Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
tvx1
x 435

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door tvx1 »

maartenB schreef:
ikke schreef:
maartenB schreef: Wat betreft het onderzoek dat Danny voert, dat is toch compleet verkeerd? Maar net omdat hij de dader is loopt het verkeerd. Ik denk dat dit ook een beetje de bedoeling is van de makers, als je alles correct zou doen dan had Danny al lang door de mand gevallen.
En ik kan mij heel goed vinden in de ergernis van echte politiemensen. In realiteit gaan ze niet te werk zoals ze ons in "Thuis" voorhouden. Dat is wat niet klopt in "Thuis".
De meeste mensen zullen ook wel doorhebben dat wat in Thuis gebeurt niet is zoals het in het echt loopt.
Helaas is de realiteit eerder omgekeerd.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:
ikke schreef:De manier waarop het onderzoek naar Emma wordt weergegeven rammelt langs alle kanten, dit is dus wel degelijk (eindelijk) iets wat in dit topic thuishoort, mijn gedacht!
Niet helemaal, Thuis is geen politie-serie en zelfs op programma's als Witse en Flikken is vroeger commentaar geweest dat het niet allemaal was 'zoals in 't echt'.

Thuis is en blijft een soap... :mrgreen:
Juist, Witse en Flikken maken er ook een zootje van.
Maar 't is niet omdat 't in Flikken en Witse niet klopt dat "Thuis" het niet beter mag doen, hé?!
Veel mensen nemen (raar maar waar) "Thuis" nog au serieux. :thumbdown:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

ikke schreef:Veel mensen nemen (raar maar waar) "Thuis" nog au serieux
Jammer voor hen dan - er zullen altijd mensen zijn die eender wat geloven.

Kunnen we dan nu opnieuw (ontopic)

:thumbup:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:
ikke schreef:Veel mensen nemen (raar maar waar) "Thuis" nog au serieux
Jammer voor hen dan - er zullen altijd mensen zijn die eender wat geloven.

Kunnen we dan nu opnieuw (ontopic)

:thumbup:
't Was toch over het fout weergeven van het opzoeken van een vermiste minderjarige?!
De manier van onderzoeken in "Thuis" klopt niet volgens de politie en volgens mij ook niet... :whistle:
Maar goed, ik stop met redetwisten daarover.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Jammer voor hen dan - er zullen altijd mensen zijn die eender wat geloven.
One last thing: Je zou verschieten hoeveel.
Maar back to topic: Er zijn toch een paar rare dingen in heel dit verhaal (en dan druk ik me zacht uit) Ze moeten nu ondertussen dank zij de slimme Danny heel het telefoonverkeer van Geert (vaste lijn,GSM,smartdinges,facebook,twitter,iphone,ipad,buitenaards) uitgepluist hebben?Wel dan?
0 x
Potentia Principatum
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Caligula schreef: Maar back to topic: Er zijn toch een paar rare dingen in heel dit verhaal (en dan druk ik me zacht uit) Ze moeten nu ondertussen dank zij de slimme Danny heel het telefoonverkeer van Geert (vaste lijn,GSM,smartdinges,facebook,twitter,iphone,ipad,buitenaards) uitgepluist hebben?Wel dan?
Inderdaad, maar dat is net het verhaal volgens mij. Danny saboteerd het onderzoek in zijn voordeel. Dus alles wat normaal moet gebeuren gebeurt nu niet. Geen GSM onderzoek,Geen IP adres controle, Geen cel vermiste personen.
Het kan ook nog steeds zijn dat dit deel uitmaakt van een verhaallijn waarbij er een intern onderzoek komt naar alle fouten die gebeurt zijn? Dat zijn speculaties en horen hier niet thuis, maar ik wil alleen maar duiden dat zolang we niet weten hoe het verhaal loopt we eigenlijk nog niet weten of dit nu klopt of niet.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

maartenB schreef:
Caligula schreef: Maar back to topic: Er zijn toch een paar rare dingen in heel dit verhaal (en dan druk ik me zacht uit) Ze moeten nu ondertussen dank zij de slimme Danny heel het telefoonverkeer van Geert (vaste lijn,GSM,smartdinges,facebook,twitter,iphone,ipad,buitenaards) uitgepluist hebben?Wel dan?
Inderdaad, maar dat is net het verhaal volgens mij. Danny saboteerd het onderzoek in zijn voordeel. Dus alles wat normaal moet gebeuren gebeurt nu niet. Geen GSM onderzoek,Geen IP adres controle, Geen cel vermiste personen.
Het kan ook nog steeds zijn dat dit deel uitmaakt van een verhaallijn waarbij er een intern onderzoek komt naar alle fouten die gebeurt zijn? Dat zijn speculaties en horen hier niet thuis, maar ik wil alleen maar duiden dat zolang we niet weten hoe het verhaal loopt we eigenlijk nog niet weten of dit nu klopt of niet.
:wtf:
Er zijn hier veel zaken gepost die minder in dit topic thuishoren maar nog nooit werd er zoveel over gediscussieerd.
óf jij weet van meer óf je wilt persé het laatste woord.... :denk: In 't eerste geval hoor jij bij de spoilers thuis!
Misschien moeten we wachten tot de zaken opgelost zijn en de naam van het topic veranderen: "Wat er niet klopte in Thuis"? :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,je hebt wel gelijk natuurlijk als je het volume van deze topic bekijkt. Maar van de andere kant wil het ook zeggen dat de forummers daar mee bezig zijn. En wij toetsen (wrong or right) wat er in Thuis gebeurd aan RL en dat is het natuurlijk niet. Maar soms zit het zo scheef dat het ons ergert,vandaar. En dat is recent wel het geval,zodanig zelfs dat onze echte politie enige wrevel begint te tonen wat tenandere nog maar eens aantoont hoezeer Thuis bij de mensen (en ook bij de politie) leeft.Thuis zou daar wel even rekening mee mogen houden vind ik ipv van niet een beetje maar al te dwaas beginnen te doen vooral als ze zoals ze zelf zeggen een weerspiegeling willen zijn van de maatschappij.
Nu dat er in Danny's onderzoek dingen zijn die niet kloppen,geklopt hebben of zullen kloppen dat staat als een Peggy-paal boven water.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Julia die haar verblijf in Burundi voor onbepaalde duur verlengt zonder haar werkgever te contacteren.
0 x
nelleke
Nog geen rang

Bericht door nelleke »

Hare chou zal da wel vermeld hebben tegen jenny en co. Hij is toch ook mede-eigenaar dacht ik? ik kan mis zijn natuurlijk...
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:Julia die haar verblijf in Burundi voor onbepaalde duur verlengt zonder haar werkgever te contacteren.
wie zegt dat ze dat niet gedaan heeft, niet alles kan getoond worden ...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

k de vis schreef:
tvx1 schreef:Julia die haar verblijf in Burundi voor onbepaalde duur verlengt zonder haar werkgever te contacteren.
Waldek viel gisteren compleet uit de lucht toen hij vernam dat ze nog langer wegblijft. Dus, nee, ze heeft hen niet verwittigd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc is toch haar werkgever?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:
k de vis schreef:
Waldek viel gisteren compleet uit de lucht toen hij vernam dat ze nog langer wegblijft. Dus, nee, ze heeft hen niet verwittigd.
dat is dan een nalatigheid van Julia, fout in thuis zou ik het niet meteen noemen
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:Luc is toch haar werkgever?
Nee, dat zijn Rosa en Jenny.
0 x
Plaats reactie