volgde (naar de woning van zijn ex). Toch raar dat Danny nu toch wel daarvan een sleutel heeft en de ex die sleutel niet heeft opgeëist. Tim kan zelfs de woning binnen zonder sleutel ...
4) Emma zit dus in het huis van de ex, en Tim vindt Danny en wordt neergeschoten ... Danny krijgt een klopje van een stoelpoot, draait zich om kijkt naar Emma en voelt aan zijn hoofd. Hij denkt nu waarschijnlijk na wat hij moet doen en dan valt hij van zijn stokken ...
5) Komt Tom nu toch wel die winkel binnen ... Schitterende detective, sporen volgen die er niet zijn.
Al bij al vond ik het zwak, uiterst zwak. Het script had stukken beter gekund en dat in een veel kortere tijd. Als je de tijd neemt dat Emma is opgesloten geweest, moet het daar een boel gestonken hebben, kledij ...
Maar ok, 't is een soap en verder uitkijken naar het volgende
0 x
-
- Poster rang 5
Mss buiten beeld doorgegeven?jamesbond schreef: Trouwens, hoe is Tom er maandag toch achter gekomen waar Tim naar vertrokken was ?
1) Tim zegt dat hij de persoon kent en dat hij hem opzoekt
2) Tom krijgt die boodschap aan de telefoon zonder verdere info
Was het geen gemeenschappelijk huis van Danny en z'n ex waar geen van de 2 nog woont?jamesbond schreef:3) Tim vind Danny omdat hij hem volgde (naar de woning van zijn ex). Toch raar dat Danny nu toch wel daarvan een sleutel heeft en de ex die sleutel niet heeft opgeëist. Tim kan zelfs de woning binnen zonder sleutel ...
En ja, we weten intussen door dat huis in de Ardennen dat een gesloten deur niet veel voorstelt?

Ja, Super-Emma hé.jamesbond schreef:4) Emma zit dus in het huis van de ex, en Tim vindt Danny en wordt neergeschoten ... Danny krijgt een klopje van een stoelpoot, draait zich om kijkt naar Emma en voelt aan zijn hoofd. Hij denkt nu waarschijnlijk na wat hij moet doen en dan valt hij van zijn stokken ...

Winkel?jamesbond schreef:5) Komt Tom nu toch wel die winkel binnen ... Schitterende detective, sporen volgen die er niet zijn.
0 x
-
- Nog geen rang
Toen tim belde naar tom om te zeggen dat hij wist wie de dader was , meen ik mij te herinneren dat tom vroeg waar hij naartoe ging... en stel nog dat het zo niet is, tom liep 'al telefoonerend naar buiten. Dus lijkt het mij logisch dat tom al in zijn wagen stapt (al bellend terwijl hij de rest van de gegevens doorkrijgt) om zo geen enkele seconde te moeten verliezen.. persoonlijk vind ik niet dat de scenario-schrijvers hier een foutje hebben gemaakt en de situatie 'van tom inlichten' duidelijk in beeld hebben gebracht...
Maar ja , dat is mijn mening he;-)
Maar ja , dat is mijn mening he;-)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is juist. Tom liep weg al bellend zodus zal hij wel van Tim vernomen hebben waar hij naar toe moest
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Dat was inderdaad een huis dat ze samen huurden op naam van zijn ex. Maar na de breuk heeft Danny het huurcontract nooit opgezegd.lord F. schreef:Was het geen gemeenschappelijk huis van Danny en z'n ex waar geen van de 2 nog woont?jamesbond schreef: 3) Tim vind Danny omdat hij hem volgde (naar de woning van zijn ex). Toch raar dat Danny nu toch wel daarvan een sleutel heeft en de ex die sleutel niet heeft opgeëist. Tim kan zelfs de woning binnen zonder sleutel ...
En ja, we weten intussen door dat huis in de Ardennen dat een gesloten deur niet veel voorstelt?
Ik vond die scène ook heel raar. Je ziet eerst een beeld waar Emma zwaait met die poot en daarna zien we Danny weer. We horen een klop waarna Danny naar zijn hoofd grijpt. Ik heb die scène wel 10 keer teruggespoeld en herbekeken en ik zie Danny echt niet geraakt worden door die poot. Je hoort het enkel. Ik zie echt geen enkel contact. Je ziet zelfs helemaal geen poot in de scène waar je de klop hoort en waar Danny "geraakt" wordt.jamesbond schreef:Ja, Super-Emma hé.lord F. schreef:4) Emma zit dus in het huis van de ex, en Tim vindt Danny en wordt neergeschoten ... Danny krijgt een klopje van een stoelpoot, draait zich om kijkt naar Emma en voelt aan zijn hoofd. Hij denkt nu waarschijnlijk na wat hij moet doen en dan valt hij van zijn stokken ...Vond dat ook wel raar. Zou dat eerder wijten aan het stevig materiaal van IKEA.
Laatst gewijzigd door tvx1 op do 25 sep 2014, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x